• Moet je dus 100 zinnetjes voor engels leren, Ja 100. Dus ik leer is goed, krijg je er 30 van op je proefwerk. Doe ik mijn best 2 foutjes en wat is mijn cijfer? Een 8 --' Serieus dat vind ik verneukt. 2 fout!! En dan een 8 en daar heb je 100 zinnetjes voor geleerd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    das altijd zo x|

    Ik ken het. 120 zinnen en 80 woordjes Duits. + een pagina grammatica voor 1 kleine voorbereidingstoets. Super, het leven kan niet mooier. Voel de sarcasme...


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij Frans als je ook maar een accent vergeet in je zin, is de hele zin meteen fout. -2, zo gaat het ook goed vooruit, ja ><


    All was well.

    Mannequin schreef:
    das altijd zo x|

    Op het vmbo niet, moest je hoogstens 3 blokjes leren. Nou dat waren dan 30 woordjes of zo.
    Nu moet je meer dan 3 keer zo veel doen. Een hoger niveau gaat niet zonder consequenties.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hah.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Aurelia schreef:
    Ik ken het. 120 zinnen en 80 woordjes Duits. + een pagina grammatica voor 1 kleine voorbereidingstoets. Super, het leven kan niet mooier. Voel de sarcasme...

    ^^ achja ze doen er alles aan om je leven te verkloten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Inderdaad. Dan leer je 150 woordjes, krijg je er tien op een SO.
    Haal er je er 2 omdat je 20 woordjes niet hebt geleerd en 8 van die twintig woordjes krijg je op je SO.
    Dat is verneukt.
    (ervaring)


    rules don't stop me

    Ik zou nooit 100 zinnetjes kunnen vanbuiten leren, laat staan voor engels. (:


    A. ikmisje.

    ook zoiets gehad op school, alleen toen maakte ik 3 fouten en had een 5... >.<

    ze willen gewoon dat het allemaal blijft hangen en toetsen maar een paar woordjes. ik heb me er lang geleden al bij neergelegd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.