• Mijn kamer hangt vol met posters van toen ik 13 was. Ik heb ze altijd laten hangen doordat ik mijn behang niet mooi vind en mijn kamer anders zo leeg is. Er hangt een heel grote vlag van Tokio Hotel, die op zich wel mooi is, en zo.
    Maar over een week komt mijn crush me bijles geven en dan vraag ik me af of ik mijn posters er niet beter af zou halen...

    Nu hangen er posters van Narnia, Anubis en Tokio Hotel. Ik heb er al een heleboel afgehaald, maar toch vallen ze nog altijd op. Met die van Narnia en Anubis heb ik niet zo'n moeite, maar met die van Tokio Hotel wel.

    Maar ik vind die jongen echt leuk en ik zou het jammer vinden moest hij me iets minder leuk vinden doordat ik fan ben van Tokio Hotel. (op mijn dolls zei hij: Jij je dolls, ik mijn dingen, dus dat is echt een pluspunt. ^-^)
    Natuurlijk mag hij dat weten dat ik fan ben, maar mijn kamer is nog altijd van 3 jaar terug toen ik overgeobsedeerd was. Dat ben ik nu niet meer, dus dan wil ik hem ook niet het idee geven dat ik dat nog ben.

    Probleem is ook een beetje dat in mijn muur, achter die posters, veel haken steken doordat ik een tijdje schilderijen heb opgehangen. Dat is echt lelijk als je er dan niets meer aan hangt en ik heb ook niets meer om daar aan te hangen.

    Ik zou graag iets anders in de plaats hangen, maar ik weet niet wat. Jullie ideetjes en wat zouden jullie in dit geval doen?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:53 ]


    Let the Night embrace you

    Gewoon een paar laten hangen, hang er wat foto's of tekeningen of zo bij?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Unnoted schreef:
    Als ik jou was zou ik geen posters gaan weghalen alleen omdat je bang bent voor zijn reactie. Als je ze zelf acht al lang weg wilt halen, is het natuurlijk wel een reden om het nu te doen, maar toch.

    Ja, ik wil het al een tijdje. Ze hangen er al zo lang dat ik er toch sowieso wel een beetje op uitgekeken ben. (:

    Maar bedankt iedereen, ik ga fotokaders hangen. -^^-


    Let the Night embrace you

    Ik zou zelf tekeningen gaan maken en gaan ophangen, of zelf collages maken en dat ophangen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn kamer hangt vol met tekeningen & en random kaarten/posters/boekenleggers/reclamemateriaal van leuke boeken:3 Als ik jou was zoou ik voor de foto's gaan, ja.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Een wit muggennet en kerstlichtjes.
    Fucking gezellig!
    Dat muggennet moet je wel nochalant ophangen dat het niet strak hangt. ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:48 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.