• Hallo lieverds!
    We willen graag weer een enquête doen. We willen weten hoe jullie op dit moment over ons, de moderators, denken. We zouden het heel erg fijn vinden als jullie de enquête voor ons invullen! We willen jullie vragen dit eerlijk en zo volledig mogelijk te doen. Dan hebben we er meer aan dan dat er bijvoorbeeld alleen een naam wordt genoemd en verder niks. Wees dus specifiek en noem echt usernames van moderators! Stuur deze enquête + antwoorden naar C18 via een pb. C18 is bemiddelaar en geeft ons jullie antwoorden door. Zij vermeldt daarbij niet je username of naam. Je blijft dus anoniem.
    Dit zijn momenteel alle moderators, over die mensen gaat dit; Krullie, Remembrall, Pusheen, Whirlybird, Amused, Yoda, Lux, Authors, Woodcroft,Marshmellow, PUKKELxDING, Reassurance, Curtis, Lancelot.

    1a Welke moderator(s) vind je het beste in haar manier van doen als moderator en waarom?;

    2a Bij wie heb jij kritiek op haar manier van doen als moderator en wat is die kritiek dan?
    2b Hoe kan die moderator hetgeen dat zij niet goed doet, beter doen??

    3a Wie doet er volgens jou te weinig als moderator?
    3b Wat zou die moderator meer kunnen doen? (Denk aan meer reageren op topics als een moderator, sneller reageren op pbtjes etc.).

    4 Wie is er volgens jou te weinig online om haar taak goed genoeg uit te kunnen voeren?

    5 Zijn de moderators vriendelijk genoeg of zijn er moderators waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom?

    6a Kan je dingen noemen die al lang goed zijn en zo moeten blijven?
    6b Kan je dingen noemen die sinds de vorige enquête (in april) zijn verbeterd?

    7 Vind je dat de moderators genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom?

    8 Vind je dat er genoeg moderators op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom?

    9a Vind je dat er een te grote kloof is tussen de moderators en de users?
    9b Zo ja, heb je tips om deze kloof te verkleinen?

    Verder willen we jullie er nog even op wijzen dat je niet hoeft te wachten met een klacht over een bepaalde moderator totdat er zo'n enquete is. Je kan altijd de bemiddelaar mailen, of de moderator zelf natuurlijk, of desnoods een andere moderator. We willen gewoon dat het wordt opgelost als er problemen zijn [:
    Alvast bedankt! Groetjes van de mods.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:28 ]

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik doe dat al in ieder geval, mijn username behouden zodat duidelijk is dat ik, ik ben :')

    En we hebben onderling eigenlijk ook al een beetje afgesproken om onze namen voorlopig zo te houden zoals het nu is, want we hebben er in andere uitslagen al veel gehoord dat het nogal verwarrend kan zijn. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken de mods niet genoeg om dat in te vullen. En eigenlijk let ik ook nooit op hun gedrag of tijden dat ze online zijn etc.
    Daarom kan ik ook alleen maar positief commetaar geven, ik vind dat het hier goed loopt zoals het is :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik begrijp er niet veel van, maarja.


    Hallo :)