• Vinden juillie niet dat Niall er maar een beetje bijhangt?.

    Ik bedoel Zayn Harry Liam.
    en Louis zijn altijd samen enzo.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:53 ]



    Op deze foto valt dat best wel op ja :O


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Door de media lijkt het misschien soms dat Niall er soms wat bij hangt, maar als je de jongens echt als groep ziet zonder camera's en media ben ik er vrijwel zeker van dat Niall er absoluut niet 'zomaar wat bij hangt.' (bloos)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Uh, eigenlijk... Neen.
    Idd, ik heb toch wel van die foto's waar hij er maar een beetje bijhangt.
    Maar je hebt genoeg foto's waar je ziet dat ze éen hechte groep zijn.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:10 ]


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Ehm.. Ik vind van niet eigenlijk, hij is gewoon altijd een beetje in zijn eigen wereldje haha :)


    Be yourself

    weet het niet echt, maar het lijkt wel zo, inderdaad


    -

    NOURRY schreef:
    Niemand valt er buiten, vind ik. Als Niall of Zayn er niet waren zouden ze niet compleet zijn. (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Soms wel, in de clips en op sommige foto's lijkt dat wel zo. Maar ik denk dat ze eigenlijk een superhechte groep zijn.

    Hmm ik vind van niet. Ik heb juist meer het idee dat heel veel mensen Harry als enig lid van 1D behandelen. -.-


    It's time to be happy again.

    PHENOMENIALL schreef:
    Absoluut niet! Je hebt zeker nog nooit van Niam gehoord?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Bourjois schreef:
    Hmm ik vind van niet. Ik heb juist meer het idee dat heel veel mensen Harry als enig lid van 1D behandelen. -.-


    Ja klopt.


    live the life you love

    Dat vind ik dus ook,! en Louis moet meer solo's


    Pretty is just a pretty word.

    Luther schreef:
    Niemand valt er buiten, vind ik. Als Niall of Zayn er niet waren zouden ze niet compleet zijn. (:


    Save me from myself.

    mij lijkt het ook dat niall er uit beetje buiten valt maar zal vast wel niet zo zijn (:

    en ik vond het wel lief toen zayn een x ziek was en niet kon optreden en toen moest harry alle solo's van hem overnemen
    en toen zeiden ze later van: als iemand van ons niet kan optreden zijn we tijdens het optreden ook geen one direction maar gewoon
    harry, liam niall en louis en dat zal ook gelden als 1 van de andere 5 ziek zijn :)


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Stop met oude topics bumpen! Dit is meer als een jaar oud. oO


    Take me to wonderland

    Slotje, oud topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn