• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het halfuuur is voorbij(cat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Daar trapte ik niet in.
    Haar afwendde blik en ongemakkelijke houding zeiden al genoeg.
    Ik wilde mijn armen over elkaar slaan, maar mijn schouders protesteerden en dus liet ik ze toch maar hangen.
    In plaats daarvan trok ik haar toch tegen me aan, omdat dat het me op het moment de beste en vrijwel enige optie leek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als dit topic vol zit zal ik Nathaniel weer laten babbelen met ze *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Ik wilde dat ze weg zou kijken, die groene ogen brachten teveel gevoelens emt zich mee. Ik had zin om de tafel omver te trappen, iets van mijn frustratie kwijt te raken, maar ik bleef stikstijf staan, mijn ogen op die van haar gericht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Kristen, Nathaniel heeft ze een halfuur gegeven - die bijna voorbij is - maar in tussentijd is hij weg. Hij straft alleen als hij rechtstreeks wordt tegengesproken als hij in zijn microfoon praat en zo, want anders kunnen ze nooit een plan maken om te ontsnappen.

    En ja Lisanne, jij mag ook meestemmen 8D

    Dan wordt het dus foto 1 *O*


    Woeeeeeesh!xD
    Deze reactie is nutteloos, dus laat ik maar even iets nuttigs vertellen.
    JOOST VLIEEEEEEEEEEEEGT NAAR DE MAAN.
    Nee Lis, dat was niet nuttig, dat was onzin.
    Oké, ik verspil jullie tijd, maar laat ik vertellen waarom ik dat typte:
    ik moet met Nederlands een prutverhaal maken, en dat gaat over ene Joost. En als ik inspiloos was typte ik JOOST VLIEEEEEEEEEEEEEGT NAAR DE MAAN.
    ^^
    Dit was het nutteloze bericht van vandaag.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Primrose
    Ik loop terug naar mijn cel en ga daar op de koude grond zitten. Het heeft geen zin om te wachten tot Nathaniel iets gaat zeggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (cat) Zij heeft dezelfde naam als ik *wijst, heeft als roepnaam Lisanne*

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Steeds als ze op het punt stond om zichzelf over te halen, om weg te kijken, werd ze weer terug getrokken naar zijn blik.
    Ze voelde de tijd tikken, hoe het halfuur steeds sneller voorbij leek te gaan. Het duurde niet lang meer, of Daiyh zou weer in een andere cel zitten, ver van haar vandaan.
    Om zich heen hoorde ze stemmen, van de anderen. Maar die leken weg te vallen.


    -

    Escritura schreef:
    (cat) Zij heeft dezelfde naam als ik *wijst, heeft als roepnaam Lisanne*


    Mwuhaha, maar jij bent Lizz, en noem mij dan maar LisxD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    De ruzie in district dertien schoot door mijn hoofd. Ik praat met je zodra ik je zie. Dat was er nooit meer van gekomen. Het was ook niet iets wat ik graag vertelde. 'Laat maar zitten,' mompelde ik. En hoewel ik dolgraag zou blijven staan, deed ik een paar stappen naar voren, weg van Fayan. Ik was gewoon zo klaar met dit hele kloteland, met alle klootzakken die zich president noemden en met alle klotedingen die altijd mij leken te moeten hebben. Maar huilen mocht niet, want tranen en zwakte waren synoniemen voor elkaar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh Briiori
    'Het halfuur zou zo wel om zijn,' mompel ik ongemakkelijk. Oh fijn, zelfs mijn stem krijg ik neit meer emotieloos. het eerste wat ik straks doe is iets omver trappen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxci
    De neiging om zijn pols vast te pakken en hem naar zich toe te trekken werd zo groot, dat ze zichzelf dwong om weg te kijken. Het duurde maar een seconde, voor ze toch weer naar hem keek.
    'Mama, ik wil hier weg.'
    De zachte stem van Zahira zorgde ervoor dat ze omkeek. Haar vingertoppen streken even over haar donkere haar, de onvervulbare wens van haar dochter deed pijn.
    'Dat weet ik, lieverd.'


    -

    Fayan - Stylist
    Een beetje uit het veld geslagen keek ik haar na.
    Cassie was heel erg veranderd in deze vijf jaar. Ze had een muur voor zichzelf opgetrokken waar niemand doorheen mocht breken. Een masker opgezet die niet van haar gezicht afgerukt kon worden.
    Het liefste ging ik met haar praten, proberen haar te helpen, maar ik wist heel goed dat ik niets zou uithalen.
    Cassie was koppig. Dat was soms goed en soms niet en dit was een geval van niet goed.
    En ik vond het vreselijk dat ze zich zo voelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wie opent volgende? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    VOLxD



    EN WIE OPENT DE VOLGENDE?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:44 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.