• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Naam:
    Teef of reu:
    Karakter:
    Welke roedel:
    Ouders:
    Zussen of broers:
    Uiterlijk+foto van de wolf:
    Gaves, het hoeft niet perse:
    Extra:

    Rang:
    Ik ben al de Alfa van de White's.
    Nog 1 Alfa eigenlijk.


    Er kunnen maar twee Alfa's zijn, en twee Beta's.

    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [Alfa mannetje]
    Leave-Roxanne Ruthh
    LOUISISMINE Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    Ze zijn shapeshifters, ze kunnen veranderen waneer ze maar willen, ieder heeft zijn eigen voorkeur.
    Je mag max drie rollen hebben ;)


    Dit is mijn allereerste Rpg, dus eh ik ben nog niet zo heel goed, dus maar ik wil het wel dolgraag leren, daarom bedacht ik deze rpg..Ik hoop dat jullie het niet erg vinden..


    Klik


    Ik wil nog wel meer wolven bij de Blacks, anders is het toch wel oneerlijk.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:22 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    [Zijn het Shape-Sifters? of zijn ze echt wolven wolven dus dat ze geen mensengedaante hebben.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Zijn het Shape-Sifters? of zijn ze echt wolven wolven dus dat ze geen mensengedaante hebben.]


    Het zijn echte wolven, geen shape-shifters :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oke ;)(Ik zou dat ze wel in mensen konden veranderen. Of dat ze iets gaafs kunnen. Want anders is het moeilijk te RPGen. Ik zou ze Shape-Sifters maken dat ze, maar 5 uur op een dag mens kunnen zijn.)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Oke ;)(Ik zou dat ze wel in mensen konden veranderen. Of dat ze iets gaafs kunnen. Want anders is het moeilijk te RPGen. Ik zou ze Shape-Sifters maken dat ze, maar 5 uur op een dag mens kunnen zijn.)



    Aaah jaa goed idee :D Ik ga het meteen veranderen ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oke maak nu een rol aan ;) And Your Welcome

    Naam: Selena Sensorene
    Teef of reu: Vrouw, Teef
    Karakter: Selena is vrij streng, maar ze doet alles om haar eigen roedel te beschermen. Ze is vrij vriendelijk en wordt snel verliefd. Ze is erg Sociaal. Ze houd van grappen maken en van kletsen, ze is het liefst gezellig. ze vind het wolf zijn een vloek ze is liever langer mens dan 5 uur.
    Welke roedel: White's
    Ouders: Deze zijn gestorven door de Blacks. Haar ouders beschermde de roedel tegen de oorlog om een paar andere wolven te vermorzelen.
    Zussen of broers: Haar broers en zusters vechten aan haar zijde tegen de Blacks. Zij is gekozen als Alfa Vrouwtje. Ze had gewonnen met vechten van alle vrouwen. En kan de helft van de mannelijke wolven ook aan.
    Uiterlijk+foto van de wolf:
    http://weheartit.com/entry/12231626
    Mens (Zonder Tatoages Hea ;)0
    http://weheartit.com/entry/17764548
    Wolf
    Gave: Selena beheerst als enige de Natuur. Ze kan bijvoorbeeld een goot maken in de aarde dar sommige wolven in die trog vallen of een wervel storm maken. Een muur van ijs of vuur maken en zelfs het weer veranderen. Doordat ze de natuur beheerst kan ze alles beheersen behalve levende wezens (dus dieren en mensen.) ze kan je wel pijn laten doen zonder je aan te raken.
    Extra: Ze is het Alfa Vrouwtje.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 16:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Alexis Roselynn Yearwood
    Teef of reu: Teef
    Karakter: Ze is heel beschermend, maar niet streng. In haar mensvorm is ze een echte bitch. Alleen tegen die mensen die ze mag is ze lief. Ze is snel verliefd, maar nooit echt heel erg. Ze haat het om wolf te zijn. Zo kan ze geen andere vrienden hebben dan de wolven.
    Welke roedel: Black's
    Ouders: Die zitten ook in de wolengroep, maar die vechten bijna nooit meer.
    Zussen of broers: 2 broers, Die haar helpen met alles.
    Uiterlijk+foto van de wolf:


    Wolf


    Mens
    Gaves: Ze kan gedachtes lezen?
    Extra: Ze is het alfavrouwtje van de black's


    El Diablo.

