• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Jake
    "Gaat het?" Vroeg ik toen Bella naast me op de bank kwam zitten. Ik sloeg mijn arm behulpzaam om haar koude en versteende schouders. Daar moest ik echt nog aan wennen.

    bella
    Ik haalde mijn schouders op en keek chagerijnig rond. Waarom moest Rosalie zo stom doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet gaan. morgen kom ik online. hoef aleen voor bio te leren. je kunt nu nog iets van 10 min. reageren vor ik echt wegben:P]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Owja, Jacob was er ook nog. Fijn Denk ik bij mezelf en staar voor me uit. 'Dankje Bella' Zeg ik na een kort stilte.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik glimlachte even naar Emmett. 'Geen dank, waarom doet Rosalie zo koppig. Ik ben zelf nog nooit koppig geweest en zij moet koppig zijn' zei ik terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mwohhhaa ik heb nieuwe snowboots en riem:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nooit koppig hé' Zeg ik met een glimlach. 'Ik heb geen idee wat er met Rose is. Volgens mij is ze jaloers ofzo' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik keek naar Emmett vragend. 'Ben ik dan wel eens koppig? Waarom zou ze jaloers zijn? ik keek naar hem terwijl hij grinikte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heey ik reageer ff niet. ik ga beneden even laten overhoren zodat ik straks online mag;) ik klik q ff weg voor mn broer]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nee, je bent nóóit koppig hoor' Zeg ik sarcastische. 'Ze zou ook bang kunnen zijn' Zeg ik nadenkend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik keek Emmett even boos aan. 'HOezo bang?' ik keek hem niet begrijpend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zo trug:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bang dat ik haar verlaat en dat... In ieder geval vind zij dat ik teveel met jou omga' Antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik snapte Emmett niet. 'HOezo gaan we te veel met elkaar om. En waarom is ze daar bang voor. Ze weet dat ik Edward nooit zou verlaten omdat ik zielsgelukkig met hem ben' ik keek hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ik vind van niet en ik weet dat je van hem houd en gelukkig bent, maar daar denkt Rose niet aan. Ik weet het niet zeker hé, maar aan de manier hoe ze iets zegt en wat ze doet kan je het er wel een beetje aan zien.' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'