• Ja, ik zoek dus naar nieuwe stories omdat ik me de laatste tijd zo erg verveel.

    Ik lees van alles, behalve TH of stories met teveel kleuren in de template. Post hier maar wat en als het me leuk lijkt neem ik een abo! (=

    Edit: Let wel op, ik ben heel erg kieskeurig $:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Not my Body
    Met onbekende personen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"


    Burn After Reading
    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    of
    Exploding Bombs
    hp verhaal

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:29 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Lees je bromance?
    La Chute
    of anders
    Timing is everything
    en dat is alles wat ik heb :3


    all I want for christmas is a girlfriend



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    I wrote your name in the sand,
    but the sea washed it away.
    I wrote your name in the crumbs,
    but the birds ate them.
    I wrote your name in my heart,
    and there he sits still
    !


    De afbeelding is aanklikbaar.


    26 - 02 - '16

    ‘De schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt.’
    - David Hume

    De twintigjarige Charlotte ‘Charlie’ Green is al sinds enkele jaren werkzaam als model en begint zo langzamerhand steeds bekender te worden. Ze staat in beroemde bladen, loopt over prachtige catwalks en heeft zelfs al een keer een interview gegeven, maar op een dag is dit allemaal in één klap over. Ze krijgt een ongeluk waarbij ze ernstig verminkt raakt en vervolgens niet langer gewild is in de modellenwereld. Van de ene op de andere dag wordt ze als oud vuil aan de kant gezet en stukje bij beetje kwijnt ze weg in verdriet, eenzaamheid en pijn, want om er weer bovenop te komen moet ze talloze ingrijpende operaties ondergaan.
          Tijdens een van haar vele bezoeken aan het ziekenhuis komt ze tot haar grote verassing haar oude schoolvriend Caleb tegen, die haar het leven weer positief laat inzien en haar leert dat ze mooi is, ondanks haar verminking. Dit geeft haar de kracht om een eigen modellenbureau op te richten en een bijbehorend tijdschrift te beginnen, waar iedereen welkom is, want, zoals ze zelf zegt: ‘Aan schoonheid zit geen standaard.’
          Maar wat als Caleb een geheim blijkt te bezitten dat het leven van Charlie nogmaals overhoop haalt en bovendien veel meer voor hen stuk maakt dan hen lief is?


    Coming Soon.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    Raindrops [Lily Luna Potter]

    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.



    Winter Months

    Elk jaar opnieuw hoop ik dat alles goed zal komen en elk jaar opnieuw word ik weer teleurgesteld.

    De winter maanden zijn zwaar en kil. In die maanden voel ik me het meest alleen. Maar dit jaar zal alles veranderen. Ik breng hoe dan ook deze kille maanden niet alleen door. Ik verlang naar warmte en liefde, en als het me weer niet overkomt, dan zal ik zelf de touwtjes in handen moeten nemen.

    Het verhaal heeft te maken met gebroken harten, loslaten, verliefd worden en alle verkeerde keuzes die erbij horen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Stand Alone's


    I love you Tim

    Ik heb een echt TH verhaal Maar ik heb wel een standalone op mijn pro staan; Muziek Leidt de Weg.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hope U like itx




    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood