• Hallo lieverds!
    We willen graag weer een enquête doen. We willen weten hoe jullie op dit moment over ons, de moderators, denken. We zouden het heel erg fijn vinden als jullie de enquête voor ons invullen! We willen jullie vragen dit eerlijk en zo volledig mogelijk te doen. Dan hebben we er meer aan dan dat er bijvoorbeeld alleen een naam wordt genoemd en verder niks. Wees dus specifiek en noem echt usernames van moderators! Stuur deze enquête + antwoorden naar C18 via een pb. C18 is bemiddelaar en geeft ons jullie antwoorden door. Zij vermeldt daarbij niet je username of naam. Je blijft dus anoniem.
    Dit zijn momenteel alle moderators, over die mensen gaat dit; Krullie, Remembrall, Pusheen, Whirlybird, Amused, Yoda, Lux, Authors, Woodcroft,Marshmellow, PUKKELxDING, Reassurance, Curtis, Lancelot.

    1a Welke moderator(s) vind je het beste in haar manier van doen als moderator en waarom?;

    2a Bij wie heb jij kritiek op haar manier van doen als moderator en wat is die kritiek dan?
    2b Hoe kan die moderator hetgeen dat zij niet goed doet, beter doen??

    3a Wie doet er volgens jou te weinig als moderator?
    3b Wat zou die moderator meer kunnen doen? (Denk aan meer reageren op topics als een moderator, sneller reageren op pbtjes etc.).

    4 Wie is er volgens jou te weinig online om haar taak goed genoeg uit te kunnen voeren?

    5 Zijn de moderators vriendelijk genoeg of zijn er moderators waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom?

    6a Kan je dingen noemen die al lang goed zijn en zo moeten blijven?
    6b Kan je dingen noemen die sinds de vorige enquête (in april) zijn verbeterd?

    7 Vind je dat de moderators genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom?

    8 Vind je dat er genoeg moderators op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom?

    9a Vind je dat er een te grote kloof is tussen de moderators en de users?
    9b Zo ja, heb je tips om deze kloof te verkleinen?

    Verder willen we jullie er nog even op wijzen dat je niet hoeft te wachten met een klacht over een bepaalde moderator totdat er zo'n enquete is. Je kan altijd de bemiddelaar mailen, of de moderator zelf natuurlijk, of desnoods een andere moderator. We willen gewoon dat het wordt opgelost als er problemen zijn [:
    Alvast bedankt! Groetjes van de mods.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:28 ]

    Uhm, ik ken de mods niet genoeg om dat in te vullen. Zo lang zit ik nog niet op Q.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zijn er nog users die het nog niet in hebben gevuld? ^^ kom op mensen, we willen jullie mening!*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Woodcroft schreef:
    Zijn er nog users die het nog niet in hebben gevuld? ^^ kom op mensen, we willen jullie mening!*O*

    Zo, dat was een goed verborgen bump XD.
    Maar verder heb je wel gelijk.


    I am an idiot, I move.

    Madge schreef:
    Ik kijk wel even of ik 'm invul. (cat)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Taize schreef:
    Ik vind dat de mods hun werk prima doen.
    Heb geen zin die hele enquete in te vullen


    Queer zijn is gewoon alles

    Mag ik een verzoek doen?
    Een soort bekendmaking waar jullie met zijn allen zeggen van: 'We zijn blij te horen dat jullie dit en dit goed/verbeterd vinden, en we doen nu ons best om naar jullie te luisteren en dit en dit te verbeteren.'? :9~

    Goed/slecht idee? *O*

    Edit: Maar dan wel zonder echt individuele dingen, want dat kan dan vrij persoonlijk worden, en krijg je ook eerder persoonlijke aanvallen op de mods en dat is neit de bedoeling, denk ik dan :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:54 ]


    Let it come and let it be

    Sounds like a plan =D


    I am an idiot, I move.

    Countenance schreef:
    Mag ik een verzoek doen?
    Een soort bekendmaking waar jullie met zijn allen zeggen van: 'We zijn blij te horen dat jullie dit en dit goed/verbeterd vinden, en we doen nu ons best om naar jullie te luisteren en dit en dit te verbeteren.'? :9~

    Goed/slecht idee? *O*

    Edit: Maar dan wel zonder echt individuele dingen, want dat kan dan vrij persoonlijk worden, en krijg je ook eerder persoonlijke aanvallen op de mods en dat is neit de bedoeling, denk ik dan :3

    Als er nóg meer inzendingen komen, dan zou dat een beter idee zijn, denk 'k. Want 't verschilt nu heel erg van elkaar om er een samenhangend iets van te maken, soms is er tegenstrijdige informatie en met de ene enquête kan je iets meer, dan met de ander. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik mag 'm zeker geen twee keer invullen? (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik mag 'm zeker geen twee keer invullen? (cat)

    Als je denkt dat je nog iets bent vergeten, dan mag dat altijd, hoor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tot wanneer kunnen we hem invullen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Tot wanneer kunnen we hem invullen?

    Hmm, sowieso nog wel tot 't einde van deze week, maar verder is er geen datum afgesproken, geloof ik (nerd) Ik zal 'ns vragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Hmm, sowieso nog wel tot 't einde van deze week, maar verder is er geen datum afgesproken, geloof ik (nerd) Ik zal 'ns vragen.

    Ik zal het tegen het einde van de week proberen te doen. (: Alleen lukt het vandaag of morgen geloof ik niet meer.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De enige mod met wie ik eigenlijk contact heb is pusheen...
    Van de rest lukt het me nooit de namen te onthouden. Eigenlijk zouden mods een vaste mod name moeten hebben en een aparte username ofzo


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Acadia schreef:
    De enige mod met wie ik eigenlijk contact heb is pusheen...
    Van de rest lukt het me nooit de namen te onthouden. Eigenlijk zouden mods een vaste mod name moeten hebben en een aparte username ofzo
    Ik doe dat al in ieder geval, mijn username behouden zodat duidelijk is dat ik, ik ben :')


    Life is hard and then we die