    Naam: Mariana volletta
    Teef of reu: Vrouw, Teef
    Karakter: ze houdt ervan om mens te zijn,maar als het haar teveel wordt is ze veel liever wolf want dan verdwijnen alle problemen voor even, haar broer mist ze verschrikkelijk. Mariana iheeft een gewoon normaal karakter maar ze vertrouwt iemand niet zomaar.
    Welke roedel: White's
    Ouders: zijn gestorven doordat een auto ze overreed.
    Zussen of broers: 1broer maar die zit in de roedel van de blacks.
    Uiterlijk+foto van de wolf: als wolf heeft ze een pikzwarte vacht met een mysterieuze glans erdoorheen.als mens is ze net zo mooi eigenlijk is ze beeldschoon. http://weheartit.com/entry/18655479
    Extra: -


    On wednesdays we wear black

    Pocket schreef:
    Naam: Mariana volletta
    Teef of reu: Vrouw, Teef
    Karakter: ze houdt ervan om mens te zijn,maar als het haar teveel wordt is ze veel liever wolf want dan verdwijnen alle problemen voor even, haar broer mist ze verschrikkelijk. Mariana iheeft een gewoon normaal karakter maar ze vertrouwt iemand niet zomaar.
    Welke roedel: White's
    Ouders: zijn gestorven doordat een auto ze overreed.
    Zussen of broers: 1broer maar die zit in de roedel van de blacks.
    Uiterlijk+foto van de wolf: als wolf heeft ze een pikzwarte vacht met een mysterieuze glans erdoorheen.als mens is ze net zo mooi eigenlijk is ze beeldschoon. http://weheartit.com/entry/18655479
    Extra: -


    Ik ken jouw foto niet zien (: Dacht zegt het maar even (a)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Novazembla schreef:
    (...)

    Ik ken jouw foto niet zien (: Dacht zegt het maar even (a)


    Ik heb als het goed is de link neergezet ;D


    On wednesdays we wear black

    dit is de foto. En, ik zie het 5 uur mens niet zo zitten, anders had ik meegedaan.


    Ex astris, sciencia

    Naam: Alex
    Teef of reu: Reu
    Karakter: Hij is erg bazig, maar is zorgzaam.. Hij houdt wel van een lolletje trappen. Is erg zelfverzekert, en haat fouten te maken. Hij vind het verschrikkelijk om mens te zijn.
    Welke roedel:De alfa van de Whites.
    Ouders: Helaas zijn die gestoven bij het gevecht van de Blacks.
    Zussen of broers: Geen enkele.
    Uiterlijk+foto van de wolf:

    Hij heeft een wit met grijze vacht, zijn ogen zijn heel licht geel.
    Mens:

    Hij heeft kort zwart haar, en ijs blauwe ogen, hij is gespierd en best lang.
    Gaves, het hoeft niet perse: Hij heeft giftige tanden, en kan gedachte lezen en hij is supersnel.
    Extra: Hij heeft een bloedhekel aan de Blacks.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Bronte schreef:
    dit is de foto. En, ik zie het 5 uur mens niet zo zitten, anders had ik meegedaan.


    Aah oke, wat jou idee? Moeten ze gewoon wolf blijven, of eh over dag mens en in de avond wolf of iets anders?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Novazembla schreef:
    (...)

    Aah oke, wat jou idee? Moeten ze gewoon wolf blijven, of eh over dag mens en in de avond wolf of iets anders?

    Het is gewoonn het feit dat de mensvorm maar een bepaalde tijd heeft. Dat zie ik niet zitten.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Het is gewoonn het feit dat de mensvorm maar een bepaalde tijd heeft. Dat zie ik niet zitten.


    Ah okeey. Ik verander het wel (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Voor als het rpg begint .ik ben er vanavond en morgen to ongeveer 5uur niet want ik ben dan sinterklaas vieren in het noorden en die hebben geen wifi en compu :$ kweet in de oertijd xd

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 12:44 ]


    On wednesdays we wear black