• Hai mensjes :3

    Ik weet het gewoon eventjes niet meer.
    Ik heb een vriend, die woont in Zoetermeer, en studeert in Deventer. Ik zelf woon in Enschede, dat is 45 minuten naar Deventer en 2.5 uur naar Zoetermeer met de trein. Hij kwam elke woensdag en elk weekend, zodat we elkaar konden zien. Nou, ik heb nu dus donderdag 2 maanden met hem, dus het is ook niet echt super lang ofzo.
    Hij had sinds vorige week hoofdpijn, en sinds woensdag hele erge keelpijn, oorpijn en nog meer pijn. Hij is gisteren naar de dokter geweest, bloedprikken. Hij zou de uitslag krijgen voor 13.00 en kreeg die ook. Hij heeft Pfeiffer. Nou, extra leuk voor mij omdat ik dus zoende met hem, en ik het waarschijnlijk ook heb. Ook heeft hij 3 infecties, aan zijn oor, amandelen en lymfeklieren. Hij moet 3/4 van de dag liggen.
    Hij is nu in Zoetermeer bij zijn moeder. Hij ligt dus zegmaar, de hele dag. Ik kan niet naar hem toe (ik studeer niet dus heb geen gratis OV ofzo) en hij kan niet hierheen. Nooit meer, voor minstens 2 maanden. Ook is hij niet op msn, omdat hij dus de hele dag moet liggen.
    Dat is dus 1 deel van het probleem, nu het volgende:
    Ik weet niet of ik nog wat voor hem voel.
    Ik wil niet dat het uit gaat, want ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet met hem door.
    Ik vind het super rot en kut en alles dat hij zo ziek is. Maar ik ben bang dat ik het écht niet vol houd om hem 2 maanden gewoon niet te spreken. En ik weet niet eens OF het wel 2 maanden is, omdat Pfeiffer bij iedereen anders is. Voor hetzelfde geld is hij een half jaar plat.
    Gisteren voelde ik me er heel rot om, en toen smste ik hem. Hij zei dat hij vandaag op msn zou zijn om het uit te praten. Nou oke, ik ben dus vandaag op msn. Is hij er niet. Omdat hij moet liggen. Terwijl hij me gister had beloofd toch te komen.
    Hier ben ik best boos om geworden. Hij wist dat hij moest liggen, maar zegt toch dat hij zou komen. Nou, nadat ik hem had gesmst, of hij nog zou komen, zei hij 'nee ik kom niet'. Ik helemaal boos, want in mijn ogen had hij het immers beloofd. Nu is hij net toch gekomen, en we hebben half ruzie gehad.
    Ik weet niet meer wat ik moet. Doorgaan of ermee kappen..
    Aan de ene kant wil ik hem niet kwijt, ik moet er gewoon niet aan denken. Maar aan de andere kant kan ik dit niet volhouden. Ik spreek hem amper/nooit mee, ik zie hem nooit meer. Hoe moet dat dan verder?!
    Hij heeft gezegd dat hij nog wel verder met me wilt.. Maar ik weet gewoon écht niet wat ik moet doen.

    Iemand die me advies wilt geven?

    Super bedankt als je het hebt gelezen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben al gestopt met lezen bij; 'Ik weet niet of ik nog wat voor hem voel.'
    Je moet hem niet aan het lijntje houden, dus als ik jou was zou ik het gelijk uitmaken. En daarbij.. je hoeft niet helemaal boos te worden omdat hij niet op msn is geweest. Hij heeft wel wat anders aan z'n hoofd, om het maar zo te zeggen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik ben al gestopt met lezen bij; 'Ik weet niet of ik nog wat voor hem voel.'
    Je moet hem niet aan het lijntje houden, dus als ik jou was zou ik het gelijk uitmaken. En daarbij.. je hoeft niet helemaal boos te worden omdat hij niet op msn is geweest. Hij heeft wel wat anders aan z'n hoofd, om het maar zo te zeggen.


    Let it come and let it be

    ik zit dus in de rol van je vriend...alleen heb ik het niet zo erg...
    pfeiffer is echt rot...dus ik begrijp dat hij niet op msn kwam...hij had wel een berichtje kunnen sturen dat hij niet komt...om daar dus direct boos om te worden, sorry, maar ik vind het ietwat overdreven...hij is nou eenmaal ziek...hij heeft er niet voor gekozen...mijn vriend heeft er ook erg veel begrip voor...hem maakt het ook niet uit of hij nou wel pfeiffer krijgt of niet...wij hielden het ook gewoon niet vol, elkaar heel lang niet zoenen, juist omdat het zoooo verschrikkelijk lang kan duren ;)

    als jij niet meer weet wat je voor hem voelt, is dit miss een goede kans om erachter te komen of je met hem verder wilt...er is nou een behoorlijke afstand tussen jullie...nut deze...als jij niks of niet meer genoeg voor hem voelt om verder te gaan, lijkt het me eerlijker om het uit te maken...hoe moeilijk en lullig ook...ik neem aan dat dat niks met de pfeiffer te maken heeft......anders zou het nog lulliger zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als je niks meer voor hem voelt, moet je het uitmaken. Als je hem niet kwijt wilt, kun je vrienden blijven. En als je hem toch wilt zien op het uit wilt praten, zul je er misschien toch heen moeten. Het is sowieso ergens niet helemaal eerlijk dat hij de enige is die steeds op en neer moet reizen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the