• jij zegt: doe ik mosterd..!
    Volgende zegt :Doe ik mosterd en een hot dog
    Volgende zegt: Doe ik mosterd en een hot dog en wat ketchup ^^
    en zo ga je verder


    i hate everyone

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^


    I am an idiot, I move.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme


    You'd took my breath but I'll survive.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]


    all I want for christmas is a girlfriend

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]
    eenserie schoolboeken !(echt lekker!)


    i'm eating gummybears

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]

    eenserie schoolboeken !(echt lekker!)
    slechte piratenmuziek cd's


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]
    eenserie schoolboeken !(echt lekker!)slechte piratenmuziek cd's,, mijn moeder's stinksokken


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]eenserie schoolboeken !(echt lekker!)slechte piratenmuziek cd's,, mijn moeder's stinksokken,mijn moeder's Sonja Bakker boeken :@


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]eenserie schoolboeken !(echt lekker!)slechte piratenmuziek cd's,, mijn moeder's stinksokken,mijn moeder's Sonja Bakker boeken, heel sonja bakker!!

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]eenserie schoolboeken !(echt lekker!)slechte piratenmuziek cd's,, mijn moeder's stinksokken,mijn moeder's Sonja Bakker boeken, heel sonja bakker!! Met wat zout


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje, men broers sokken xD, pizza^^ mijn kleine neefje,mijn saaie doorpiepende cavia, nivea soft creme, mijn wiskunde leraares,,al mijn examens die vanaf morgen beginnen,een bedorven pompoen die houd van michael jackson faken om 6u 's morgens nadat hij een maatbeker heeft genaait [de matenaaier xO]eenserie schoolboeken !(echt lekker!)slechte piratenmuziek cd's,, mijn moeder's stinksokken,mijn moeder's Sonja Bakker boeken, heel sonja bakker!! Met wat zout en wat snoepjes:D


    ONLY SEVEN LEFT <3