• M'n vriendinnen en ik zaten in de eetzaal deze middag. En een tafel naast ons zaten een stel turken. Dus mijn vriendin(Rhani) had een koek gegeten. En ze blaast dat papiertje naar die Turken, dat was naar Özge bedoelt, (een meisje uit mn klas, ook turk) maar dat papiertje valt in de brooddoos van een vriendin van özge. En Laura, een vriendin van me, was haar bril aan het afkuisen, dus dat turkse meisje gooit die bril op de grond? ;s
    Haar 2 glazen zijn eruit, Laura springt recht en vliegt tegen haar uit.. Begint die turk turks te praten, begint die turk te slaan en te schoppen. Roepen ze tegen elkaar. Laura gooide een stoel omver.. De leerkracht komt ertussen enzo.. legt ze het hele verhaal uit moeten Laura en die turk moesten naar de directeur. En Laura kan geschorst worden als zij gaat slaan? ;s Dat is echt zó zinloos hea. Dat turkse meisje had haar geslaan, zij deed bijna niets ;s. Maar die turk moet haar bril terug betalen. 300 euro.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al een racist. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.

    ^ Agree!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.

    Daar ben ik het mee eens. Een Nederlander is toch ook geen racist als die over een Belg bezig is en omgekeerd? :W

    Maar ik vind inderdaad dat ze dat meisje haar bril moet terugbetalen.


    Let the Night embrace you

    Frigga schreef:
    Slechte bril als die na een keer gooien al kapot is, mijn bril is zo vaak gevallen en die is nog steeds heel.
    Trouwens, moet dat Turk steeds?

    Inderdaad, mijn oude bril ging pas kapot toen ik erop ging zitten, perongeluk. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap niet wat iedereen zeurt, ik zou ook zo praten als iemand mijn bril kapot zou maken hoor. Ik vind dat nou niet echt discriminerend. En wat een rotstreek ._.


    Alis volat propriis.

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.

    Amen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.


    Inderdaad, ik denk ook niet dat wij het erg vinden als men 'een stel Nederlanders' of 'Een stel Belgen' zegt?


    Owl you need is love.

    'Die Nederlander' 'Die Belg' 'Die Amerikaan' 'Die Duitser' Nu ben ik niet discriminerend bezig toch (;
    Jezus wat een stel schijnheiligerds zijn jullie toch (krul)

    Inderdaad beter dat ze die bril moet betalen, als dat niet had gehoeven had dat echt bullshit geweest.

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.

    ^ This.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Escritura schreef:
    Ik vind je serieus discriminerend overkomen. :Y)
    "die turk."


    Ivar Oosterloo.

    Het blijft discriminerend. Punt uit, kan je wel zeggen dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen maar racisme is nog lang niet bestreden. En tot die tijd moet er tegen gevochten worden.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:10 ]


    Here & Now

    Siddhartha schreef:
    Het blijft discriminerend. Punt uit, kan je wel zeggen dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen maar racisme is nog lang niet bestreden. En tot die tijd moet er tegen gevochten worden.

    Alleen omdat je "Die Turk" zegt ben je een racist? Alsjeblieft zeg. Als ik elke keer een euro zou krijgen van de mensen die; "Die Nederlander" tegen me gezegd hebben, zou ik nu rijk zijn (: Ik snap gewoon niet waarom als het om Turken/Negers en / of Joden gaat het gelijk als racistisch word beschouwd, maar bij iemand van een andere nationaliteit niet.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:18 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Banshee schreef:
    Die turk, die Turken, een stel Turken. Discriminerend? Een beetje maar joh.


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Oh alsjeblieft zeg. Je kan niet eens meer Turk, neger of jood zeggen of je bent al discriminerend bezig. Wat kunnen jullie zeiken.
    Een Turk, twee Turken, een groep Turken. Deze Turken, die Turken. Voila, I've said it! Fuck, nu moet ik wel een of andere kutracist zijn met een bekrompen wereldvisie.

    ON: Beter dat ze die 300 euri terug moet dokken :]. No worries, die krijgt nog wel op d'r flikker van haar ouders.


    Haha, echt heerlijk dit. Maar wel helemaal gelijk, wat mij betreft.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Moet je echt perse zeggen dat het turken waren? Ik bedoel, als je ze haat zeg het dan meteen. En ja, ik kan hier boos om worden. ben namelijk zelf ook turks en ja ik voel me aangesproken.
    Oke dat was ff mijn boosheid die ik er niet allemaal uit wilde laten komen.
    En, ja euhm, moet jou vriendin Laura ook maar even rustig blijven? Ik bedoel zij vliegt iemand aan!?!?
    En ja, eeuhm koop een betere bril zou ik zeggen.
    Ik weet ze hebben beide fout, maar jij doet wel best wel alsof dat turks meisje -?- alle fout heeft.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.