• Ja, ik zoek dus naar nieuwe stories omdat ik me de laatste tijd zo erg verveel.

    Ik lees van alles, behalve TH of stories met teveel kleuren in de template. Post hier maar wat en als het me leuk lijkt neem ik een abo! (=

    Edit: Let wel op, ik ben heel erg kieskeurig $:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Oke, k zit dus bijna nooit meer op dit account - maar ik ga zo snel mogelijk een kijkje nemen, aangezien ik best druk ben, thank y'all. xo

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:56 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Project Noxin, pure fantasy los van fanfictions oid 8D



    In een eigen wereld geboren van mijn persoonlijke fantasie en dromen, probeer ik deze wereld met de mensheid te delen naast het uitproberen en futselen met schrijfstijlen en aspecten van een fatsoenlijke roman. Verwacht van het verhaal dus hele andere tonen per chapter en veranderingen in stijl, allemaal puur een expiriment ^^!

    Dit verhaal omsluit twee karakters, gescheurd in een conflict die deze hele wereld kan veranderen. Terwij de een de kant van de verandering kiest, kiest de ander voor de vrijheid en behouding van de orde. Maar wie overheerst de ander en neemt de titel van de ware meester der schaduwen?
    Dit verhaal neemt je mee in de wereld van fantasie, draken, mensen, zelfs elven. Je ziet het groeien van een jongen in een vrije wereld en het ontdekken van zijn mogelijkheden. Je ziet plezier, pijn, twijfel, liefde, hoop en haat.

    Met andere woorden: GENIETEN! =D

    Korte samenvatting: Niall is vier maanden spoorloos verdwenen op een tour en heeft zijn beste vriendin Mikayla daar niet over ingelicht, als hij terugkeert naar Mullingar is zij razend op hem en wil hem niet zien terwijl hij worstelt met zijn heftige gevoelens voor haar die zich steeds meer ontwikkelen. De tijd die hij heeft is kort, want over 6 dagen moet hij terug naar London.

    Who will love you? Who will fight?
    And who will fall far behind?


    “Zayn often encourages me to go out with girls, but I always say that my princess is on her way.
    I just have to wait for her.”

          - Niall Horan



    Mocht je geïnteresseerd zijn: Snowflakes || Niall Horan


    He is my Hero and I'm his Heroine

    http://www.quizlet.nl/stories/73489/tittelloos-gtlt/

    Eem verhaal over een meisje dat is ontvoerd. Het is niet alleen dat, er zijn heel wat andere dingen rondom haar ontvoering, die het verhaal toch -hopelijk- origineel maken. ;)
    Dit zijn eigenlijk nog maar de tussenhoofdstukken, de echte moeten nog komen. In de samenvatting heb ik enkele punten aangehaald die er allemaal mee te maken hebben. ^^

    http://www.quizlet.nl/stories/73400/game-over/

    Een verhaal waar je gewoon de intro van moet lezen xD
    Onbekende personen ;)

    Ik hoop dat je hier nog wat aan had,
    xx, Plushie

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/the-girl-behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



    KLIKKEN!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:23 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb een verhaal you belong with me dit verhaal gaat over onbekende personen en is bijna afgelopen

    Het vervolg a brand new start is een fanfiction met justin bieber



    It's strange how everything can go so fast..
    How your life can change. When you loose someone, it's like you've got nothing anymore. No one will ever understand how much it hurts. It's like the end of the world. And maybe it is.. Maybe it is the end.


    Niall is perfect.

    Ik zou zeggen, kijk op mijn profiel. Daar staan een stuk of 6 stories. Misschien dat je er eentje leuk vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!





    &


    ~PotterTube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12

    [reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:30 ]


    If you really want it, you can do it.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    BASED ON THE HUNGERGAMES
    SOUNDTRACK • TRAILER


    Zayn Malik wordt het tribuut voor de 76e Hongerspelen, net na de Kwartskwelling. Heel district 12 is in rep en roer, want Zayn zorgt voor het eten van de meeste gezinnen. Hij moet en zal de spelen overleven. Hij bedenkt een perfecte tactiek om elk naief individu te verslaan, maar wat als zijn plan? opeens verstoord wordt?

    • Zayn Malik and Tifanny Maxwell.
    • Gebaseerd op de Hongerspelen.
    • Neem een abo, ik waarschuw niet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:46 ]

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel';D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer