• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Jake
    Ik haalde mijn schouders op. "Zeg jij het maar bell." Ik zetten snel de tv uit en dronk de rest van de cola op.

    Bella
    'Kweenie'zei ik 'Jij wilt wat doen met mij dus jij gaat iets verzinnen'zeiik glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    "We kunnen de motoren repareren?" stelde ik vragend voor. Ik wist dat Bella dat niet begreep maar meestal vond ze het toch wel leuk.

    Bella
    'OKe is goed welke moter ben je nu mee bezig'Ik vond het leuk om te zien hoe hij met zijn groote handen de kleine dingetjes deed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet eten. tot straks. waarschijnlijk ook douchen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Jake's mobiel ging ineens af. hij mompelde er wat in. 'Fuck wachtlopen. Bells dit hou je te goed van me' hij kuste me op de wang en trok zijn shirt uit. tijdens het rnenen veranderede hij. Ik liep naar binnen waar ik emmett aantorf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Daar is ze weer hoor' Zeg ik glimlachend. 'Was het leuk bij,, Jake?' Vraag ik aarzelend, maar direct daarna verschijnt mijn glimlach weer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'wachtlopen'gromde ik lachend. Ik plofte naast hem en hij veerde omhoog.

    [setm http://hollywoodcrush.mtv.com/2011/12/05/best-of-2011-movie-ensemble-poll/ op twilight we winne die awards. mijn broer helpt ook 0,07 voor op HP


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Lekker gezellig is die weer hea?' Grinnik ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    'tsja ider zo zen taken. Maar wat ga je by the way met Rosalie doen?'ik keek hem serious aan
    [heb wat met by the way]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Waarom moet ze daar nou weer over beginnen? 'Zeggen dat we elkaar een tijdje met rust moeten laten en dat dat niet door jou komt' Zeg ik en kijk voor me naar de bosjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik zag aan hem dat hij er niet over wou praten maar hij zei wel wat. 'Sorry Em' ik sloeg mijn arm om hem heen. Sinds er een paar mensen wisten wie ik miste was ik al erg veranderd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet zo weg. miss 1 heel miss. 2 reactie's nog ligt aan snelheid. Ik kan morgen savonds online want danslerares is ziek]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Geeft niet' Zeg ik en kijk haar weer aan. 'Ik kan haar toch niet ontlopen, dus als ik haar tegenkom moet ik het zeggen' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'tjsa dat is wel waar. Zer wordt boos dat kan ik je vertellen. Het was trouwens fijn om te vertellen wat er nou echt was Em thanks daar voor' Ik sloeg mijn arm wat strakker om hem heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan