• Hallo lieverds!
    We willen graag weer een enquête doen. We willen weten hoe jullie op dit moment over ons, de moderators, denken. We zouden het heel erg fijn vinden als jullie de enquête voor ons invullen! We willen jullie vragen dit eerlijk en zo volledig mogelijk te doen. Dan hebben we er meer aan dan dat er bijvoorbeeld alleen een naam wordt genoemd en verder niks. Wees dus specifiek en noem echt usernames van moderators! Stuur deze enquête + antwoorden naar C18 via een pb. C18 is bemiddelaar en geeft ons jullie antwoorden door. Zij vermeldt daarbij niet je username of naam. Je blijft dus anoniem.
    Dit zijn momenteel alle moderators, over die mensen gaat dit; Krullie, Remembrall, Pusheen, Whirlybird, Amused, Yoda, Lux, Authors, Woodcroft,Marshmellow, PUKKELxDING, Reassurance, Curtis, Lancelot.

    1a Welke moderator(s) vind je het beste in haar manier van doen als moderator en waarom?;

    2a Bij wie heb jij kritiek op haar manier van doen als moderator en wat is die kritiek dan?
    2b Hoe kan die moderator hetgeen dat zij niet goed doet, beter doen??

    3a Wie doet er volgens jou te weinig als moderator?
    3b Wat zou die moderator meer kunnen doen? (Denk aan meer reageren op topics als een moderator, sneller reageren op pbtjes etc.).

    4 Wie is er volgens jou te weinig online om haar taak goed genoeg uit te kunnen voeren?

    5 Zijn de moderators vriendelijk genoeg of zijn er moderators waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom?

    6a Kan je dingen noemen die al lang goed zijn en zo moeten blijven?
    6b Kan je dingen noemen die sinds de vorige enquête (in april) zijn verbeterd?

    7 Vind je dat de moderators genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom?

    8 Vind je dat er genoeg moderators op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom?

    9a Vind je dat er een te grote kloof is tussen de moderators en de users?
    9b Zo ja, heb je tips om deze kloof te verkleinen?

    Verder willen we jullie er nog even op wijzen dat je niet hoeft te wachten met een klacht over een bepaalde moderator totdat er zo'n enquete is. Je kan altijd de bemiddelaar mailen, of de moderator zelf natuurlijk, of desnoods een andere moderator. We willen gewoon dat het wordt opgelost als er problemen zijn [:
    Alvast bedankt! Groetjes van de mods.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:28 ]

    Taize schreef:
    Ik vind dat de mods hun werk prima doen.
    Heb geen zin die hele enquete in te vullen


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nou, huppakee :'D Ik zit hier vol spanning te wachten en er komt maar niks! (cat) Laat weten wat je vindt! 't Helpt ons heel erg ^^. (goh, 't zijn bijna alleen maar mods die hier op reageren)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    Nou, huppakee :'D Ik zit hier vol spanning te wachten en er komt maar niks! (cat) Laat weten wat je vindt! 't Helpt ons heel erg ^^. (goh, 't zijn bijna alleen maar mods die hier op reageren)

    Wat Nynk zegt! =D

    Verzonden. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb niet echt opmerkingen t.o.v. de mods op het moment. Misschien schiet er nog wel iets te binnen komende de dagen.

    Kom op lieverds :3
    ik ben nog niet echt genoemd en ik wil toch echt weten wat er over mij wordt gedacht (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Krullie schreef:
    (...)
    Wat Nynk zegt! =D

    Wij mods zijn inderdaad levenloos (cat)


    I am an idiot, I move.

    er zijn tijden geweest dat ik me echt ergerde aan de mods. Maar nu is het modteam echt super (:! dus ik moet het ook helemaal niet invullen ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    er zijn tijden geweest dat ik me echt ergerde aan de mods. Maar nu is het modteam echt super (:! dus ik moet het ook helemaal niet invullen ;D

    Juist wel =3

    Een half jaar geleden deed ik er alles aan om de mods dwars te zitten. Ik had toen ook echt heel de enquete verneukt :'D
    Haha dit keer vul ik hem echt goed in. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Een half jaar geleden deed ik er alles aan om de mods dwars te zitten. Ik had toen ook echt heel de enquete verneukt :'D
    Haha dit keer vul ik hem echt goed in. :Y)

    Hahaha, nou da's mooi.*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Remembrall schreef:
    Kom op lieverds :3
    ik ben nog niet echt genoemd en ik wil toch echt weten wat er over mij wordt gedacht (krul)


    Ooh jawel hoor. (krul)
    Oooh, ik ben trouwens net tot de ontdekking gekomen dat ik ben vergeten om mijn superlieve eindzin op mijn brief te schrijven. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Buddy schreef:
    Ik wilde gisteren middag eigenlijk vragen wanneer dit zou komen.

    Wij zijn je voor! :'D
    Zie hoe goed wij mods zijn :'D. -ego-
    Haha nee hoor, het moest er gewoon nog eens van komen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maelig schreef:
    (...)

    Ooh jawel hoor. (krul)
    Oooh, ik ben trouwens net tot de ontdekking gekomen dat ik ben vergeten om mijn superlieve eindzin op mijn brief te schrijven. =/

    Doe je het alsnog? Nja dan weten we wel welke van jou is.. :/

    Nog meer mensen die hun mening willen geven?