• Sommige mensen zijn gewoon van nature mooi. Kunnen ze meestal niks aan doen. Maar ik vraag me af: Vinden jullie jezelf mooi?
    Dit kan op elke manier zijn; qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk.

    Ik vind van mezelf dat ik best wel een mooi uiterlijk heb, alleen kan innerlijk weleens wat beter (:
    Dus vinden jullie jezelf mooi? En wat maakt een uiterlijk of innerlijk mooi? Just asking (:


    Not all those who wander are lost.

    Wandering schreef:
    (...)

    wat voor opleiding doe je dan?(krul)


    Dat wil ik nu ook wel weten :Y)


    Owl you need is love.

    Ik vind mezelf niet de meest geweldige persoon op aarde... Maar ik vind mezelf niet lelijk en kan het ook wel vinden met mijn innerlijk. (bloos)
    Al kan ik soms wel boos worden op mezelf.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Intelligence schreef:
    Nee!
    Ik ben zo goed als nooit tevreden over mijn uiterlijk. :')
    En mijn innerlijk is gewoon irritant, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Seel schreef:
    soms wel soms niet, goeie samenvatting (:


    dit


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Innerlijk kan altijd beter.
    Uiterlijk trekt op niks


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Op een schaal van 1 tot 10? 7, zowel innerlijk als uiterlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan me eigen soms echt lelijk noemen en dan het echt menen. Maar ik kan soms ook zeggen. Je mag er best wezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn uiterlijk is een 7 waard. Ik vind mezelf echt niet knap, behalve mijn spieren dan. En mijn innerlijk een 8, als ik niet idioot en dom doe.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Seel schreef:
    soms wel soms niet, goeie samenvatting (:

    Uhm, nou ik ben wel tevreden met mn uiterlijk,ik vind dat ik niet te klagen heb. Ik krijg ook vaak genoeg daar complimenten over, net zoals over mn innerlijk.. Dus tja nouja ik wil ook niet zeggen dat ik perfect ben or, ben ik ook zeker niet. Maak vaak genoeg fouten, daar leer je van (: En ik heb ook wel eens een bad-hairday (krul) Ik probeer ook altijd aardig te zijn tegen iedereen, zodat ik iedereen wel te vriend hou..

    Ik ben blij met hoe ik ben. Heel blij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat ligt nogal aan het moment en hoe ik me voel qua uiterlijk :')
    Qua innerlijk had ik wel wat aardiger gemogen, maargoed daar heb ik zelf niet echt last van :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee, en nee..


    your eyes are like stars in the night.

    Mwah soms ben ik wel tevreden over mijn uiterlijk
    Maar innerlijk niet altijd x ;(


    None

    Qua uiterlijk ben ik alleen tevreden over mijn gezicht, zelfs al kan ik ook daar 100 minpunten vinden. of terwijl, alleen mijn haar is goedgekeurd.
    Qua innerlijk denk ik niet dat er zo heel veel mis is, op zich ben ik best vriendelijk tegen iedereen al kan ik mensen best kwetsen zonder dat ik het wil. Naja ik heb net zo goed negatieve als positieve kanten natuurlijk, maar er valt mee te leven. Niet dat ik een keuze heb natuurlijk :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.