• Ja, ik zoek dus naar nieuwe stories omdat ik me de laatste tijd zo erg verveel.

    Ik lees van alles, behalve TH of stories met teveel kleuren in de template. Post hier maar wat en als het me leuk lijkt neem ik een abo! (=

    Edit: Let wel op, ik ben heel erg kieskeurig $:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik schrijf een leuke 1D story, 1D bestaat niet in deze story.
    Dus eigenlijk is het gewoon een normale story, waar hun namen in zijn gebruikt ;)
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    Purple Grave • Seth C.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Last night, I have seen a purple grave in my dreams. It was a grave of glass, and the body in it toke my attention. Her body was lying among atumn leaves. The color of the moon was like the color of her skin, snow white. In a second my whole body was drowning of love, for that girl in the purple grave. And only with the silence of her heart she broke me.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    'Wake me up when the Cullens arrive.'
    'Yes madame.'



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    The light that wasn't allowed to shine

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:49 ]

    The boy who can't be moved - Harry E. Styles
    Love is why we fall. | One Direction


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:44 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Een Harry Styles Story:



    http://www.quizlet.nl/stories/70475/i-protect-my-child-ft-harry-e-styles/


    I think there is real love, but not everyone will find it.


    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    If you want to succeed in your life, remember this phrase:
    That past does not equal the future.
    Because you failed yesterday, or all day today, or a moment ago.
    All that matters is: What are you going to do, right now?


    Cool, neat, swell -Cry




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:22 ]

    Misschien wil je mijn verhaal wel lezen?
    My life sucked until now || One Direction [16+].


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    http://www.quizlet.nl/stories/73318/just-another-day-in-the-life/

    half onbekende personen, half gebaseerd op bekende of met bekende personen

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 21:07 ]


    if you love life, life wil love you back!!!