• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frans morgen? Innige deelneming. Die heb ik gelukkig al gehad.


    Valerie Savarin

    Ik stond op en liet Heather voorgaan, ik had tenslotte geen haast. Na een blik op het weer buiten besloot ik me eerst snel even om te kleden in een los shirt dat mijn bovenarmen bedekte maar mijn schouders bloot liet met daaronder een zwarte broek en een paar hoge grijze sneakers. Met haren die me altijd redelijk irriteerden als ze los hingen verstrengelde ik tot een losse vlecht die over mijn linkerschouder hing. Door het raam van mijn kamer zag ik Sasha, die duidelijk nog steeds gefrustreerd was, naar de schietbaan lopen en ik een opwelling besloot ik hem achterna te gaan. Mijn pas was geruisloos en het lichte geluid dat ik misschien maakte werd overstemd door de harde geweerschoten. Hij zag er verschrikkelijk geconcentreerd uit dus bleef ik gewoon staan en wachtte want zin om een pistool op mij gericht te krijgen had ik nu niet bepaald. Ik had geen idee of hij mij gehoord of gezien had pas als hij herlaadde deed ik mijn mond open. 'U bent een goed schieter.'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 23:29 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Inkheart schreef:
    Jullie maken/leren om half twaalf 's avonds nog??


    *kuch* héhé
    ik ben deze namiddag zo een beetje in slaap gevallen boven mijn cursus, na chemie moet ik nog beginnen aan Duits. Ik ben dood, ik weet het.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Het papier dat ik aan het beschieten was, hing letterlijk aan flarden van één. Ik had geen zin gehad om het te verversen nadat ik mijn tweede magazijn had leegeschoten, waardoor er dus nu meer gat dan papier was. Net op het moment dat ik mijn pistool weer oprichtte nadat ik mijn derde en laatste kogeltoevoer had ingeschakeld, zag ik in mijn oeghoeken iets bewegen. Gealameerd schoot mijn adrenalineregeling aan, waardoor ik mijn wapen op de figuur naast me richtte. 'Godve- Valerie, u bracht me aan het schrikken,' verontschuldigde ik me terwijl ik het wapen snel van haar wegdraaide en de oorbeschermers rond mijn nek hing. Waarom was ze hier? 'Kan ik iets voor u doen?' vroeg ik dan effen, terwijl ik mijn roos naar me toe liet komen en mijn wapen in zijn holster stak. 'U bent een goed schutter,' hoor ik haar zeggen, waarop ik vreugdeloos lach. 'Het is mijn werk, het zou nogal erg zijn als ik het niet zou kunnen.' Ik merkte dat ik opnieuw goed op dreef was met mijn venijn, en herstelde me vlug. 'Maar ik doe het ook graag,' ga ik dan, wat zachter en beleefder verder. 'Hier hou ik het meeste van,'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 23:34 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Valerie Savarin

    Ik keek hem aan met één van mijn meest woedende blikken waarvoor al menig man achteruit was gedeinsd. 'Dat is er aan te zien, maar goed om op uw vraag te antwoorden. U kan inderdaad iets voor mij doen, zoals vertellen waarom U zich gedraagt als een achterlijke idioot zonder hart of gevoelens.' Dat had ik misschien niet moeten zeggen maar ik kan het niet verdragen dat mensen zonder reden tegen mij roepen, uitvliegen of gewoon bars doen in het algemeen. Het is één van de beste manieren om mij nijdig te krijgen. Langs de andere kant ging het waarschijnlijk wel effect hebben. De enige die deze kant van mij kende was Prixor maar wij werkten dan ook al jaren samen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Valerie's blik veranderde van neutraal naar vals in een verbazingwekkend tempo. 'Dat is er aan te zien, maar goed om op uw vraag te antwoorden. U kan inderdaad iets voor mij doen, zoals vertellen waarom U zich gedraagt als een achterlijke idioot zonder hart of gevoelens.' Een tel lang staarde ik haar zonder uitdrukking aan, niet helemaal zeker of wat ik net gehoord had ook effectief uit haar mond was gekomen. 'Pardon?' wist ik dan uit te brengen. 'Omdat dat mij geleerd is. In mijn ogen hou je vol, in alles wat je doet. Koliekpijnen of niet,' antwoordde ik dan, met een lage, donkere stem. 'U verwart gevoelloosheid met zelfcontrole.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Valerie Savarin

