• jij zegt: doe ik mosterd..!
    Volgende zegt :Doe ik mosterd en een hot dog
    Volgende zegt: Doe ik mosterd en een hot dog en wat ketchup ^^
    en zo ga je verder


    i hate everyone

    whah kweet het!:P:P

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD]

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes (lkkr schete laten)

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt XD

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK :D

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.*


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier


    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333*


    I do not hook up.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont(lol)

    man wa ligt er hier al op ik wordt ni goe(puh)whahah


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!

    :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

    zeg laarhem nu wind je er ni zo voor op! ik weet waarover iik spreek ik heb gistre vo iets zittn huilen en twas ook een leugen ma laat maar:P

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....