• Want er zijn al zoveer van dit soort topics. Maar toch open ik nog zo'n topic, omdat ik het leuk vind om ze te maken en omdat ik beter wil worden.
    So, who wants? (wbw)

    Dan mag je dit even invullen:
    Titel:
    Foto's:
    Sfeer:
    Eventueel een stukje tekst:
    Wat voor letters + kleur:
    Extra's:
    Eventueel een samenvatting
    van het verhaal, zodat ik weet waarvoor ik een cover moet maken en dat ik weet hoe ik een cover moet maken:

    Voorbeelden:
    Voorbeelden staan hier
    (Wat daar staat is niet alles, dus er kan om meer voorbeelden gevraagd worden.)

    Wachtrij:
    - ihearthazza


    Klaar:
    - Cover voor Negligible
    - Cover voor CarrotNiall
    - Cover voor Elendil
    - Cover voor Bronte
    - Cover voor Synyster
    - Cover voor Cuties
    - Covers 1 en 2voor xlufjoetoexx
    - Cover voor Heureusse

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Titel: Who Needs A Soul?
    Foto's: Ach, maakt ook niet zo zeer veel uit.
    Sfeer: Duister en evil.
    Wat voor letters + kleur: Letters maken niet echt veel uit, zolang het er maar bij past natuurlijk.
    Eventueel een samenvatting: Het gaat over een jongeman, Brian, wie op een bepaalde manier terecht is gekomen in zijn eigen nachtmerrie. Samen met zijn beste vriend, Matt is hij terecht gekomen in een grote balzaal, vol met klauwende en krijsende sletten die naar hem grijpen om hem diep in hun verdorvenheid te nemen. De barren staan vol met allerlei exotische dranken, hij heeft er geen geld voor nodig om ze te kopen. Hij is Matt kwijtgeraakt, en vindt hem aan een bar vol met een aantal hoertjes om hem heen. Een soort van duister kwaad groeide in hem, in iedereen. Matt had zich overgegeven aan het kwaad.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Titel: Who Needs A Soul?
    Foto's: Ach, maakt ook niet zo zeer veel uit.
    Sfeer: Duister en evil.
    Wat voor letters + kleur: Letters maken niet echt veel uit, zolang het er maar bij past natuurlijk.
    Eventueel een samenvatting: Het gaat over een jongeman, Brian, wie op een bepaalde manier terecht is gekomen in zijn eigen nachtmerrie. Samen met zijn beste vriend, Matt is hij terecht gekomen in een grote balzaal, vol met klauwende en krijsende sletten die naar hem grijpen om hem diep in hun verdorvenheid te nemen. De barren staan vol met allerlei exotische dranken, hij heeft er geen geld voor nodig om ze te kopen. Hij is Matt kwijtgeraakt, en vindt hem aan een bar vol met een aantal hoertjes om hem heen. Een soort van duister kwaad groeide in hem, in iedereen. Matt had zich overgegeven aan het kwaad.

    Jij staat ook op de wachtlijst. (:

    Waarschijnlijk zullen de covers morgen komen. Maar ik zal proberen om ze vanavond nog te maken *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hoi! Kan je voor mij 2 dingen maken? Eigenlijk 2 dezelfden, gewoon bij de ene een andere tekst dan bij de andere...

    Titel: /
    Foto's: Het moet rustig en ontspannend overkomen, dus niet te veel en niet te ingewikkeld, graag.
    Sfeer: Rustig, ontspannend. Niet te felle kleuren, maar ook niet te duister. Het moet happy overkomen, maar het mag toch niet te fel zijn.
    Eventueel een stukje tekst:
    Tekst 1: I love you!
    x Eva

    Tekst 2: I love you, sister. Forever isn't long enough!
    x Eva

    (die 'x' moet niet echt onder de 'I' staan, maar ik krijg het in deze reactie niet zo gezet, dus hopelijk begrijp je het)
    Wat voor letters + kleur: Staat uitgelegd bij foto's en sfeer. Liefst geen beangstigende letters, maar ook niet te sierlijk. Het moet modern overkomen, niet te klassiek.
    Extra's: Het is niet voor een story (misschien gebruik ik het daar nog wel eens voor, maar nu niet), maar wel voor een bureaubladachtergrond. Op zich maakt dat niet echt een verschil, dus maak er maar iets leuk van. Neem je tijd, het heeft geen haast. Ik heb liever dat het is super mooi is en dat het lang duurt, dan dat ik het vanavond heb en ik het niet eens mooi vind.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 18:02 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Headbang schreef:
    Cover voor Elendil



    Wow it's amazing :O


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cover voor Bronte:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    @ xlufjoetoexx je staat op de wachtlijst (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    @ xlufjoetoexx je staat op de wachtlijst (:



    Bedankt!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Zou je alsjeblieft een cover willen maken voor mij?
    Titel: Everything Changes
    Foto's:Deze 3 meiden
    En deze miss op de achtergrond -ofzo-:$
    Sfeer: Een beetje magisch, mysterieus. Het linkermeisje mag wel een beetje in de schaduw staan, als dat kan.
    Eventueel een stukje tekst: Naja, onder de titel graag: 'But what does that mean for us?'
    Wat voor letters + kleur: Dat maakt niet heel veel uit. Misschien een beetje sierlijk, maar neit al té.
    Extra's: Heb ik niet echt (A)
    Eventueel een samenvatting van het verhaal, zodat ik weet waarvoor ik een cover moet maken en dat ik weet hoe ik een cover moet maken:3 Meiden, Savanna, Renske en Marlies, zijn klasgenoten en beste vriendinnen van elkaar. Ze leiden allemaal een normaal leventje, totdat een leraar ziek word, en er wel een héél vreemd iemand les komt geven. Het normale leventje van de 3 vriendinnen verandert helemaal als ze op de toverschool Zweinstein komen, en het is niet zeker over hun vriendschap stand blijft houden, als ze uit elkaar gerukt worden.


    Wie van de Cuties is nu online xD

    Owh, wacht, ik neem even een abo xD

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:50 ]


    Wie van de Cuties is nu online xD

    Niet meer nodig :$

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:17 ]

    @ Cuties & Regen jullie staan op de wachtlijst. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Cover voor Synyster


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Cover voor Cuties


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Cover voor Cuties


    Wauw! Dankje!
    Btw, dit is gwn mijn account. Cuties is een gedeeld account. Ik ben degene die het aanvroeg:X


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zou je voor mij een cover willen maken?
    Titel: Promise feat. Harry Edward Styles
    Foto's: Van een meisje dat kunstschaatser is en van Harry Styles. Het liefst moeten de foto's een beetje door elkaar heen lopen.
    Sfeer: Een beetje een winterachtige sfeer hihi.
    Eventueel een stukje tekst: Promise feat. Harry Edward Styles
    Wat voor letters + kleur: De kleur maakt niet echt uit, het moet bij de plaatjes passen en het liefst sierlijke letters.
    Extra's: Heb ik niet echt.
    Eventueel een samenvatting: Emma gaat Harry Styles leren kunstschaatsen voor in film waarin hij gaat spelen. Zelf schaatst ze niet meer, maar Harry leert haar dat ze het nog een keer moet proberen. De verhaallijn kan nog een beetje veranderen.

    Alvast bedankt, xxkim

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:14 ]


    When life gives you a hondred reasons to cry, show that you have a thousans reasons to smile