• M'n vriendinnen en ik zaten in de eetzaal deze middag. En een tafel naast ons zaten een stel turken. Dus mijn vriendin(Rhani) had een koek gegeten. En ze blaast dat papiertje naar die Turken, dat was naar Özge bedoelt, (een meisje uit mn klas, ook turk) maar dat papiertje valt in de brooddoos van een vriendin van özge. En Laura, een vriendin van me, was haar bril aan het afkuisen, dus dat turkse meisje gooit die bril op de grond? ;s
    Haar 2 glazen zijn eruit, Laura springt recht en vliegt tegen haar uit.. Begint die turk turks te praten, begint die turk te slaan en te schoppen. Roepen ze tegen elkaar. Laura gooide een stoel omver.. De leerkracht komt ertussen enzo.. legt ze het hele verhaal uit moeten Laura en die turk moesten naar de directeur. En Laura kan geschorst worden als zij gaat slaan? ;s Dat is echt zó zinloos hea. Dat turkse meisje had haar geslaan, zij deed bijna niets ;s. Maar die turk moet haar bril terug betalen. 300 euro.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat een melodramatische reactie van je vriendin, zeg.


    We accept the love we think we deserve.

    Bieberbucks schreef:
    M'n vriendinnen en ik zaten in de eetzaal deze middag. En een tafel naast ons zaten een stel turken. Dus mijn vriendin(Rhani) had een koek gegeten. En ze blaast dat papiertje naar die Turken, dat was naar Özge bedoelt, (een meisje uit mn klas, ook turk) maar dat papiertje valt in de brooddoos van een vriendin van özge. En Laura, een vriendin van me, was haar bril aan het afkuisen, dus dat turkse meisje gooit die bril op de grond? ;s
    Haar 2 glazen zijn eruit, Laura springt recht en vliegt tegen haar uit.. Begint die turk turks te praten, begint die turk te slaan en te schoppen. Roepen ze tegen elkaar. Laura gooide een stoel omver.. De leerkracht komt ertussen enzo.. legt ze het hele verhaal uit moeten Laura en die turk moesten naar de directeur. En Laura kan geschorst worden als zij gaat slaan? ;s Dat is echt zó zinloos hea. Dat turkse meisje had haar geslaan, zij deed bijna niets ;s. Maar die turk moet haar bril terug betalen. 300 euro.





    Ja,ik vond je ook wel een beetje discriminerend. "die Turk"


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.

    Haha hier moest ik echt heel erg om lachen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, mensen, we zeiden niet dat ze racistisch was? Alleen dat hun nationaliteit er niet bij moest vermeld worden, want nu klinkt het nu eenmaal wel discriminerend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind niet dat je racistisch bent. Mensen - met name buitenlanders - vatten alles tegenwoordig op als discriminatie. Ik erger me er dood aan *___* rot toch op!
          Anyways, ik vind het belachelijk van die bril, maar dat komt wel goed hoor. Ik neem aan dat die ouders van je vriendin het er ook niet bij laten zitten!


    To infinity and beyond •

    Vivacious schreef:
    Ik vind het discriminerend overkomen om de hele tijd 'die turk' te zeggen. Zeg dan dat meisje als je haar naam niet weet.


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Sheffield schreef:
    Ik vind niet dat je racistisch bent. Mensen - met name buitenlanders - vatten alles tegenwoordig op als discriminatie. Ik erger me er dood aan *___* rot toch op!
          Anyways, ik vind het belachelijk van die bril, maar dat komt wel goed hoor. Ik neem aan dat die ouders van je vriendin het er ook niet bij laten zitten!


    26 - 02 - '16

    Galleon schreef:
    Ik snap niet wat iedereen zeurt, ik zou ook zo praten als iemand mijn bril kapot zou maken hoor. Ik vind dat nou niet echt discriminerend. En wat een rotstreek ._.


    effort never betrays you

    Escritura schreef:
    Ik vind je serieus heel erg discriminerend overkomen.
    "die turk."


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wtf is with the overreacting in this topic? Sinds wanneer is 'turk' een scheldwoord? Jullie doen alsof ze hen heel de tijd 'klootzak' of zo heeft genoemd. Gee calm the fuck down, het is een nationaliteit, geen slecht woord --' Moest ze het over Fransen hebben gehad, zouden jullie helemaal niet zo doen en uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer...
    OT : die Laura had haar niet moeten slaan, maar die andere had ook niet zo moeten overreageren over een stom papiertje. Dus ja, naar mijn mening zijn beide partijen hier in de fout.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.