• We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    StilesBatman
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little bad wolf van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Noo, ik was net begonnen een topic te maken en had bijna mijn gb naar jou verzonden. x'D

    Btw, ik mis op de lijst. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek :9~


    The soul needs autumn.



    Hehehe. :Y)
    En wat verhalen betreft, hier zijn mijn Sterek drabbles. ^^
    Ik ga dit topic zo hard volspammen. :9~

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sterek<3

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:47 ]

    StilesBatman schreef:
    Sterek<3


    Heeft jouw username soms iets te maken met seizoen 1, aflevering 4?
    Dat Scott die bus ingaat en Stiles op wacht moet staan? En dat Stiles dan zegt; "it's just like Batman and Robin". Daar doet het me tenminste aan denken.

    Ik zal straks mijn falende Derek-tekening erbij zetten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    This is my topic. Epic Sterek is epic.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jullie kunnen nu lichtelijk mijn facebookpagina op als het goed is voor de tekening. Zo niet, meld het even dan zorg ik dat ik morgen een goede link plaats.
    @Aria ik zet je erbij


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Heeft jouw username soms iets te maken met seizoen 1, aflevering 4?
    Dat Scott die bus ingaat en Stiles op wacht moet staan? En dat Stiles dan zegt; "it's just like Batman and Robin". Daar doet het me tenminste aan denken.

    Ik zal straks mijn falende Derek-tekening erbij zetten.


    Haha, als je voor alle spoilers een waarschuwing wilt plaatsen zul je waarschijnlijk wel even bezig zijn in een fantopic. ^^

    Btw, er zijn behalve de mijne nog drie Sterek fanfics op Q. Words I never said van TeamSterek en TeamStiles, Did the sheriff catch another crime? van TeamDerek en Little bad wolf van TeamSterek. Als het op je iPod lastig is om links te plaatsen kun je dat natuurlijk ook morgen doen ofzo, maar ik dacht, ik noem ze even. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

PercyWood schreef:
(...)
Heeft jouw username soms iets te maken met seizoen 1, aflevering 4?
Dat Scott die bus ingaat en Stiles op wacht moet staan? En dat Stiles dan zegt; "it's just like Batman and Robin". Daar doet het me tenminste aan denken.

Ik zal straks mijn falende Derek-tekening erbij zetten.

Ja, en met dit

en dit

PercyWood schreef:
Jullie kunnen nu lichtelijk mijn facebookpagina op als het goed is voor de tekening. Zo niet, meld het even dan zorg ik dat ik morgen een goede link plaats.
@Aria ik zet je erbij


Bij mij lukt het niet. Hij vraagt me om in te loggen...


"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

@Square kun jij anders de link die ik in jouw gastenboek had gedumpt hier neerzetten als aanklikbare link? Ik kreeg hem niet gekopieerd D:

Dit plaatje vond ik net x'D


"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

ik zag deze net op tumblr voorbij komen oooh


The soul needs autumn.

Cherish schreef:
ik zag deze net op tumblr voorbij komen oooh


Nomnomnom
Ik ga morgen wat plaatjes in de beginpost zetten tot die tijd;
Nomnomnom


"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


deze heb ik zelf ooit gemaakt, maar het is niet echt geweldig maar toch :')


The soul needs autumn.

Yes Eindelijk! Ik zal al te wachten op zo'n topic ^^


If you don't understand my silence, you will never understand my words.