• NIET GOED WIJS!!!

    ze zei net dat ze Bill Kaulitz heel erg lelijk vond met die piercings enzo en dat ze (als hij make-up en piercings heeft) ze nog liever Justin Bieber heeft.

    Ik lig hier nu ik halve shock toestand op de grond, nauwelijks in staat te ademen.

    Mijn beste vrienden. Vind. Bill. Lelijk.
    NOOOOOOOOOOOOOOOO.

    ik denk dat onze vriendschap hierdoor een tikkeltje lager komt te staan.

    *keert zich van de computer af en gaat haar leven overwegen*

    ja, ik reageer overdreven, maar tog xD *shock*

    heb jij ook dit soort shock momenten of ben jij het eens met mij of met mijn bff?? (die laatste snap ik niet, maar dat is mijn mening)


    you make everything seem so possible <3

    Sorry, maar ik vind Bill ook walgelijk.
    Hij lijkt letterlijk op een wijf en tuurlijk is Justin Bieber mooier en ik heb ook liever 10x Justin dan hem... -No offence- Ik mag Bill sowieso niet.
    Ik vind dat de hle groep op een junkgroep lijkt.. Maarja dat ben ik. :X

    Ik ben soms ook wel in shock als één van mijn beste vrienden iets zegt over Tokio Hotel, maar ik til er niet zo zwaar aan, zij hebben ook recht op een mening. Het belangrijkste is dat jij Bill mooi vindt, niet waar? (:


    I changed.

    ik vind Bill niet lelijk ofzo,heb wel respect voor hem want hij doet gewoon wat hij zelf wilt:)


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Countenance schreef:
    Ik ben het niet met haar eens, maar dàt soort shockmomenten heb ik dus nooit :"D


    (Be)lieve in (you)rself

    TomxMydrug schreef:
    Ik ben soms ook wel in shock als één van mijn beste vrienden iets zegt over Tokio Hotel, maar ik til er niet zo zwaar aan, zij hebben ook recht op een mening. Het belangrijkste is dat jij Bill mooi vindt, niet waar? (:


    yeah, true true...


    you make everything seem so possible <3