• Hai mensjes :3

    Ik weet het gewoon eventjes niet meer.
    Ik heb een vriend, die woont in Zoetermeer, en studeert in Deventer. Ik zelf woon in Enschede, dat is 45 minuten naar Deventer en 2.5 uur naar Zoetermeer met de trein. Hij kwam elke woensdag en elk weekend, zodat we elkaar konden zien. Nou, ik heb nu dus donderdag 2 maanden met hem, dus het is ook niet echt super lang ofzo.
    Hij had sinds vorige week hoofdpijn, en sinds woensdag hele erge keelpijn, oorpijn en nog meer pijn. Hij is gisteren naar de dokter geweest, bloedprikken. Hij zou de uitslag krijgen voor 13.00 en kreeg die ook. Hij heeft Pfeiffer. Nou, extra leuk voor mij omdat ik dus zoende met hem, en ik het waarschijnlijk ook heb. Ook heeft hij 3 infecties, aan zijn oor, amandelen en lymfeklieren. Hij moet 3/4 van de dag liggen.
    Hij is nu in Zoetermeer bij zijn moeder. Hij ligt dus zegmaar, de hele dag. Ik kan niet naar hem toe (ik studeer niet dus heb geen gratis OV ofzo) en hij kan niet hierheen. Nooit meer, voor minstens 2 maanden. Ook is hij niet op msn, omdat hij dus de hele dag moet liggen.
    Dat is dus 1 deel van het probleem, nu het volgende:
    Ik weet niet of ik nog wat voor hem voel.
    Ik wil niet dat het uit gaat, want ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet met hem door.
    Ik vind het super rot en kut en alles dat hij zo ziek is. Maar ik ben bang dat ik het écht niet vol houd om hem 2 maanden gewoon niet te spreken. En ik weet niet eens OF het wel 2 maanden is, omdat Pfeiffer bij iedereen anders is. Voor hetzelfde geld is hij een half jaar plat.
    Gisteren voelde ik me er heel rot om, en toen smste ik hem. Hij zei dat hij vandaag op msn zou zijn om het uit te praten. Nou oke, ik ben dus vandaag op msn. Is hij er niet. Omdat hij moet liggen. Terwijl hij me gister had beloofd toch te komen.