• Mijn kamer hangt vol met posters van toen ik 13 was. Ik heb ze altijd laten hangen doordat ik mijn behang niet mooi vind en mijn kamer anders zo leeg is. Er hangt een heel grote vlag van Tokio Hotel, die op zich wel mooi is, en zo.
    Maar over een week komt mijn crush me bijles geven en dan vraag ik me af of ik mijn posters er niet beter af zou halen...

    Nu hangen er posters van Narnia, Anubis en Tokio Hotel. Ik heb er al een heleboel afgehaald, maar toch vallen ze nog altijd op. Met die van Narnia en Anubis heb ik niet zo'n moeite, maar met die van Tokio Hotel wel.

    Maar ik vind die jongen echt leuk en ik zou het jammer vinden moest hij me iets minder leuk vinden doordat ik fan ben van Tokio Hotel. (op mijn dolls zei hij: Jij je dolls, ik mijn dingen, dus dat is echt een pluspunt. ^-^)
    Natuurlijk mag hij dat weten dat ik fan ben, maar mijn kamer is nog altijd van 3 jaar terug toen ik overgeobsedeerd was. Dat ben ik nu niet meer, dus dan wil ik hem ook niet het idee geven dat ik dat nog ben.

    Probleem is ook een beetje dat in mijn muur, achter die posters, veel haken steken doordat ik een tijdje schilderijen heb opgehangen. Dat is echt lelijk als je er dan niets meer aan hangt en ik heb ook niets meer om daar aan te hangen.

    Ik zou graag iets anders in de plaats hangen, maar ik weet niet wat. Jullie ideetjes en wat zouden jullie in dit geval doen?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:53 ]


    Let the Night embrace you

    foto's van jezelf in grote formaat of van de omgeving of familie of dieren;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou er een paar laten hangen, ik weet niet hoeveel je er hebt hangen. Maar als er 1 of 2 hangen maakt het niet uit toch?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Kaftpapier? :Y)

    Nee serieus. Ik heb ook mijn hele deur behangt met verschillende soorten kaftpapier omdat er een gat in zat >.< Maar het staat best wel leuk :W


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    MisPattinson schreef:
    foto's van jezelf in grote formaat of van de omgeving of familie of dieren;)

    Goed idee!
    Waar kun je die dan in groot formaat laten afdrukken? :o

    Synyster schreef:
    Ik zou er een paar laten hangen, ik weet niet hoeveel je er hebt hangen. Maar als er 1 of 2 hangen maakt het niet uit toch?


    Laat ons zeggen dat het drie hele muren zijn. :'D
    één Narnia muur, één Anubis muur en één Tokio Hotel muur.
    (en een Anime muur, maar die doe ik er echt niet af. :'D)

    vocalizer schreef:
    Kaftpapier? :Y)

    Nee serieus. Ik heb ook mijn hele deur behangt met verschillende soorten kaftpapier omdat er een gat in zat >.< Maar het staat best wel leuk :W


    Omg, dat is best slim van je. :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:57 ]


    Let the Night embrace you

    Je kan ze laten hangen, en dan uitleggen waarom ze er nog hangen (:
    Iets van, sorry dat er zo veel posters hangen, de meeste zijn van 3 jaar terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon laten hangen, als hij je dolls kan accepteren kan hij dat ook wel.
    En daarbij, ik weet niet wat er mis is met TH


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aan die haken kan je gemakkelijk fotokaders hangen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hang er een mistletoe op! :9~

    Oké en nu serieus, ik denk dat je er wel een aantal kan laten hangen, zolang er nog maar iets anders bij hangt, want dan valt 't niet zo enorm op en als je maar van een enkele band posters hebt hangen lijk je meer fan dan met andere posters erbij. Heb je niet nog een tijdschrift met bv een filmposter die je er op kan hangen? Of anders wat foto's? Desnoods kan je nog kijken of je tekeningen hebt die je mooi hebt gemaakt en die er neerhangen, of je hangt ergens gewoon een soort kleedje aan de muur?

    Of hang slingers op, dan kan je 'm versieren (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Een paar eraf halen. Hij mag best weten waar je fan van bent, vind hij je dan minder leuk? Dan is hij het toch niet waard? Je wilt iemand die je leuk vind, met alles erbij.

    En op die haken, je kan bij de Xenos leuke dingetjes kopen om eroverheen te hangen, voor niet zoveel geld.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:00 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat het een fotokader wordt! Dan moet ik er echt haast achter zetten en morgen naar de Blokker vliegen om er eentje te kopen en foto's te laten maken. :3

    En ik weet dat hij me niet waard is als hij dat niet accepteert, maar toch ben ik eindelijk eens blij dat er iemand naar me kijkt en dan wil ik dat niet verpesten door hoe dat ik drie jaar terug was. :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)

    Omg, dat is best slim van je. :'D

    Tsja dat weet ik niet. Ik heb een vader die dat doet en een fotocolage en een mega foto van Robert Pattinson in A2 gaat afdrukken voor op men muurl ik zelf heb een deur met mezelf dor de jaren heen en leuke herineringern. en men best friends en men muren tiwlight


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat het een fotokader wordt! Dan moet ik er echt haast achter zetten en morgen naar de Blokker vliegen om er eentje te kopen en foto's te laten maken. :3

    En ik weet dat hij me niet waard is als hij dat niet accepteert, maar toch ben ik eindelijk eens blij dat er iemand naar me kijkt en dan wil ik dat niet verpesten door hoe dat ik drie jaar terug was. :x

    Weet je, 'k vind dat altijd leuk zo fotokaders op je kamer, dan wordt het zo wat persoonlijker en jouw plekje echt.=)
    En 'k snap het wel hoor. Met of zonder posters zal die je wel leuk vinden als die echt geinteresseerd is, maar misschien dat hij dat in eerste instantie een beetje vreemd vindt gewoon =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je kan altijd fotokaders hangen om zo van die grote poster. Uiteindelijk zou ik het dom vinden moest een jongen je niet meer leuk vinden omdat jij een poster van th hebt hangen ook al is het van vroeger.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ik jou was zou ik geen posters gaan weghalen alleen omdat je bang bent voor zijn reactie. Als je ze zelf acht al lang weg wilt halen, is het natuurlijk wel een reden om het nu te doen, maar toch.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DarkSavior schreef:
    Gewoon laten hangen, als hij je dolls kan accepteren kan hij dat ook wel.
    En daarbij, ik weet niet wat er mis is met TH


    ^Dit


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!