    Ik had hem van zijn stuk gebracht, dat was wel zeker. Zijn stem klonk donker en laag. 'U verwart gevoelloosheid met zelfcontrole.'Ik kon een lachje niet onderdrukken en gebaarde even met mijn arm naar de schietbaan en de aan flarden gerukte stukjes papier. 'En dit noemt U zelfcontrole? Laat me niet lachen! Trouwens, ik heb het niet over Gawain, over hem zal ik zelf wel beslissen aan gezien hij in mijn groep zit.' Ik legde zwaar de nadruk op mijn groep. Zonder hem de kans te geven iets te zeggen ging ik verder. 'Ik heb het over Cherie en vooral over Heather, ze is geen klein kind maar een volwassene en ik ben altijd geleerd om volwassen ook te behandelen als volwassen hoe dom ze zich soms ook gedragen en daar bent U op dit moment wel een heel goed voorbeeld van.' Dan pas besefte ik dat ik ook niet zo heel erg volwassen reageerde door hier met hem ruzie te staan maken maar dat kon me eigenlijk niet zo heel erg veel schelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gut gut gut, is het nou zo moeilijk om even op een berichtje te reageren? Ik heb dat gisteren rond gestuurd en amper twee mensen hebben ondertussen geantwoord, terwijl ik weet dat er meer online zijn geweest.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert


    Ik fronste mijn wenkbrauwen. Wat had ik Heather nu weer misdaan? En wat het nou zo onredelijk van me van ik mijn kerngezonde leerlinge in mijn les verwachte. 'Ik snap niet wat ik in uw ogen verkeerd heb gedaan? Ik heb dokter Knochenmus, niet bezeerd noch beledigd. Het enige wat ik deed was opstaan voor mijn inzichten. Ik sta niet toe dat mijn studente haar werk doet. Zij is hier de dokter. Zij hoort voor die mensen die zorgen, dat is haar werk.' Mijn stem bleef effen. Haar verwijten deerden me niet, aangezien ik niet dacht dat ik schuldig was. 'Ik heb Heather Knochenmus behandeld zoals ik ieder ander in die situatie behandeld zou hebben. Niet meer en niet minder.' Kort keek ik haar aan, om het feit dat ik het meende te benadrukken, dan draaide ik me om, verwijderde het aan flarden geschoten papier en hing een nieuw op. 'Als u me nu wilt excuseren...' Met die woorden liet ik de machine mijn roos op 500 meter hangen, bevestigde mijn oorbeschermers weer en begon mijn laatste magazijn op te schieten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    jep reageren is tegenwoordig moeilijk.

    Cedric
    Dana schuift bijna de helft van haar eten weg. Waarschijnlijk heeft ze geen honger meer. Zelf bedenk ik me dat ik nu niet echt de beste gesprekspartner ben. Vaag krijg ik wat onenigheid bij de leraren mee. De man van vanmorgen loopt na een tijdje zonder veel te zeggen de eetzaal uit. Dana kijkt me nu recht in mijn ogen aan. Ik heb nu niet echt veel zin om een spelletje te spelen dus kijk eerlijk terug.
    'Trek je niet teveel van me aan, mijn stemming is gewoon niet opperbest,' zeg ik eentonig. In mijn hoofd is het weer onrustig geworden. Ik moet proberen om het lang genoeg uit te stellen tot bij de training of daarna. Het moet toch een keer lukken. Gelukkig heeft me nog niks boos gemaakt op dit moment. Een onrustig hoofd kan ik nog wel aan. Zolang niemand iets verkeerds gaat zeggen of doen moet het wel lukken tot vanavond een keer. Dan zou ik wel even alles eruit gaan gooien of iets. Ik drink nog een paar slokken. Nu heb ik alles op wat ik opgeschept heb. Het liefst ben ik nu alleen ergens op een rustige plek, maar dat kan nu even niet omdat de lessen zo beginnen.

