• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inkheart schreef:
    ja dat wel. eerst maar eens kijken wie nog meedoen en wie niet hé

    Kiara2 heeft al gezegd dat ze niet meer meedoet, de rest heeft nog niet geantwoord.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    "Het moet nog blijken hoe ernstig het is, al hoop ik dat het na vandaag over is." antwoord ik op Valeries vraag. Terwijl ik een druif in mijn mond stop en begin te kauwen kijk ik de zaal rond. Ik hoor vaag hoe Valerie aanbiedt Sasha over Cheries afwezigheid te vertellen, maar ik krijg het maar half mee omdat ik hem al aan zie komen. Door zijn verschijning vergeet ik antwoord te geven en kijk hem even dommig aan. O mijn god. De arme man heeft werkelijk geen enkel gevoel voor mode. In een vormloze bruine broek en een simpel wit shirt loopt hij onze kant op. Toch straalt hij in die afschuwelijke kleren nog altijd autoriteit uit en nadat ik goedemorgen heb gemompeld neem ik een hap van mijn croissantje. De geur van zijn shampoo komt mijn kant op gedreven als hij door zijn haar strijkt. Net als ik besluit de stilte te verbreken met mijn mededeling over Cherie biedt hij zijn excuses aan. Glimlachend schud ik mijn hoofd, om aan te geven dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. "Nee hoor, maakt u zich maar geen zorgen." Ik realiseer me dat ik enigszins meewarig klinkt, waarschijnlijk nog altijd door die kleren. Snel herstel ik me en zo professioneel en serieus als ik kan praat ik verder. "Ik moet u alleen nog wat vertellen. Ziet u, Gawain heeft last van koliekpijn in zijn darmen, en om een oogje in het zeil te houden blijft Cherie vandaag bij hem." Het blijft even stil en vlug veeg ik de lok haar uit mijn gezicht weg. "Dus ze kan vandaag niet naar uw les."

    Valerie Savarin

    Zo energiek als ik kon opbrengen wenste ik Sasha ook een goedemorgen en zei net zoals Heather dat het geen probleem was. Eigenlijk hield ik me nogal afzijdig alhoewel ik best nieuwsgierig was naar hoe Heather het zou gaan aanpakken. Lichtelijk geamuseerd zie ik de afschuw in haar ogen over zijn kleren, waar ze bij nader inzien best nog wel gelijk in heeft. Ik moet toegeven dat haar stem, die anders meestal nogal kleintjes klinkt als hij erbij is en zeker als ze rechtstreeks tot hem moet praten, nu vast en redelijk zelfverzekerd klinkt. Ik kan het niet laten om even nieuwsgierig op te kijken zodat ik Sasha's reactie kan peilen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dana
    Ik keek naar Cedric. Ik had het vermoeden dat hij loog maar ik ging er niet op in aangezien ik had gezegd dat hij moest liegen. Hij wilde tijd voor zichzelf en ik begreep het.
    'Welke training heb jij dadelijk?' vroeg ik om van onderwerp te veranderen. Ik glimlachte lief naar Cedric. De sfeer was nogal kil geworden en daar hield ik niet van. Ik heb altijd gevonden dat tijdens het eten het gezellig moest zijn, anders was mijn eetlust ook gelijk weg.
    Ik nam een hap van mijn kaasbroodje en wachtte geduldig af op zijn antwoord. Eerlijk gezegd had ik helemaal geen zin in de trainingen en lessen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Heb je het koud?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik wist niet zeker of hij nog wakker was, dus ik vroeg het maar als een soort test. Als antwoord op mijn eigen vraag, zag ik dat het kippenvel op mijn eigen armen stond. Het wás ook wel echt koud. Ik besteedde er verder geen aandacht aan; als ik er niet aan dacht zou het vast snel over gaan.
    In plaats van het denken aan de kou, aaide ik zachtjes over het haar van Gawain.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cedric
    Ik kreeg de vraag welke training ik dadelijk heb. Ik zou het niet precies weten, maar aan het aantal mensen te zien dat in de eetzaal was leek het op een op een training. Maar het gekke was dat ik mijn lerares ook nog niet gezien heb. Ondertussen heb ik mijn bord leeg en ga wat onderuit gezakt zitten. Van buiten staat er een lichte glimlach op mijn gezicht, maar van binnen denk ik diep na. Misschien als er niemand is en de man van vanmorgen had tijd kon hij me dadelijk helpen. Het was best een simpel idee, maar ik ging niet over de planning.
    'Ik weet het niet, heb nog niemand gezien dus,' zeg ik rustig. Veel zin om met iemand te praten had ik niet, ook al was het Dana.

