• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Naam:
    Teef of reu:
    Karakter:
    Welke roedel:
    Ouders:
    Zussen of broers:
    Uiterlijk+foto van de wolf:
    Gaves, het hoeft niet perse:
    Extra:

    Rang:
    Ik ben al de Alfa van de White's.
    Nog 1 Alfa eigenlijk.


    Er kunnen maar twee Alfa's zijn, en twee Beta's.

    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [Alfa mannetje]
    Leave-Roxanne Ruthh
    LOUISISMINE Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    Ze zijn shapeshifters, ze kunnen veranderen waneer ze maar willen, ieder heeft zijn eigen voorkeur.
    Je mag max drie rollen hebben ;)


    Dit is mijn allereerste Rpg, dus eh ik ben nog niet zo heel goed, dus maar ik wil het wel dolgraag leren, daarom bedacht ik deze rpg..Ik hoop dat jullie het niet erg vinden..


    Klik


    Ik wil nog wel meer wolven bij de Blacks, anders is het toch wel oneerlijk.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:22 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Pocket schreef:
    Voor als het rpg begint .ik ben er vanavond en morgen to ongeveer 5uur niet want ik ben dan sinterklaas vieren in het noorden en die hebben geen wifi en compu :$ kweet in de oertijd xd



    Ik open morgen ochtend pas de topic, want vanmiddag ben ik er zelf niet.. (:

    Ik hoop dat jullie nog kunnen wachten (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Naam: Lucas Michael
    Teef of reu: Reu /man
    Karakter: Lucas is een rustige jongeman die van de rustige dingen in het leven kan genieten.Vooral in de natuur kan hij tot rust komen. Hij is het liefst op zichzelf
    Welke roedel: Black
    Ouders: Beide ouders zijn hun eigen weg getrokken en hebben Lucas bij anderen achtergelaten. Deze ouders leven nog, maar zijn geen wolf.
    Zussen of broers: Hij heeft twee broers bij zijn 'adoptie' ouders.
    Uiterlijk+foto van de wolf:
    foto mens:


    foto wolf:


    Gaves, het hoeft niet perse: geen
    Extra:heeft echte ouders nooit echt gekend. Beste vriend Jason, (die ik later ga aanmaken)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 10:30 ]


    Ex astris, sciencia

    Ok ;D Deze spreekt me wel aan ;$, ik zal zo ff et lijstje in vullen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kan ik nog meedoen? $:

    Naam: Frida Lyssin
    Teef of reu: teef
    Karakter: frida is, sluw, misleidend door haar schoonheid, knap, geheimzinnig, eigenwillig, verleidelijk, genadeloos, reachtvaardig,

    Welke roedel: black's

    Ouders: frida's vader is een wreedde wolf, die vroeger deel uitmaakte van de black's hij was even kwaadaardig als frida. hij heeft zich afgezonderd en maakt nu gebruik van het platteland, frida's moeder is vermoord door de white's

    Zussen of broers: X

    Uiterlijk+foto van de wolf: wolf:

    ,
    heel kenmerkend is haar schram op haar poot, die ze als menszijn de ook heeft.
    mens:


    Gaves, het hoeft niet perse: heeft een zeer goede intuitie
    Extra: ze is erg afstandelijk


    Be who you wanna be.

    Naam: Celeste Aurélie
    Teef of reu: Teef
    Karakter: Celeste is een zeer charmante jongedame. Ze weet precies hoe ze je moet benaderen en weet ook een zeer mysterieuze verschijning te blijven. Ze weet ook hoe ze van zich af moet bijten, en haar zomaar het een en ander bevelen gaat niet lukken. Toch bezit ze wel enigszins wat pit, en dat zie je ook terug in haar spontaniteit. Ze is soms wat afstandelijk, maar dat komt met namen door haar verleden.
    Welke roedel: The Whit's
    Ouders: Celeste had een nobele vader, die vocht voor zijn gezin en zijn vrijheid. Zo ontmoette hij haar moeder. Een dame vol pit en passie. Desalniettemin was ze sluw, wreed en genadeloos. Ze kwam wanneer ze wilde en maakte hem gek van verlangen. Celeste was min of meer een ongelukje, en gezien haar moeder koos voor het wolfzijnde, leerde ze alleen haar vader kennen. Hij gaf het wolf zijn op om voor Celeste te zorgen, hoewel ook hij stierf toen ze erg jong was.
    Zussen of broers: Geen.
    Uiterlijk+foto van de wolf:



    Gaves: Celeste is buitengewoon goed in het verleiden, charmeren en lokken van jongens/wolven. Zowel als mens-zijnde als wolf-zijnde.
    Extra: Na haar roedel heeft ze geen enkele andere familie meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Dakota Rodriquez
    Teef of reu: Teef
    Karakter: Dakota is een felle wolf, die wel van zich af bijt. Ze houd ervan om in de vrije natuur te zijn. Ook is ze graag alleen.
    Welke roedel: White
    Ouders: Katness en Fernando Rodriquez
    Zussen of broers: geen, ze is enigst kind.
    Uiterlijk+foto van de wolf:




    Dakota is een geheel witte wolf, met grijs-blauwe ogen. Ze heeft een goede conditie, en een goed gebouwd sterk lichaam.
    Gaves, het hoeft niet perse: Ze is een van de snelste van de groep.
    Extra: Is bang om in gevangenschap te moeten leven.

