• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Leah
    "Wat is er mis met hem?" vraag ik aan bella als ik Emmett door de deur naar buiten zie sprinten. Ik draaide me vragend om.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    'Emmett hielp mij toen ik een.......... nou ja er was wat en toen hielp hij mij maar Rosalie wou dat niet. TOen wafren ze boos op elkaar. En ik ook op haar' snauwde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik stop met rennen als ik een boomstronk zie en ga erop zitten. Zo, dit had ik even nodig. Rust Denk ik bij mezelf. Ik adem diep in en uit. 'Waarom deed ze zo moeilijk?' Vraag ik me hardop af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [21 alweer,, de laatste keer dat ik reageerde in het Twilight topic was het 19 O___o]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [haah in elke topic op 1 na omdat ik toen geen vakantie had en de rest wel heb ik in alles gereageerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke hoe kan ik op emmett reageren??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee xD Miss kan er een wolfje langskomen die dan vraagt wie er meoilijk doet ofzow? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik weet het al]
    bella
    'Heb ik dat soms tegen je gezegd? Nee' snauwde ik chagerijnig terug. Ik was nog steeds 'moe' Leah keek me vernietigend aan.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 12:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Ik heb niets misdaan, reageer je niet af op mij," zei ik geïrriteerd en concentreerde me op de geluiden van buiten.
    [laat antwoord, ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 12:37 ]


    Ex astris, sciencia

    [lief ik bne al buiten wacht. ik blijf binnen en ga zo naar emmett ik verander de mijn e ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Snauw dan niet zo," mompelde ik en stond recht. "Ik ga even achter Emmett aan."
    Ik liep naar buiten en volgde Emmett's geurspoor.
    "Emmett?"


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    Ik hoorde voetstappen op me af komen, maar ik keek niet om. Toen ik de voetstappen niet meer hoorde, hoorde ik Leah, Emmett zeggen. 'Ga weg' Zeg ik. Ik wil gewoon even alleen zijn, waarom begrijpen ze dat niet?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    'HOu gewoon je mond' snauwde ik haar nog achterna. Ik had rust nodig. BOven hoorde ik herrei van iets. Ik besloot in het bos een plaatjse te zoekne. Het eerste stuk liep ik achter Leah maar na 200meter ging ik rechts en niet rechtdoor. Daar was een mooi stuk zacht gras. Ik ging ligen en sloot mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik keek hem even aan.
    "Ga weg," antwoordde Emmett. Ik knikte even.
    "Ik hoop dat alles goed komt," mompelde ik, voor ik langzaam in de bossen verdween.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ineens werd alles heel donker. Ik zuchte en keek boos omhoog. Jahoor echt weer Forks regen. Moeizaam stond ik op en liep rustig naar huis toe. Onderweg kwam ik Leah tegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan