• jij zegt: doe ik mosterd..!
    Volgende zegt :Doe ik mosterd en een hot dog
    Volgende zegt: Doe ik mosterd en een hot dog en wat ketchup ^^
    en zo ga je verder


    i hate everyone

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD


    Sweet dreams will come true.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken :|)


    Sweet dreams will come true.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww)

    Volgens mij vergiftigen we de gene aan wie we dit broodje aanbieden ^^

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag :|


    Sweet dreams will come true.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag

    en euh speculoos

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje en hondevoer :S

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag en hondenvoer van Scotty:S

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag
    en euh speculoos, hondenvoer van Scotty, Bedorve yoghurt


    Sweet dreams will come true.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag

    en euh speculoos, hondenvoer van Scotty, Bedorve yoghurt, en Avrils beauty case

    en........... daar ga ik niet eens aan beginnen XD


    You can't win the match if you can't beat the best.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag met funny's


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag met funny's (Oee I love funnies *kwijl*), BAMI en NASI


    I recycle my thoughts.

    op een broodje doe ik ketchup, mayo, een plakje kaas en een plakje ham en tomaten en de lkkre tom kaulitz met zijn tweeling broer de nog lekkerdere Bill Kaulitz en dan haal ik de 2ling er af want ik vind dat je ze niet op mag eten en inplaats daar van doen we komkomer ,tom zen boxer, en daaroverheen een lekker laagje chocoladepasta! en DAAROVER een GEBRUIKTE condoom van Tom XD [de inhoud daarvan is ook goed XD],tom zen speeksel, Bill z'n.. eehm... *denkt* eyeliney, georg zen *you know* [zou da lukken?sry ma ik bne zo melig] Bills'Mobieltje gustav zen drumstix gustav's drumstel [zeg maar MEGA-AAA XD] en stinkende uitjes, KNOFLOOKK!!!, en Boer'n yoghurt BEDORVEN GEKLONTERDE KARNEMELK *BILLS BOXER<333333333333.* een CD een zwijmel liedjeop papier, tranen, *Bill's gedragen vest van 4 maart ,<'333333333333* billyboytjes microfoon, tom zen kont WALDO'S NAGEAAPTE QUIZ!!!!die nageaapte quiz neem ik eraf voor dat er hier nog ongelukken gebeuren en vervang het door een dreadlock van tom! MIJN LIED OVER EEN BEPAALD IEMAND OP DE MAAT VAN MONSOON met dan nog onze songs van spring nicht en schrei erbij EN... WALDOOO!!!!! En uhm Mijn broertje en zusje *Mwahaha* hello kitty, SPONGEBOB!!!, Patrick (patrick is lkkr cooler!!! -.0) [ik vind ze allebie erg -.-] mij msn XD [meluug...], The Jonas Brothers( ik haat ze niet) XD zac efron Heeel HSM, Veters, SCHOENEN , ZWARTE SCHOENPOETS, wol XD hondenslijm en ik haal waldo er even af en ik doe er een Tattoo op [goeie!!!] ik doe er KRAALTJES bij ^^, en een tompoes (woooh het word egt een groot broodje)[idd]COMPUTER!!!, Of nee, waarom niet gewoon DE MAAN men tranen zodat ik ze nooit meer trg zie, mijn ogen,mijn mooie roze sascha visser deo en een hoopje stront ^^en een blikje golden powerrr,octo, PAULA VLA, pizza met mozzarella EN een pizza tonijn ^^ en zure haring,, xD Mijn verjaardag, anti-muggenspray (lijkt me vies smaken ) [idd] een sigaret (iieeuuww) [nogal] oude hagelslag
    en euh speculoos, hondenvoer van Scotty, Bedorve yoghurt, en Avrils beauty case, M&M'S XD

    *graait in de m&m zak*