• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Ik word uit mijn gedachten gehaald door Dana, ze vraagt of ze erbij mag komen zitten. Ik neem nog een hap en verander mijn gezichtsuitdrukking.
    'Ja hoor, neem plaats.' Mijn stem klinkt wat vrolijker dan dat ik me werkelijk voel, maar om Dana nu het verhaal te gaan vertellen was niet mijn plan. Dit was iets wat ik eerst moet uitvinden voordat iemand anders zich ermee kan bemoeien. Natuurlijk krijgt die man van straks wel meer te weten als hij me nog steeds wil helpen. Eigenlijk hoop ik dat Dana het haarzelf niet teveel aantrekt van mijn bui vanmorgen. Dit was iets waar ze me toch niet mee kon helpen. Ik hoop dat die man me, als hij me nog wil helpen, dat snel doet. Ik weet het ook niet meer. Zelfs als ik in het bos ben is mijn hoofd onrustig en dat is nog wel de plek waar ik tot rust kan komen. Dit eiland heeft me teveel aan het nadenken gebracht. Ik zie dat Dana gaat zitten en dat ze begint te eten.

    Dana
    Ik at zwijgend mijn eten op terwijl ik soms naar Cedric keek.
    'Gaat het weer?' vroeg ik zacht terwijl ik terug dacht aan laatst. Hij leek aardig van streek en ik maakte me zorgen.
    Ik hoefde niet te weten wat er aan de hand was, als hij het ooit zou willen vertellen dan deed hij dat uit zichzelf wel. Ik legde even mijn hand op de zijne en schonk hem een bemoedigende glimlach. 'Je mag eerlijk zijn, maar het hoeft niet als je goed kan liegen.' Ik wist hoe irritant het was als iemand het vroeg en maar door bleef vragen. Als Cedric het nut er niet in zag om de waarheid te zeggen dan wilde hij het niet.
    Ik pakte een druif en deed die in mijn mond terwijl ik rustig wachtte op het antwoord van Cedric.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trouwens, in de indeling staat dat Heather eerst de leerlingen van Valerie les moet geven, maar aangezien Emrys (Lily Haspers) al een tijdje niet heeft gereageerd kan ze misschien beter eerst die groep doen totdat Emrys er weer is..? :]

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Nadat ik het hoofdgebouw heb gebeld komt er al snel een busje, en na een korte rit door het bos word ik samen met Gawain en Cherie afgezet. Ik besluit nog even met ze mee te lopen en als we bij Gawains kamer aan zijn gekomen stop ik bij de deur. "Als je meer last krijgt van je buik, twijfel dan vooral niet iemand te roepen. Ik ga nu de rest van de leraren en het bestuur inlichten over wat er aan de hand is, en ik zal ze ook zeggen dat Cherie vandaag niet naar de les komt." Ik richt me tot het meisje en glimlach naar haar. "Als dat toch niet kan laat ik je wel halen, en zorg ik dat er iemand anders bij Gawain blijft, oké?" Nadat ik afscheid van ze heb genomen loop ik naar de ontbijtzaal toe. Ik pak een croissantje, een broodje, wat zoute boter en een bakje fruit. Daarna loop ik naar de tafel toe die bedoeld is voor het personeel, en ga tegenover Valerie zitten. "Hé, goedemorgen." zeg ik met een glimlach, en ik zet mijn bord neer. "Ik heb slecht nieuws. Gawain heeft last van koliekpijnen, en hij kan vandaag niet trainen. Ik ga er van uit dat het na vandaag over is, maar misschien is het ernstiger, dan moet er een bekwamere arts naar kijken." Ik haal het lint uit mijn haar los en strik het opnieuw, omdat het wat uit gezakt was. "Heb jij toevallig Filischkin gezien? Cherie kan namelijk ook niet komen, want zij zou een oogje in het zeil houden bij Gawain. En omdat hij nogal streng is in dat soort dingen kan ik het hem maar beter even zeggen." Ik glimlach weer en merk dat Valerie niet al te blij kijkt, maar dat schrijf ik toe aan haar koude karakter. Ik pak mijn vork, prik stukjes fruit aan de tanden en steek ze in mijn mond. Bedachtzaam kauw ik, terwijl ik naar buiten kijk, naar het witte strand. De natuur hier is echt mooi.

    Dan heb je Cedric en Noah, voor de rest reageerd er niemand. Ik vind het best.
    Er zou nu zelfs praktisch een op een les gegeven kunnen worden

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 22:25 ]

    Ik ga Tara (Emrys) anders wel even een schop onder der kont geven hoor :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Valerie Savarin

    Ik doe mijn best om zo hartelijk mogelijk te glimlachen naar Heather en wens haar ook een goede morgen toe. 'Koliekpijn? Is het heel erg? En als je wilt vertel ik het wel even aan Sasha hoor.' Ik wist dat die twee nu niet bepaald goede vrienden waren en het leek me veiliger (en voor Cherie en voor Heather) dat iemand anders het zou doen. Ik had de neiging om even van mijn fruitsap te nippen dat ik anders altijd staan had maar bedacht me dan dat ik er geen genomen had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Anders beginnen we vast met berichtjes te sturen om te vragen of mensen nog meedoen, dan kunnen we binnenkort dat bombardement laten plaatsvinden en is het probleem met de kleine studentengroepjes ook opgelost...

