• Jaaaaaaa, want ik heb EINDELIJK eens een tentamenperiode achter de rug, die ik vlekkeloos gehaald heb 8D Voelt even goed om alles in één keer te halen 8D
    Ik had drie 10-puntsvakken, waarvan één een herkansing van vorig jaar was, namelijk Encyclopedie van de rechtswetenschap. Ik dacht echt dat ik die alweer verneukt had, maar dat was gelukkig niet zo. Nu heb ik ook theoretische criminologie en staats- en bestuursrecht gehaald.
    Ook had ik vandaag een presentatie over tunnelvisie in de opsporing en daar had ik een 8.1 voor, terwijl ik stond te trillen op mijn benen en nu ben ik helemaal blij en trots op mezelf 8D

    Dus toen ging ik een vreugdedansje doen in de faculteit.. En op het station.. en in de winkel. Overal eigenlijk :Y) Wie doe er met me mee? En waar zijn jullie momenteel trots op? (cat)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:07 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    *O* Yay for Sam!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Op dit moment niet. Ik voel me niet goed. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar ik zal voor jou een dansje doen! *O*
    Echt super!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YAY! PONYHUGS!



    This one is also applicable:



    Seems like you learned a bit about fancy laws, didn't ya? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Dus toen ging ik een vreugdedansje doen in de faculteit.. En op het station.. en in de winkel. Overal eigenlijk :Y) Wie doe er met me mee? En waar zijn jullie momenteel trots op? (cat)


    Bah, nu wilde ik dat ik op je gewacht had. Ik moet je nog steeds opeens in dansen zien uitbarsten xD


    quidquid excusatio prandium pro

    *Danst* *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jaloers. Zucht.
    Ga nu net mijn toetsperiode in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goedzoooo *O*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Go Samantha!!! -doet mee-*O*

    Woehoe, gefeliciteerd! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik doe mee, ook al heb ik niks te vieren. Wel goed van je (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Supergoed! Echt hoog, gefeliciteerd! :'D
    En ik ben ook erg trots op mijn laatste toetsweek, van de 9 toetsen had ik maar 1 onvoldoende en dat was een 5je. Dus ik ben echt heel trots op mezelf nu! (: