• Ik denk dat de meesten wel het liedje Video Games van Lana Del Rey kennen? Ik vind dat nog wel een mooi liedje, maar serieus, die Del Rey kan NIET live zingen. Vreselijk. En daar kan ik dus écht niet tegen. Er zijn zoveel mensen die mooi kunnen zingen en niet de kans krijgen om hun muziek te verspreiden en terwijl wordt de muziekindustrie verpest door zo'n vals kattengejank. Ik bedoel maar; je kan jezelf toch geen zangeres noemen als je niet live kan zingen? Er wordt gewoon niet meer omgekeken naar natuurlijk talent, alles draait om promotie en commercialiteit. *En dan nu allemaal een applausje voor de o zo geweldig eerlijke wereld waarin wij leven.*



    Bewijs: Live versie van Video Games





    Edit: Ik ben me er inderdaad van bewust dat al meerdere van dit soort topics zijn aangemaakt, maar mijn frustraties bij het horen van dit liedje lagen zo hoog, dat ik mezelf niet kon tegenhouden. Dankje voor het begrip.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:51 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zo slecht is het toch niet? Of ben ik nou doof of zo?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    't Is soms niet hélemaal zuiver, haar stem vibreert teveel en soms zit ze niet goed qua toonhoogte, maar daarnaast vind ik dat ze 't nog best goed zingt (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    't Is soms niet hélemaal zuiver, haar stem vibreert teveel en soms zit ze niet goed qua toonhoogte, maar daarnaast vind ik dat ze 't nog best goed zingt (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Assassin schreef:
    Ze zingt niet vals hoor. Maar ze heeft gewoon een heel irritante en niet plesante stem.


    Bad decisions make good stories.

    In her defense.
    Het is ook echt een kutlied om te zingen (no_chears)

    Ik MOET hem van mijn zangleraar zingen, en volgens mij klinkt dat ook niet echt geweldig ;x

    Maar ik snap waar je vandaan komt,
    Ik bedoel het is wel hààr liedje, dus dan zou je denken dat ze die live ook goed zou kunnen zingen (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik vind het liedje ook niet goed. En op dat filmpje, ik kan geen filmpjes zien via mijn telefoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Countenance schreef:
    Black - Eyed - Peace.

    hhelemaal mee eenss, ze kunnen echt niet zingen.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Taize schreef:
    Ach, er zijn zó veel van dat soort lui.
    Zolang er ook maar leuke muziek blijft maakt het mij niet veel uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het best wel mooi (:
    Amy McDonald, Selena Gomez en Katy Perry zijn echt kattengejank


    Not all those who wander are lost.

    Meet true artists:



    ars moriendi

    Notredame schreef:
    Meet true artists:





    Helemaal mee eens. Dat is pure, zuivere muziek.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wat heeft zij een kutkop. Gebotoxte lippen en zo. Ik moet sowieso niks hebben van die jankstem van d'r. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NOURRY schreef:
    LADY GAGA & SELENA GOMEZ. Srsly.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Voor "zangers" die niet kunnen zingen verwijs ik u door naar Justin bieber en Rebecca Black (en Amy winehouse en andere mensen die te dronken/high zijn om te zingen)

    Er zijn helaas genoeg vna dat soort mensen :C


    Hoezo kan Justin Bieber niet zingen? Dat sommige mensen zeggen dat hij in zijn begin tijd zong als een meisje kan ik nog begrijpen maar dit zeker niet. En ik vind het ook heel naar als iemand niet live kan zingen


    Physics is awesome

    Devines schreef:
    Ik vind het niet vals hoor?


    Don't walk. Run, you sheep, run.