• Hierbij toon ik jullie dus een foto van mijn klas.

    Ik moet zeggen dat ik best wel een leuke klas heb, soms trollen we wel wat met elkaar, maar verder is het altijd fijn.



    Hoe is jouw klas? En wees vrij om er een foto bij te voegen!



    -Hij is niet door mijzelf gemaakt trouwens (dat ik niet met de eer ga lopen) maar door een klasgenoot.
    - Ik ben de tweede van links op de eerste rij; grijs truitje, zwarte panty.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mraz schreef:
    (...)

    Je fotoboek verraad je. :"D


    You are smaaaart!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga nog een foto plaatsen als ik tijd heb. ; d


    <3

    Best stom, heb al 2 jaar geen klassenfoto D:

    Jou foto is leuk ;d
    Maar je zegt truitje, maar et heeft geen mouwen D: of ik kijk naar de verkeerde ja laat maar, ik keek vanaf rechts o-O wtf

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 9:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow, onze klas is echt super gezellig (: we zijn wel met 30 haha.

    Tsja ik weet eigenlijk niet precies hoe ik de relatie in onze klas kan noemen... Maar eigenlijk gaan we met heel de 4e klas wel normaal met elkaar om, maar niet altijd. We zitten met 31 mensen in de klas en allemaal hebben we wel iets waardoor we prettig gestoord overkomen dus tsja...


    Believe in yourself.


    Vijfde van links, middelste rij (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Van mijn klas is er nog geen gezamenlijke foto.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 11:03 ]

    xD, geniaal


    -

    Mijn klas is gezellig. Maar wel echt ontzettend druk. Net zo'n klas uit de film. De leraar draait zich om, en iedereen rent over de tafel heen. Maar heel erg gezellig(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    zelfstudie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je hebt echt een leuk truitje aan. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn klas bestaat uit een stelletje hupptelkutten en een stel lompe koeien die mij stom vinden en dom en sloom en niet bang zijn dat recht in mijn gezicht te zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wat zijn jullie allemaal knap!(bloos)
    En nee heb geen schoolfoto zit niet meer op school :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb geen klassenfoto omdat ik bij elk vak met een andere klas zit. En van mijn mentorklas is dit jaar geen foto gemaakt ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn klas is bijzonder, volgens vele leraren.
    Dat is ook wel een beetje zo. We zijn met 23 en op een groepje van 5 na, kan iedereen goed met elkaar opschieten.
    Onze klas is eigenlijk enorm druk en gezellig, maar op momenten dat het echt moet, zijn we serieus(nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.