• M'n vriendinnen en ik zaten in de eetzaal deze middag. En een tafel naast ons zaten een stel turken. Dus mijn vriendin(Rhani) had een koek gegeten. En ze blaast dat papiertje naar die Turken, dat was naar Özge bedoelt, (een meisje uit mn klas, ook turk) maar dat papiertje valt in de brooddoos van een vriendin van özge. En Laura, een vriendin van me, was haar bril aan het afkuisen, dus dat turkse meisje gooit die bril op de grond? ;s
    Haar 2 glazen zijn eruit, Laura springt recht en vliegt tegen haar uit.. Begint die turk turks te praten, begint die turk te slaan en te schoppen. Roepen ze tegen elkaar. Laura gooide een stoel omver.. De leerkracht komt ertussen enzo.. legt ze het hele verhaal uit moeten Laura en die turk moesten naar de directeur. En Laura kan geschorst worden als zij gaat slaan? ;s Dat is echt zó zinloos hea. Dat turkse meisje had haar geslaan, zij deed bijna niets ;s. Maar die turk moet haar bril terug betalen. 300 euro.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind je serieus discriminerend overkomen. :Y)
    "die turk."


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat maakt het uit dat dat meisje Turks is.
    Maar jouw vriendin had niet moeten slaan, alleen schadevergoeding eisen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die Laura had ook kalm moeten blijven, denk ik. Sowieso, als iedereen elkaar gewoon met rust laat, krijg je helemaal niet van dit soort situaties.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan dit verhaal ook vertellen zonder hun nationaliteit te vermelden. Komt meteen veel beter over.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind het discriminerend overkomen om de hele tijd 'die turk' te zeggen. Zeg dan dat meisje als je haar naam niet weet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Escritura schreef:
    Ik vind je serieus discriminerend overkomen. :Y)
    "die turk."

    Weet ik sorry (a)
    Ik ben niet racistisch of zo. xd


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Die turk, die Turken, een stel Turken. Discriminerend? Een beetje maar joh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    Die turk, die Turken, een stel Turken. Discriminerend? Een beetje maar joh.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Escritura schreef:
    Ik vind je serieus discriminerend overkomen. :Y)
    "die turk."


    comfort in c h a o s

    Bieberbucks schreef:
    (...)
    Weet ik sorry (a)
    Ik ben niet racistisch of zo. xd


    Eerst dat topic over relaties met anders kleurigen, nu dit... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Eerst dat topic over relaties met anders kleurigen, nu dit... :W

    Ja, het viel me ook net op dat dat van dezelfde persoon was. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uh
    Zo heet ons volk nou eenmaal mensen.. Turken, ja. Ik ben zelf half Turks, whatever.
    Komt wel wel racistisch over, maar dat is niet zo bedoeld, hoop ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Slechte bril als die na een keer gooien al kapot is, mijn bril is zo vaak gevallen en die is nog steeds heel.
    Trouwens, moet dat Turk steeds?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Taize schreef:
    Die Laura had ook kalm moeten blijven, denk ik. Sowieso, als iedereen elkaar gewoon met rust laat, krijg je helemaal niet van dit soort situaties.

    & True :].


    No growth of the heart is ever a waste