    Dana
    'Dat had ik al gemerkt,' mompelde ik toen Cedric zei dat zijn humeur niet opperbest was. We zwegen even en ik besloot dat ik hier niets meer te betekenen had. Ik schoof mijn stoel naar achter en pakte mijn dienblad.
    'Ik ga me klaar maken voor de lessen.' Zonder te wachten op Cedric's reactie legde ik mijn dienblad op de lopende band en liep ik de kantine uit. Ik besloot Cedric wel een andere keer te spreken als hij vrolijker was. Ik liep door de gangen van het gebouw en wist eigenlijk niet wat ik moest gaan doen. Ik zuchtte en besloot het laatste half uur op mijn kamer door te brengen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe fantastisch beleefd van hen.

    Valerie Savarin
    Ik bleef rustig wachten tot hij klaar was met zijn woede opnieuw af te reageren. Pas als het stil was opende ik mijn mond. 'Misschien moet U eens nadenken over de manier waarop U aldoor tegen haar praat en haar behandeld. En als u Mij nu zo willen excuseren.' Mijn stem had veel rustiger en beheerster geklonken wat ze hoogstwaarschijnlijk niet bepaald minder woedend liet klinken. Zonder op of om te kijken draaide ik me om en liep weg.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    De manier waarop ik tegen Heather praatte? Waar had ze het over? Ik mocht in gedachten dan niet al te aardig tegen haar zijn, in face-to-face contact vond ik persoonlijk dat ik me relatief beleefd had gehouden. Toegegeven, ik mocht me dan afstandelijker tegenover de dokter gedragen dat tegenover Valerie, maar dat was enkel omdat ik wist dat Valerie mijn respect verdiende. Heather Knochenmus' talenten daarentegen betwijfelde ik echter nog ten zeerste. Ze was mondiger geworden dan eerst, dat was waar, maar dat wilde alleen zeggen dat ze op een toon tegen me sprak die me niet aanstond. Bij ieder ander zou ik hetzelfde hebben gedaan. Met een zucht schoof ik de drie lege magazijnen in mijn broekzak. En alsof dat nog niet genoeg was, dacht Valerie nu ook nog eens dat ik mijn wapens gebruikte om mijnn woede af te reageren, wat natuurlijk alles behalve positief was. Mijn pistolen kalmeerden me, ik gebruikte ze niet om mijn boosheid in agressie om te zetten. Als dat het geval was geweest, kon ik net zo goed mijn vergunning aan Prixor terug geven en sito presto naar het vasteland terug keren. En ik betwijfelde of ik daar hartelijk ontvangen zou worden.
    Geduldig wachtte ik tot Valerie's voetstappen weggestorven waren, tot ik begon op te ruimen. Het aan flarden geschoten papier gooide ik in de vuilnisbak, de oorberschermers hing in terug in de daarvoor bestemde kast en de lichten deed ik uit, waardoor de ruimte er weer net zo doods uitzag als voorheen. Nu moest ik mijn magazijnen gaan opvullen. Ik had nog tot één uur, vooraleer Prixors studiegroep zou komen, dus tot die tijd kon ik me beter nuttig bezighouden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Valerie Savarin

    Als ik eenmaal in het hoofdgebouw was aangekomen zette ik even kort de bel aan en uit, kort maar toch lang genoeg om iedereen die nog sliep wakker te maken. Terwijl ik langzaam naar mijn vertrekken liep dacht ik na over mijn ruzie met Sasha. Ik had geen idee van waar die woede gekomen was maar ik wist wel dat ik niet van plan was mijn excuses aan te bieden, in mijn ogen had hij het nog steeds zelf uitgelokt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zit vast (huil)
    Ik wil dat de mensen antwoorden zodtat ik mijn bom kan gooien ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die mensen moeten inderdaad antwoorden en anders heeft Cedric niet veel te doen, zijn trainer reageerd ook niet...

    Idd. Dana kan ook niks doen.


    "Ignite, my love. Ignite."