    Gawain
    'Heb je het koud?' vraagt Cherie aan me. Ik open mijn ogen weer eens. Ze gaat met haar hand over mijn haar. Het voelt best lekker.
    'Beetje maar. Ik heb gewoon te weinig energie door alles.' Mijn stem klinkt nog steeds zacht. Rustig sla ik de deken weer van me af en loop met een hand tegen mijn buik naar een kast. Ik begin er een beetje in te rommelen en vind een trainingsbroek en een sweater. Met een spijkerbroek aan in bed is niet bepaald fijn. 'Ik ben zo terug,' zeg ik. Nog steeds houd ik een arm tegen mijn buik. Op de badkamer kleed ik me langzaam om. Nu ik weer twee handen vrij heb loop ik met twee handen tegen mijn buik terug. Onderweg trek ik mijn bureaustoel richting mijn bed. Daar kan Cherie wel op blijven zitten en anders op de rand van mijn bed ofzo. Mijn raam staat nog steeds een stukje open. Dat was er alleen maar voor om niet nog meer problemen te krijgen. Ik lig weer in bed met de dekens nog steeds hoog opgetrokken. 'Als je iets nodig hebt moet je het maar zeggen dan vertel ik waar het staat.' Mijn stem blijft zacht klinken.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Nee, ik heb helemaal niets nodig. Het enige wat ik wil, is dat jij goed gaat slapen.' Dat laatste mompelde ik. Ik nam plaats op de bureaustoel, en ik probeerde weer niet te letten op de kippenvel, die nog steeds op mijn armen stond.
    'O, en trouwens,' begon ik, 'als jij iets nodig hebt, hoef je alleen te zeggen waar het staat. Dan pak ik het voor je.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Nee hoor, maakt u zich maar geen zorgen.' Heathers toon klonk troostend, medelijdend bijna, waardoor ik lichtelijk geïrriteerd raakte. Hoe durfde ze me zo denigrerend te adresseren ? Mijn kaakspieren trokken zich even samen van ergernis, maar ik besloot me beleefd te houden en concentreerde me op de beet brood in mijn mond. 'Ik moet u alleen nog wat vertellen. Ziet u, Gawain heeft last van koliekpijn in zijn darmen, en om een oogje in het zeil te houden blijft Cherie vandaag bij hem.' Traag kauwde ik verder, slikte het brood door en stuurde dan mijn kilste blik haar kant op. 'Aangezien juffrouw Jones zelf geen koliekpijnen heeft, zie ik geen reden waarom zij niet aanwezig kan zijn op mijn les,' beet ik haar toe, hoewel ik mijn ergernis naar mijn eigen mening nog vrij goed wist te verbergen. Het goede humeur waarmee ik de zaal binnenstapte, was volledig verdwenen. Dat was voor niemand positief.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Valerie Savarin

