• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sueno schreef:
    Dayan?

    Is dat een kind van Daiyh en Fayan? O_O


    Concidering i'm arueing with my fiancée, i think I typed that relitavily good. Escuse any and all typos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Zahira, wacht.'
    Rustig tilde ze het kind op, scheurde een stuk brood af en nam een hap. Het smaakte normaal. Niet lekker, maar droog en simpel. En of het vergiftigd was? Niet direct, tenminste.
    Haar vingertop gleed langs Zahira's wang, die het brood uit haar handen trok en gulzig begon te eten.
    Hopeloos soms, dat kind. Net haar vader. Opeens besefte ze zich iets, en keek weer op. De deuren waren open.


    -

    Fayan - Stylist
    De pijn in mijn armen en schouders was een minuut geleden nog ondraaglijk geweest, maar nu voelde ik hem amper meer.
    Saph. Saph. Saph. Dat was het enige wat door mijn hoofd ging.
    Na een tijdje trok ik mezelf iets naar achteren, nam zijn gezicht in mijn beide handen.
    "Ik hou van je. Nog altijd, voor altijd," fluisterde ik voor ik hem na al die jaren eindelijk weer kuste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    met moeite stond ik op. ik had weinig beweging gehad, de laatste vijf jaar. Weinig als in, bijna geen. en toch liep ik naar de tafel. ookal zag ik er belachelijk slecht uit. Oud bloed plakte aan mijn lichaam, wonden prikte als ze met lucht in aanraking kwamen.
    Mijn ogen bleven gericht op het eten. hoewel ik Chiara's ogen wel op me voelde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Vanuit haar ooghoeken zag ze Fayan's roze haar voorbij flitsen, waarna hij zichzelf in Saph's armen had gestort. Ze hoorde hen iets prevelen, maar wist niet wat. En het was ook niet voor haar besteed, dus deed ze ook niet haar best om het te verstaan.
    In tweestrijd keek ze naar de openstaande deur, wilde de kans grijpen om hem te zien, maar wist niet hoe hij zou reageren. Misschien duwde hij haar weg.
    En toen verscheen hij opeens in haar blikveld. Ze voelde haar adem onwillekeurig stokken, wilde iets zeggen.


    -

    Saph Amero
    God, ik nam neit eens de tijd om iets terug te zeggen. ik drukte hem steviger tegen me aan, en beantwoorde de kus die voor vijf lange, eenzame jaren moest opmaken. ik had Fayan terug, mijn lieve, geweldige Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Onmiddelijk stormde ik naar Aurora, tilde haar op en gaf haar een knuffel. 'Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd. Ook Dario kwam onze kant op, met voor ons allemaal een stuk brood bij zich. Lachend pakte ik het aan en omhelsde hem ook. 'Zitten we toch weer opgesloten,' mopperde ik terwijl ik op het broodje kauwde. Oud, maar dat was ik wel gewend. 'Wel samen,' bracht Dario ertegenin. Ik knikte instemmend en tilde Aurora nog een stukje hoger.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Stilletjes scheurde ik een stuk brood af, waarna ik tegen de tafel leunde. mijn benen deden nog eht meest zeer van alles, ik had ze jaren neit kunnen gebruiken. aar niemand hoefde die zwakheid te zien. de eerste jaren had ik mezelf nog regelmatig getrained, maar ik was langzaam de hoop op ontsnapping verloren.
    onwillekeurig schoten mijn ogen toch naar haar. Chiara. Ik kón haar gewoon neit negeren, verdomme.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    En ook al zaten we opgesloten in een paar cellen, werden we mishandeld en verwaarloost, op het moment was ik meer dan gelukkig en alleen Saph's aanwezigheid, zijn warmte die in me overstroomde, zorgde daar al voor.
    Ik had mijn hubby weer terug. Want we waren nog altijd getrouwd. Tenminste, mijn ring zat nog altijd om mijn vinger en dat was genoeg.
    Mijn vingers verstrengelde zich in Saph's haar, mijn hand gleed over haar wang en streelde de zachte huid, terwijl ik zijn lippen geen moment losliet.
    Ik wilde nooit meer terug naar mijn cel. Nooit meer uit zijn armen gerukt worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Langzaam zette ze Zahira neer, die zich ondertussen tegoed deed met het water en brood. Haar aandacht was volledig in beslag genomen door wat ze maar kon krijgen.
    Haar zachtgroene ogen bleven zwijgend op Daiyh gericht, ze voelde haar lichaam verlangen om naar hem toe te gaan.
    Vanuit haar ooghoeken zag ze Saph en Fayan nog staan, wenste bijna dat de relatie die ze met Daiyh het net zo duidelijk was. Niet zo ingewikkeld, onduidelijk. Maar ze wist dat het nooit anders zou worden.
    'Daiyh.' Haar lippen vormden enkel zijn naam, zonder geluid te maken. Zijn lichaam zat onder het bloed, opgedroogd, sommigen druppels liepen nog naar beneden.


    -

    Cassie
    'Nou, vlinder, eten wat je opkan, je weet maar nooit wanneer onze gastheer ons nieuw eten geeft,' zei ik terwijl ik haar neerzette. Mijn lichtgrijze ogen zochten een van de camera's en ik knikte kort zodra ik die gevonden had, als bedankje dat hij eten had gestuurd. Voor Aurora, want dat was belangrijk. Zelf volgde ik mijn advies op en pakte een nieuw stukje brood, dronk wat van het water en keek met een lachje op mijn gezicht naar Saph en Fayan. Ik had ze gemist.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Ik drukte Fayan waarschijnlijk half plat, zo hard hield ik hem vast. Ze mochten me amrtelen wat ze willen, ik laat hem niet meer los. Ik wil hem nooit meer kwijt raken.
    Zijn aanraking, zijn hand over mijn ang, bezorgde me nog altijd rillingen. Hoe had ik vijf jaar zonder hem overleefd?

    Daiyh Briiori
    'Hey,' antwoord ik. alsof het me niets doet. alsof ze een oude bekende is die ik op de straten van eht Capitool tegen kom. alsof mijn dochter niet achter haar staat, het meisje dat ik vijf jaar niet gezien heb. Ze was erg veel gegroeid.
    alsof ik haar niet tegen me aal wil trekken en haar lippen op de mijnen wil voelen.
    Verdomme Daiyh, hou jezelf onder controlle.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    De deur is open, het eten ligt in mijn bereik maar toch ga ik niet. Misschien is het wel vergiftigd. Ik sluit mijn ogen en probeer me een beetje bij elkaar te rapen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte haar. God, ze had het kunnen weten, dat het hem bijzonder weinig zou doen. Of dat hij heel goed zou kunnen doen alsof. Maar het kwetste haar beiden evenveel.
    Haar zachtgroene ogen gleden over zijn gezicht, dat opvallend weinig veranderd was. Nog steeds dezelfde aantrekkelijke man.


    -

    Daiyh Briiori
    Ik wou dat ze neit zo naar me keek, met die gekwetste blik in haar ogen. dit was al verdomd lastig genoeg. Ze moest zelf ook heel goed snappen dat met één verkeerd woord, ik haar en Zahira in gevaar kon brengen.
    Ja, goed excuus om mijn gevoelens te negeren. Maar de waarheid. stilletjes bood ik haar een stuk brood aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.