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Op een stevig tempo marcheerde ik de eetzaal binnen en begaf me regelrecht naar het uitgebreide buffet. Mijn voorkeur ging uit naar een boterham met vlees, een broodje met boter, een appel en een glas fruitsap. Zonder al te veel problemen slaagde ik er in om me veilig naar de leraarstafel te begeven, die al bevolkt werd door niemand minder dan Valerie en Heather. Prixor was er alweer niet, waardoor ik me onwillekeurig afvroeg of de man eigenlijk nog leefde en niet ergens lag te rotten in zijn kantoor, of een dergelijk onappetijtelijk scenario.
    Met een knikje ging ik naast Valerie zitten en wenste beide vrouwen een goede morgen toe. Terwijl ik een hap nam van mijn boterham, streelde ik kort door mijn nog vochtige haren en staarde mijn tafelgenotes kort aan. 'Mijn excuses als ik uw gesprek onderbroken heb,' zei ik toen ik mijn hap had doorgeslikt, me ietwat ongemakkelijk voelend door de plotse stilte die met mijn aanwezigheid was gearriveerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tara (Lily en dinges) gaat morgen kijken om haar personages leven in te blazen. En dan zullen we maar eens moeten beginnen bombarderen neem ik aan? :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lijkt me een slim plan. De enigste mede student van Dana is Gawain en die mag niet mee doen met de lessen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb iedereen die zich ingeschreven had een berichtje gestuurd, behalve de mensen die actief zijn en Emrys, omdat je die toch al had gecontacteerd c:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 12:55 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cedric
    'Gaat het weer?' vraagt Dana als ze haar hand op de mijne legt. 'Je mag eerlijk zijn, maar het hoeft niet als je goed kan liegen.' Ik probeer mijn gezicht een beetje vrolijk te houden. Om haar mijn onrustige bui te schenken heb ik weinig zin in.
    'Ja hoor,' zeg ik. Hopelijk klinkt mijn stem enig sinds vrolijk. Rustig eet ik de rest op. Ondertussen komen er nog andere leraren binnen. Ook de man van vanmorgen. Ik probeer mijn hoofd zo goed mogelijk leeg te maken om mijn slechte bui zo veel mogelijk te beperken. Om nu vragen of ander commentaar te krijgen over mijn bui en houding kan ik nu niet gebruiken. Dadelijk zouden we weer beginnen met de lessen. Ik had mijn trainer vandaag nog niet gezien. Ook was de leider van dit alles nergens te bekennen. Best vreemd, vaak zag je hem tijdens het eten wel zitten.

    Gawain
    Heather belt het hoofdgebouw en niet veel later zitten we met z'n drieën in een busje op weg er naar toe. Dit was al de derde keer dat ik in zo'n busje zat. Mijn handen liggen tegen mijn buik aan, het gevoel dat dat veel helpt heb ik niet. Als we eindelijk weer bij het hoofdgebouw zijn loop ik vermoeid, met mijn handen nog steeds tegen mijn buik naar mijn kamer.
    "Als je meer last krijgt van je buik, twijfel dan vooral niet iemand te roepen. Ik ga nu de rest van de leraren en het bestuur inlichten over wat er aan de hand is, en ik zal ze ook zeggen dat Cherie vandaag niet naar de les komt." zegt Heather als ze ons bij mijn kamer heeft afgezet. "Als dat toch niet kan laat ik je wel halen, en zorg ik dat er iemand anders bij Gawain blijft, oké?" "oke,"zeg ik zacht en ze loopt mijn kamer uit. Vermoeid laat ik me op mijn bed vallen. Zelfs van kleren wisselen kost me nu teveel energie. Ik hoop dat de leraar van Cherie het niet erg vindt dat ze blijft. Wie moest er anders hier blijven? Langzaam trek ik mijn deken over me heen, tot bijna aan mijn neus. Nog steeds heb ik het koud. Vroeger had ik wel wat over je energie geleerd bij biologie. Het is me altijd bijgebleven zo te merken.


    ik heb trouwens even gekeken wat je gemaild had nieuwsgierig ik weet. goed berichtje, nu hopen op snelle reacties. eigenlijk lijkt me een ontploffing wel cool:Y)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:33 ]

    Ik dacht zoiets als een bombardement, omdat de regering denkt dat er hier een opstand wordt gecreëerd of zo ;D Misschien maak ik wel een regeringsmannetje aan dat ze kunnen gevangennemen of zo ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik had al een idee van een ontploffing achtig iets. dan dat iemand per ongelijk cheries geweer raakt ofzo en iets afschiet tegen iets ontvlambaars en dan boem.

    lol, ja dat kan ook, alleen nogal onwaarschijnlijk, aangezien dat geweer ongeladen is, er een bovendien een beveiliging op staat :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja dat wel. eerst maar eens kijken wie nog meedoen en wie niet hé