• Want er zijn al zoveer van dit soort topics. Maar toch open ik nog zo'n topic, omdat ik het leuk vind om ze te maken en omdat ik beter wil worden.
    So, who wants? (wbw)

    Dan mag je dit even invullen:
    Titel:
    Foto's:
    Sfeer:
    Eventueel een stukje tekst:
    Wat voor letters + kleur:
    Extra's:
    Eventueel een samenvatting
    van het verhaal, zodat ik weet waarvoor ik een cover moet maken en dat ik weet hoe ik een cover moet maken:

    Voorbeelden:
    Voorbeelden staan hier
    (Wat daar staat is niet alles, dus er kan om meer voorbeelden gevraagd worden.)

    Wachtrij:
    - ihearthazza


    Klaar:
    - Cover voor Negligible
    - Cover voor CarrotNiall
    - Cover voor Elendil
    - Cover voor Bronte
    - Cover voor Synyster
    - Cover voor Cuties
    - Covers 1 en 2voor xlufjoetoexx
    - Cover voor Heureusse

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Titel: Ik wil voor altijd jong zijn. -Adam Hooks.
    Foto's: -
    Sfeer: Tussen vrolijk en verdrietig in.
    Eventueel een stukje tekst: -
    Wat voor letters + kleur: Wat bij de foto's past.
    Extra's: Je mag eventueel de tekst Forever young er op zetten.
    Eventueel een samenvatting Adam Hooks is een 9-jarige die het leven positief ziet. Plots groeit hij in een snel tempo op en word iedere dag een jaar ouder en dat stopt op zijn 19-de. Hij krijgt te maken met problemen, wordt verliefd en ziet het nut van het leven totaal niet meer in. Hij wil terug naar zijn 9-jarige leeftijd, waar hij zonder problemen leek te leven. Maar dat alles gaat niet probleemloos.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:18 ]

    Cover voor xlufjoetoexx
    Sorry dat het zo lang duurde :0
    1e


    2e

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:45 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Cover voor Heureusse


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ook ik zou heel graag een Cover willen van je.. Ik weet niet of je iets met de foto's kunt, als het te lastig is, dan moet je het maar zeggen, dan ga ik zelf wel wat proberen. ^^

    Titel: Dubbelleven
    Foto's:




    Sfeer: Een lichtelijk contrast, aan de ene kant wat party gedrag, aan de andere kant een rustig leven.
    Eventueel een stukje tekst: -
    Wat voor letters + kleur: Als je het met word maakt, het liefst Lucida Handwriting, de kleur mag je zelf even bekijken wat het mooiste is. :)
    Extra's: -
    Eventueel een samenvatting van het verhaal, zodat ik weet waarvoor ik een cover moet maken en dat ik weet hoe ik een cover moet maken: Zoals de titel al aangeeft, gaat het over iemand die een dubbelleven leidt. Overdag is ze de hulpbiedende hand, 's nachts laat ze zichzelf in de zelfde zooi zinken, als dat de mensen die juist zij helpt doen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 23:47 ]


    Bad decisions make good stories.

    Titel: What makes you beautiful

    Foto's:
    • Afbeelding 1
    • Afbeelding 2
    • Afbeelding 3

    Sfeer: vrolijk, rustig

    Wat voor letters + kleur: Het liefst de tekst in het zwart, grijs of wit. Een neutrale kleur dus.

    Extra's: Tekst duidelijk maar sierlijk. Cover vierkant.

    hoe maak je zulke covers eigenlijk?

    Titel: Why me?
    Foto's:




    Sfeer: liefde, spanning, avontuur
    Wat voor letters + kleur: zwart of wit en sierlijk

    Thank u
    xx

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.