• Sommige mensen zijn gewoon van nature mooi. Kunnen ze meestal niks aan doen. Maar ik vraag me af: Vinden jullie jezelf mooi?
    Dit kan op elke manier zijn; qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk.

    Ik vind van mezelf dat ik best wel een mooi uiterlijk heb, alleen kan innerlijk weleens wat beter (:
    Dus vinden jullie jezelf mooi? En wat maakt een uiterlijk of innerlijk mooi? Just asking (:


    Not all those who wander are lost.

    Soms wel soms niet.

    LucaLouise schreef:
    Soms wel soms niet.


    dat, en ik ben niet echt tevreden met mijn innerlijk xD.


    -

    Ik vind mezelf niet lelijk in ieder geval, maar mooi vind ik een te groot woord. Mooi is.. stralen. Dat doe ik op het moment niet.


    Life is hard and then we die

    Uiterlijk; Nee.
    Innerlijk: Is wel oké.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik ben een tijd heel erg ontevreden geweest over mijn uiterlijk en ik heb af en toe nog wel eens van die momenten dat ik totaal niet blij ben met mezelf, maar dat hoort nu eenmaal bij de puberteit en de rest van het leven. Nu ben ik gewoon nog bezig met mijn uiterlijk te leren accepteren en ik probeer qua innerlijk te letten op mijn slechte of gemene kanten. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben eigenlijk met allebei niet zo heel erg tevreden, nee.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    licht er aan in wat voor bui ik ben., ;x
    als ik niet lekker in me vel zit, vind ik mezelf afschuwelijk. en als ik vrolijk ben, weer niet.,
    en innerlijk tjah. ik ben wel een bitch., ;x

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allebij eigenlijk niet,
    ik zie altijd mensen end enk 'gosh die zijn veel beter dan mij'

    Ik ben mooi en ik ben lief. Ik heb geen ideaalbeeld in mijn hoofd. Ik ben ik. Ik verander mezelf niet. Dat ik niet mooi ben voor jou betekent niet dat ik niet mooi ben in mijn eigen ogen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zou mezelf nooit mooi kunnen vinden en qua innerlijk ben ik volgens mij echt lelijk :'D. Maar iets hoeft niet per se mooi te zijn om er tevreden mee te kunnen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel :3.


    i put the fun in funeral

    Qua uiterlijk ben ik best tevreden over mezelf, over mijn innerlijk niet altijd. Soms zeg ik te veel wat ik denk en ben ik te druk. Zelfs in mijn eigen hoofd vind ik mezelf wel eens irritant.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn antwoord zal zo random zijn dat ik deze vraag pas.


    Numbers.

    Slaughterer schreef:
    Mijn antwoord zal zo random zijn dat ik deze vraag pas.

    Vuurtoren?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mwah & gaat wel.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Vuurtoren?


    Nee, watertoren. lol.


    Numbers.