    Is het misschien een leuk idee, als Dakota verliefd word op een van de blacks? of andersom?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:59 ]

    Iedereen staat erbij... Er is al een topic... :)

    Nu nog wat meer wolven bij de blacks.. :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Captivity schreef:
    Naam: Dakota Rodriquez
    Teef of reu: Teef
    Karakter: Dakota is een felle wolf, die wel van zich af bijt. Ze houd ervan om in de vrije natuur te zijn. Ook is ze graag alleen.
    Welke roedel: White
    Ouders: Katness en Fernando Rodriquez
    Zussen of broers: geen, ze is enigst kind.
    Uiterlijk+foto van de wolf:




    Dakota is een geheel witte wolf, met grijs-blauwe ogen. Ze heeft een goede conditie, en een goed gebouwd sterk lichaam.
    Gaves, het hoeft niet perse: Ze is een van de snelste van de groep.
    Extra: Is bang om in gevangenschap te moeten leven.

    Is het misschien een leuk idee, als Dakota verliefd word op een van de blacks? of andersom?


    Ja is toff, dan is het toch wel spannents :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nog nodig?
    xx

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 20:31 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    LOUISISMINE schreef:
    Nog nodig?
    xx



    Ja hoor, je mag er inspringen, ik heb nog veel blacks nodig, of je wilt de whit worden mag ook schrijf je maar in hoor ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Naam: Julian Lunes
    Teef of reu: reu
    Karakter: Julian is een geval apart, en zijn karakter lijkt erg op Michael Lucas
    Welke roedel: Black's
    Ouders: Julian leeft bij zijn vader, die verschrikkelijk streng is.
    Zussen of broers: geen
    Uiterlijk+foto van de wolf: komt later
    Gaves, het hoeft niet perse: geen
    Extra:


    Ex astris, sciencia

    Naam: Jake Ruthh
    Teef of reu: Reu
    Karakter: Jake is erg dominant en ook zeer snel aangebrand. Als hij iets zegt dan eist hij ook dat er geluisterd wordt. Hij is erg goed in acteren, maar kan ook scherp uit de hoek komen. Hij heeft ast van stemmingswisselingen. Hij houd van orde en van meisjes. Hij houd ook van aandacht. Hij is erg goed i pannen te bedenken.
    Welke roedel: Alfa man Blacks
    Ouders: Zijn moeder is weggelopen. Daarna is ze dood gegaan door een auto ongeluk. Zijn vader is dood gegaan door een jager.
    Zussen of broers: Hij heeft een zusje. Roxanne. Ze betekend alles voor hem en hij beschermt haar met zijn leven. (Foto Roxanne)(Wie wilt mag Roxanne spelen Stuur wel even een PB) http://weheartit.com/entry/17972120 dat is Roxanne (de andere wolf is De overleden moeder.)
    Uiterlijk+foto van de wolf:
    http://weheartit.com/entry/18725156
    Mens
    http://weheartit.com/entry/8520491
    Wolf
    Gaves: Jake kan iemand manipuleren. iemand gedachte lezen en eraa sleutelen. Hij leest alles wat jke ooit hebt meegemaakt dor een blik op je gericht te hebben. Hij kan je gedachte veranderen of wissen (Niet de belangrijkste). Hij kan ook voor 3 minuten je lichaam bewegen. Hij laat je bewegingzenuwen bewegen zonder dt jij dat wilt
    Extra: Hij is Alfa van de Blacks. Hij geeft veel om zijn zusje en wint het bijna van iedere wolf. (alleen de alfa's zijn net zo sterk als hem verder niemand.)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Roxanne Ruthh
    Teef of reu: Teef
    Karakter: Roxanne is een zachtaardig, bescherment meisje dat op zo'n jonge leeftijd al zoveel heeft meegemaakt, maar ondanks dat altijd een grote glimlach om haar lippen heeft. Ze is dromerig, en dol op onbekende dingen. Ze zal nooit iemand op vooroordelen beoordelen. Toch zal ze niet zomaar op iedereen afstappen, daar is ze te verlegen voor.
    Welke roedel: De Black's
    Ouders: Moeder, en vader. Beiden overleden.
    Zussen of broers: Een broer, Jake.
    Uiterlijk+foto van de wolf:


    &


    Gaves: Camouflage
    Extra: Ze is pas 12


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Lize Beu
    Teef of reu: Teef
    Karakter: Lize is iemand die graag van vrede houd, ze is erg spontaan, ze is erg sociaal. Ze kan niemand haten, ze is ook niet bevoordeeld. Nergens heeft ze een hekel aan.. Ze snapt daarom ook niet waarom haar roedel de Whit's haten.
    Welke roedel: Blacks.
    Ouders: Haar ouders kent ze niet, en is bij een pleeggezin opgegroeid.
    Zussen of broers: Geen een. Teminste die kent ze niet.
    Uiterlijk+foto van de wolf: Ze heeft lang bruin golvend haar.. En licht blauwe ogen. Ze is erg slank gebouwt.
    Wolven foto komt nog... Tinypic werkt niet mee.
    Gaves, het hoeft niet perse: Ze kan dingen besturen met haar gedachte.
    Extra: ze is 17 jaar oud.
    Als ze wolf is heeft twee verschillende kleur ogen, de rechter is bruin en de linker is blauw.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:01 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jij bedoeld volgensmij deze foto :'):


    Feel the fire, but do not succumb to it.