• NIET GOED WIJS!!!

    ze zei net dat ze Bill Kaulitz heel erg lelijk vond met die piercings enzo en dat ze (als hij make-up en piercings heeft) ze nog liever Justin Bieber heeft.

    Ik lig hier nu ik halve shock toestand op de grond, nauwelijks in staat te ademen.

    Mijn beste vrienden. Vind. Bill. Lelijk.
    NOOOOOOOOOOOOOOOO.

    ik denk dat onze vriendschap hierdoor een tikkeltje lager komt te staan.

    *keert zich van de computer af en gaat haar leven overwegen*

    ja, ik reageer overdreven, maar tog xD *shock*

    heb jij ook dit soort shock momenten of ben jij het eens met mij of met mijn bff?? (die laatste snap ik niet, maar dat is mijn mening)


    you make everything seem so possible <3

    wth O_o

    uh, met je vriendin. Ik haat piercings, ik heb sowieso een hekel aan metaal/ijzer/brons alles wat glimt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh oh drama?
    Ieder zijn smaak. Bill is ook mijn type niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een goede vriendin van me vind Zayn Malik lelijk, unbelievable. Maar oke, iedereen z'n smaak. + Bill vind ik anders ook niet knap, zonder al die make up is hij veel knapper.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 17:08 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben het niet met haar eens, maar dàt soort shockmomenten heb ik dus nooit :"D


    Let it come and let it be

    Nou, ik denk dat ik goed overweg zou kunnen met jouw bff.
    Mijn bff en ik hebben dat ook. Zij verstaat meestal mij niet. Qua interesses :Y) Quizlet hoort daarbij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben het eens met je bff :3. Wtf wat reageer je overdreven mijn vriendinnen zijn helemaal into 1D en ze vinden het niet erg als ik ze alle 5 lelijk noem (al zijn ze niet zo lelijk, maat toch).


    Shoganai i ne~

    Ik vind t niet erg ofso, maar zij zei altijd dat ze heel erg van rock enzo houdt en heavy rock en metal en poprock etc etc.. en nu dit..

    dus ik had ff een enorm shock moment.. maar dat heb ik wel vaker met haar.. je zou kunnen zeggen dat ik bijna mijn hele leven geshockeerd ben..
    ze valt bijvoorbeeld voor mijn broer (? -.-, ja ik weet het is cliché) en nu hebben die twee wat.. erg irri, ckr in de pauze's, staat mn broer de hele tijd recht voor mn neus met zijn neus in mijn bff's nek -.-

    Dit is gwn omdat ik nu melig ben dus @ alle mensen die mij overdreven vinden..: dit is SARcasme.. ooit van gehoord?? nee. okee leg ik t ff uit: als iemand iets zegt, maar t eigenlijk niet helemaal zo meent (lichtelijk spottend)


    you make everything seem so possible <3

    Ik ben het met haar eens.. En een goeie vriendin van mij is ook fan van Justin Bieber en ik haat hem ook, maar daar zeur ik ook niet over ofzo, ik moedig haar juist aan haar eigen smaak te volgen omdat heel veel mensen daarover zeuren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    WhatTHell schreef:
    Ik vind t niet erg ofso, maar zij zei altijd dat ze heel erg van rock enzo houdt en heavy rock en metal en poprock etc etc.. en nu dit..

    dus ik had ff een enorm shock moment.. maar dat heb ik wel vaker met haar.. je zou kunnen zeggen dat ik bijna mijn hele leven geshockeerd ben..
    ze valt bijvoorbeeld voor mijn broer (? -.-, ja ik weet het is cliché) en nu hebben die twee wat.. erg irri, ckr in de pauze's, staat mn broer de hele tijd recht voor mn neus met zijn neus in mijn bff's nek -.-Dit is gwn omdat ik nu melig ben dus @ alle mensen die mij overdreven vinden..: dit is SARcasme.. ooit van gehoord?? nee. okee leg ik t ff uit: als iemand iets zegt, maar t eigenlijk niet helemaal zo meent (lichtelijk spottend)


    HORROR.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    achja, ik overleef vast wel, maar ik denk dat als ze ooit gaan trouwen, ik naar de psychiater moet voor psychische ondersteuning.. xD hahah eigenlijk niet en dan wordt haar broertje mijn schoonbroertje (muhahah, nu krijg ik een sadistische bui, dat broertje zit ons namelijk heel vaak dwars)(hij is btw wel geniaal en heel erg schattig (hij is nog best jong))


    you make everything seem so possible <3

    ..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 17:26 ]


    you make everything seem so possible <3

    Sorry, maar inderdaad, je overdrijft. Ieder zijn smaak, de meeste van mijn vrienden vinden Bill ook foeilelijk, hun keuze. Er zijn zo veel artiesten die jij lelijk zult vinden die je vriendin hot vindt. Maak er niet zo een drama van.


    Ex astris, sciencia

    Ze spreekt alleen de waarheid (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronte schreef:
    Sorry, maar inderdaad, je overdrijft. Ieder zijn smaak, de meeste van mijn vrienden vinden Bill ook foeilelijk, hun keuze. Er zijn zo veel artiesten die jij lelijk zult vinden die je vriendin hot vindt. Maak er niet zo een drama van.


    Ze zei toch dat het sarcastisch was, jezus.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 17:33 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    -Nevermind-

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 17:40 ]


    Ex astris, sciencia