• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yay *O*


    -

    Nathaniel Snow
    "Nou, dat komt dan goed uit. Want je hebt vrij weinig keus. Hoewel het toch jammer is..." Ik grijnsde, stak mijn hand uit, aaide kort over haar wang en liep toen naar de deur. In de deuropening draaide ik mezelf nog even half om, met een sadistisch lachje op mijn gezicht.
    "Geniet van je laatste minuten, Amycus."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hè Jip, heb je nog een leuk moord-idee of zo? Hoe wil je Amycus laten sterven? *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehm. ehm. ehm.
    Doe maar snel, heb geen zin meer om voor haar te typen (cat)


    -

    Lol, okay. But it's your turn now :'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 19:34 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Mijn ogen volgden hem, waarna ik mezelf weer oprichtte.
    Onwillekeurig schoot mijn blik door de kleine ruimte, waarna ik nog een hopeloze poging deed om mezelf los te trekken.
    Onmogelijk.


    -

    Nathaniel Snow
    Ik liet het platform omhoog gaan, tot hij met een schok weer stil kwam te staan en ik weer op mijn stoel neerplofte om naar de schermen te kijken.
    Amycus stond recht voor Daiyh, die inmiddels ook werd vastgebonden door een grijparm. Ik zou hem dwingen te kijken hoe de vrouw stierf dankzij zijn voorstel.
    Amycus had goed kunnen omgaan met pijl en boog en dat zou haar uiteindelijk dood worden.
    Overal om haar heen verschenen automatische bogen, met de pijlen op de delen vaan haar lichaam gericht waar een schot fataal zou zijn.
    "Nog een paar laatste woorden, Amycus?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Met een ruk keek ik achterom, voelde bijna hoe de andere pijlen op mijn lichaam gericht waren.
    'Stik de moord, "president Snow".'
    Ik kreeg geen tijd meer. Ik zag hoe de pijlen werden afgeschoten, maar het ging te snel. Mijn lichaam werd doorboord, en voor ik ook nog maar kon kijken waren mijn hart en longen al geraakt, en viel ik nutteloos naar beneden.
    Dood.


    -

    Cassie
    'Vlinder, ogen dicht,' beval ik en onmiddellijk sloeg de negenjarige haar handen voor haar ogen. Er waren een paar dingen waar ze altijd naar luisterde, omdat de gevolgen anders simpelweg gruwelijk zouden zijn en ze dat wist. Ogen dicht, stil, duiken, verstoppen. Geen tegenspraak, nooit. Hoewel ze met alle andere dingen nog altijd even eigenwijs als haar broer en zus was. Mijn ogen waren strak op Amycus gericht, keken toe hoe ze vermoord zou worden. Niets aan te veranderen, hoewel het verdomd pijn deed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik stalk dit topic even vol denk ik.


    -

    Stalkwalk.


    -

    Gecondoleerd (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yeswes.


    -

    Volwol.


    -

    Wat heb ik gemist?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.