• Ja, ik zoek dus naar nieuwe stories omdat ik me de laatste tijd zo erg verveel.

    Ik lees van alles, behalve TH of stories met teveel kleuren in de template. Post hier maar wat en als het me leuk lijkt neem ik een abo! (=

    Edit: Let wel op, ik ben heel erg kieskeurig $:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Fireflies - Sirius/Remus



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!


    Net begonnen, ik hoop dat je van dit soort verhalen houdt. (: Het plaatje is aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 12:31 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Holding a heart in my hands.


    Rebekah and Nina Holt.
    Two very different girls, they both live the lives the other one dreams about.

    ~Twilight Wolfpack fanfiction
    ~Romantiek
    ~Drama
    ~Fantasy

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 11:45 ]

    Hope you like it!

    Knowledge – Zayn Malik



    Xoxox. (flower)


    LEGGO!

    http://www.quizlet.nl/stories/69115/just-a-beautiful-liar-bieber/


    We are not too young to talk about forever.

    Samantha Dermonelle. {Wolfpack. Paul Lahote}[Vampire Diaries]


    Samantha Dermonelle is een gewoon meisje. Ze is niet echt lady-like, ze houd bijvoorbeeld van boksen en kickboksen en ze jogt graag. Ook zit ze graag op haar mountainbike en rijd ze in een Dodge Ram .
    Een Dodge Ram? Dat is toch geen auto voor een meisje? Nou wel voor haar, hoor, zoals ik al zei, ze is niet echt lady-like. Ze heeft ook een motor waar ze graag op rijd. Ze bespeelt wel een instrument de gitaar, zowel akoestisch als elektrisch. Verder is Samantha lekker gek en vrolijk maar ze kan ook heel serieus zijn. Ook is ze snel op haar teentjes getrapt en kan ze niet goed tegen haar verlies. Boos wil je haar absoluut niet zien, want dan is ze helemaal niet meer zo aardig.


    Het verhaal word geschreven door HolyShiz

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 14:15 ]


    Physics is awesome

    Mutated
    Mutated gaat over de 14 jarige Poetry bij haar geboorte is ze gemuteerd en ze kan de zwaartekracht manipuleren, ze komt in verbinding met andere gemuteerde, onder andere met Darius, een weerwolf en met Isabella, Cyelena, Samantha, Daniëlle, Jomy en Mikael in totaal zijn ze dus met 8 en de wetenschappers willen ze van de aarde hebben, ze moeten samen werken om te overleven.
    Dit verhaal speelt zich af in 2102.





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:21 ]


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Cause there'll be no sunlight
    If i lose you, baby
    There'll be no clear skies
    If i lose you, baby
    Just like the clouds, my eyes will do the same
    If you walk away,
    everyday it'll rain



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Draco heeft een geheim en Harry wil er koste wat het kost achter komen wat het is. Wanneer Harry het weet. zou hij in staat zijn het verleden te vergeten en het te laten rusten of zint hij op wraak?



    * Karakters behoren tot J.K Rowling.
    * De engelse namen worden gebruikt.
    * Neem een Abo ik waarschuw niet.
    * De story start op Maandag 28 November 2011.

    voor diegene die nog problemen met de mail hebben en geen bericht van Quizlet meer krijgen. Het is handig om een Gmail aan te maken en die te koppelen aan Quizlet want dan krijg je wel weer gewoon bericht.


    I hope you enjoy <3


    Hier is de link -->

    http://www.quizlet.nl/stories/68766/cause-therell-be-no-sunlight-if-i-lose-you-baby--draco-malfoy-kota-tatsumi-harry-potter/


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.


    (Cover made by: Whirlybird)


    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 18:59 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sorrow.Klikbaar.


    In 1602, was er een gelukkig gezien, nou ja dat leek zo! De vrouw en de man, hadden twee pracht dochters, de oudste had prachtig zwart haar die golvend waren, mooie licht bruine ogen en beetje getint door de zon. De jongste zag er nog prachtiger eruit, mooi zilverhaar en mooie ijsblauwe ogen, slank gebouwd, waar iedere jonge vrouw jaloers op was, ze had een mooie licht blanke huid, mooie volle kers rode lippen.
    Ieder jongen viel op de jongste, Marie Kate heette ze. Haar zus Elizabeth was zo jaloers op haar. Er kwam een nieuw stel wonen in het dorp, ze hadden een knappe jongen genaamd John. Marie Kate ontmoette John, algauw werden ze verliefd op elkaar. Maar Elizabeth was ook erg verliefd geworden op de knappe John.. Op een avond kwam John bij ze eten, en vroeg de hand van de jongste dochter. Elizabeth werd woedend en sprak de vloek zachtjes uit, zodat haar ouders het niet verstonden.
    Marie Kate voelde zich zo vreemd, en veranderde in een beest, een prachtig beest. Haar ouders schrokken zo erg, de vader rende meteen naar de kast waar zijn jachtgeweer.. Marie Kate sprong de raam uit en rende weg. Ze kon niet meer langer blijven.. Hoe moest John nu van haar houden?
    John keek geschokt naar Elizabeth. “Hoe kon je?” Ze keek hem aan. “Trouw met mij, zei is niets waard.” Zei Elizabeth met een akelige grijns. John weigerde het en ging weg. Hij trouwde met een andere jonge dame..
    Marie Kate bleef in de buurt, en zag haar grootste liefde trouwen met een ander. John voelde zich niet gelukkig mijn zijn vrouw. Maar hij moest wel.
    Het was een mooie jonge dame, ze had prachtig rood haar en groene ogen. Elizabeth stierf aan een ziekte, maar het verbrak de vloek niet! Ze kon enkel maar kussen met iemand waar ze van zou gaan houden.


    Bevat: Fantasy drama en liefde.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.



    Sex, drugs and alcohol.


    | ©DINGALING
    | December Story
    | Based on A Team
    | Starts The first of December








    December's Angels - Harry Styles


    Remember when...