• Ik denk dat de meesten wel het liedje Video Games van Lana Del Rey kennen? Ik vind dat nog wel een mooi liedje, maar serieus, die Del Rey kan NIET live zingen. Vreselijk. En daar kan ik dus écht niet tegen. Er zijn zoveel mensen die mooi kunnen zingen en niet de kans krijgen om hun muziek te verspreiden en terwijl wordt de muziekindustrie verpest door zo'n vals kattengejank. Ik bedoel maar; je kan jezelf toch geen zangeres noemen als je niet live kan zingen? Er wordt gewoon niet meer omgekeken naar natuurlijk talent, alles draait om promotie en commercialiteit. *En dan nu allemaal een applausje voor de o zo geweldig eerlijke wereld waarin wij leven.*



    Bewijs: Live versie van Video Games





    Edit: Ik ben me er inderdaad van bewust dat al meerdere van dit soort topics zijn aangemaakt, maar mijn frustraties bij het horen van dit liedje lagen zo hoog, dat ik mezelf niet kon tegenhouden. Dankje voor het begrip.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:51 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Voor "zangers" die niet kunnen zingen verwijs ik u door naar Justin bieber en Rebecca Black (en Amy winehouse en andere mensen die te dronken/high zijn om te zingen)

    Er zijn helaas genoeg vna dat soort mensen :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Black - Eyed - Peace.


    Let it come and let it be

    Ik kende haar niet, maar voel na dit te zien ook geen aandrang om haar beter te leren kennen (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Die kan pas zingen:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wat hierboven gezegd word, en Selena Gomez kan ook niet live zingen, maar op zich is dit nog niet eens zo heel erg


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    RainbowDash schreef:
    Voor "zangers" die niet kunnen zingen verwijs ik u door naar Justin bieber en Rebecca Black (en Amy winehouse en andere mensen die te dronken/high zijn om te zingen)

    Er zijn helaas genoeg vna dat soort mensen :C


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    LADY GAGA & SELENA GOMEZ. Srsly.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:50 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ze zingt niet vals hoor. Maar ze heeft gewoon een heel irritante en niet plesante stem.


    Your make-up is terrible

    Ach, er zijn zó veel van dat soort lui.
    Zolang er ook maar leuke muziek blijft maakt het mij niet veel uit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Ze zingt niet vals hoor. Maar ze heeft gewoon een heel irritante en niet plesante stem.


    Als je eerst het liedje niet live hoort (de eerste link die ik geplaatst heb) en vervolgens de live versie, valt het erg hard op.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ze kan altijd nog beter zingen dan ik.
    Maar ik maak me om dit soort dingen niet zo druk. Ten eerste kunnen zangeressen die ik niet ken me weinig schelen. En ten tweede kun je er toch niets aan veranderen.


    I can't even think straight.

    Eww, en ik die dacht dat die wél kon zingen...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk dat je bij veel artiesten al in je handjes mag klappen als ze al live spelen. Dus eigenlijk mag je niet zeuren, maar toch is het irritant -_-


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Countenance schreef:
    Black - Eyed - Peace.

    Ik vind het niet vals hoor?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.