• Sommige mensen zijn gewoon van nature mooi. Kunnen ze meestal niks aan doen. Maar ik vraag me af: Vinden jullie jezelf mooi?
    Dit kan op elke manier zijn; qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk.

    Ik vind van mezelf dat ik best wel een mooi uiterlijk heb, alleen kan innerlijk weleens wat beter (:
    Dus vinden jullie jezelf mooi? En wat maakt een uiterlijk of innerlijk mooi? Just asking (:


    Not all those who wander are lost.

    M'n innerlijk gaat denk ik wel.. Geen idee eigenlijk. :'D
    En m'n uiterlijk ben ik eigenlijk nooit tevreden over. Maarja daar kan je eigenlijk niet veel aan veranderen eh.

    ugh, ik haat hoe ik eruit zie.

    Ik heb echt een rotkarakter met momenten. Soms kan ik echt nasty zijn. Maar ik ben niet achterbaks, als ik een probleem met je heb, dan krijg je het ook van mij persoonlijk te horen.

    Qua uiterlijk heb ik ook mijn moment. Ben niet het mooiste meisje op de wereld, maar om nou te zeggen dat ik lelijk ben...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind mijn innerlijk mooi, vanwege mijn oprechtheid, het feit dat mensen mij kunnen vertrouwen, ik er voor mensen ben (:
    Ik ben nu wel tevreden met mijn uiterlijk, maar dat kan morgen weer anders zijn :'). Maar wat ik wel altijd mooi aan mijn uiterlijk vind zijn mijn haren en mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:55 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    :( mijn haar is dom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind mezelf niet knap of mooi, eigenlijk best lelijk, maar ik ben wel vrij tevreden over mijn innerlijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind mezelf niet mooi maar ik vind mezelf ook niet lelijk.
    Meestal dan, soms heb ik ook van mijn momenten dat ik me lelijk vind, maar dat heeft iedereen.
    Met mijn innerlijk ben ik over het algemeen tevreden. Het kan natuurlijk altijd beter maar ook slechter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben, bot gezegd, best ontevreden met mezelf en ik weet dat ik dat ook uitstraal waardoor mijn innelijk hele maar ruw en overschaduwd wordt :"D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:13 ]


    Let it come and let it be

    Zonder eyeliner ga ik écht de deur niet uit.

    Seel schreef:
    soms wel soms niet, goeie samenvatting (:

    Vind ik ook, van mezelf he ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Haha, dat wisselt heel erg bij mij.
    Soms, voel ik me echt de beste. U_U Dan ben ik ben mooi, lief, sociaal, slim, aardig, levendig, knap, talentvol... HELLYEAHTAKETHAT
    Maar ook heel vaak kan ik wel janken in de spiegel, mán, wat ben ik dan lelijk, onverantwoordelijk, nutteloos, onzeker, irritant, asociaal, dom...

    Conclusie: Ik heb geen flauw idee wat ik van mezelf vind. :'D

    Ik vind mezelf mooi C:
    Maar ik ga nooit weg zonder mascara :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet niet precies hoe ik mezelf vind. Niet echt prachtig, maar mooi genoeg voor mij.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caribbean schreef:
    Ik vind mezelf niet knap of mooi, eigenlijk best lelijk, maar ik ben wel vrij tevreden over mijn innerlijk. (:


    To infinity and beyond •

    Ik vind het verschrikkelijk dat mensen 10x zeggen 'ik ben lelijk' om gewoon wat aandacht te vragen om te kunnen horen dat ze mooi zijn. Dit moest ik gewoon even zeggen, op niemand bedoeld.

    Tijd om even alles op te biechten (niet zelfingenomen bedoeld!)
    Ik ben eigenlijk wel blij over mijn lichaam hoor, ik vind mezelf eigenlijk wel een mooi meisje. Maar dit zou ik nooit in het openbaar zeggen. Als men dit vraagt aan mij in real life, dan zeg ik dat ik over niks moet klagen. Ik krijg veel complimenten over mijn haar (lange, bruine krullen), gezicht en benen, ik ben veel zelfzekerder sinds ik een fotoshoot heb gedaan.
    Over mijn innerlijk, ik ben optimistisch en geen ruzie maker. Het negatieve is dat ik volhoud in discussies en dat ik soms vooroordelen maak. Hoewel ik weet dat dat erg is, van vooroordelen komt dus ook roddelen. Ik schaam mezelf er zo hard over.. zeker als dan achteraf blijkt dat ik die persoon toch nog wel mag. MAAR er komt minderheid in! (:

    Maar als ik even een slechte dag heb dan ben ik volgens mezelf een lelijk ,stom, schepsel.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:29 ]


    Owl you need is love.