    Ik kon er niets aandoen maar vond Sasha's reactie best overdreven. 'Ik zie Uw probleem niet.' Ik beet hem niet toe maar zei het op een normale toon. Om de één of andere reden vond ik het best nodig om Heather te beschermen, zeker na die uiterst kille blik die hij haar had gezonden. 'En trouwens, ik ben ervan overtuigd dat Prixor Cherie wel een vrijstelling zal willen geven van haar lessen tot Gawain beter is.' Uit mijn ooghoeken keek ik even naar Heather om ook haar reactie te peilen. Waarom kon niemand vandaag even normaal reageren?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:46 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    -Gawain-
    Cherie vind dat ik goed moet gaan slapen. Het liefst zou ik dat ook wel willen, maar het gaan een beetje lastig als je pijn hebt.
    'ik zal proberen om wat te slapen, maar het lukt alleen niet zo goed,' zeg ik. Ik doe mijn ogen dicht en probeer een houding te vinden die zo min mogelijk pijn doet. 'verder heb ik niks nodig.' het blijft even stil. Ik luister naar de geluiden van buiten. Het liefst wil ik gaan trainen. Of in ieder geval iets gaan doen. Nu mag ik niks doen. Mijn handen liggen nog steeds op mijn buik. De pijnstillers hebben de pijn maar een beetje verholpen. Nu kan ik tenminste wel iets tegen mijn buik houden zonder te schreeuwen van pijn. Ik open mijn ogen weer en staar naar het plafond. Wat moet ik hier een hele dag gaan doen als slapen niet lukt.

    Dana
    Ik keek naar Cedric en knikte. Hij nam niet de moeite om het gesprek op gang te houden dus besloot ik ook maar te zwijgen. Dit was nou niet bij wat ik had voorgesteld om Cedric weer te zien. Ik slikte het laatste stukje van mijn kaasbroodje door en duwde het bord, waar nog meer dan de helft op lag van het kleine beetje dat ik had opgeschept, van me af. Ik had geen honger meer. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek de eetzaal rond. Iedereen was gezellig aan het praten. Zachtjes zuchtte ik. Cedric zat niet echt lekker in zijn vel, dat zag je gewoon aan zijn ogen. Maar hij wilde het er blijkbaar niet over hebben dus zweeg ik er ook over. Ongeduldig zat ik met mijn eigen vingers te spelen. Het leek me onbeschoft om zomaar weg te gaan, veel zin had ik daar trouwens ook niet in. Ik wilde bij Cedric blijven ookal was hij chagrijnig. Maar dit vrolijkte me na het slechte nieuws van vanmorgen ook niet echt op. Ik slikte en keek Cedric recht in zijn ogen aan. Ik werd letterlijk gek door de stilte, maar iets in zijn blik weer hield me er van om nog iets te zeggen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 22:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Cherie is hier om lessen te volgen,' verduidelijkte ik mezelf naar Valerie's kant op. 'Niet om haar medeleerlingen te verzorgen. Dat is als ik me niet vergis,' ging ik verder, me nu opnieuw naar Heather draaiend, 'uw werk.' Ik zweeg even, trok mijn rechtermondhoek kort omlaag en keek dan weer op om verder te gaan. 'Ik heb niet de bedoeling om u tegen te zitten. Voor mij is dit echter geen reden om mijn lessen te missen. Als u het daar niet mee eens bent, dan stel ik voor dat u inderdaad naar professor Tapsanter gaat om een toelating. Tot die tijd verwacht ik haar aanwezigheid.' Snel goot ik de helft van mijn fruitsap naar binnen, stond op en pakte mijn dienblad vast. 'Ik hoor het wel als u een beslissing heeft gemaakt,' zei ik dan, opnieuw hervallend in mijn eigen beleefde gestructureerde zelf. 'Prettige dag verder,' Zonder meer te zeggen liep ik weg om het dienblad op te ruimen, pakte mijn appel mee, en begaf me terug naar mijn kamer. Mijn Beretta lag nog steeds open en bloot op het bureau en dat irriteerde me. Bovendien was de sfeer in de eetzaal alles behalve aangenaam.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    lol Sasha gedraagt zich echt als een dick :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind Sasha echt lach wekkend :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooooo wat doet hij Gawain aan?! Hij is gemeen!!:(