• Ik denk dat de meesten wel het liedje Video Games van Lana Del Rey kennen? Ik vind dat nog wel een mooi liedje, maar serieus, die Del Rey kan NIET live zingen. Vreselijk. En daar kan ik dus écht niet tegen. Er zijn zoveel mensen die mooi kunnen zingen en niet de kans krijgen om hun muziek te verspreiden en terwijl wordt de muziekindustrie verpest door zo'n vals kattengejank. Ik bedoel maar; je kan jezelf toch geen zangeres noemen als je niet live kan zingen? Er wordt gewoon niet meer omgekeken naar natuurlijk talent, alles draait om promotie en commercialiteit. *En dan nu allemaal een applausje voor de o zo geweldig eerlijke wereld waarin wij leven.*



    Bewijs: Live versie van Video Games





    Edit: Ik ben me er inderdaad van bewust dat al meerdere van dit soort topics zijn aangemaakt, maar mijn frustraties bij het horen van dit liedje lagen zo hoog, dat ik mezelf niet kon tegenhouden. Dankje voor het begrip.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:51 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    volgens mij klinkt haar stem gewoon zo irritant, zoals hatebreeder zegt gejammerstem (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:02 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Assassin schreef:
    Ze zingt niet vals hoor. Maar ze heeft gewoon een heel irritante en niet plesante stem.

    Plus ze heeft echt een rare mond

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:31 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Devines schreef:
    Ik vind het niet vals hoor?


    Full of envy behind that anonymous mask

    Zo vals vind ik het niet? Maar de meeste zangers/zangeressen kunnen niet live zingen. Zelfs Madonna niet, heb ik gehoord.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind het niet vals ofzo, het valt ook wel mee. De helft van alle artiesten kunnen live niet mooi zingen, dat staat gewoon vast.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Volgens mij is ze aangeschoten ofzo. Nouja, Selena Gomez vind ik erger + Rebecca black enzo.

    Verder vind ik Demi Lovato geweldig live.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Volgens mij is ze aangeschoten ofzo. Nouja, Selena Gomez vind ik erger + Rebecca black enzo.

    Verder vind ik Demi Lovato geweldig live.



    DEMIIIII. <3__<3
    Vind ik ook, ze zingt echt geweldig.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    DEMIIIII. <3__<3
    Vind ik ook, ze zingt echt geweldig.


    Haha Team Lovatic!
    Nee serieus, er word ook niet zoveel gerommeld met haar stem enzo zodat ze live net zo goed is, en dat vind ik belangrijk in een artiest. *O*


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Devines schreef:
    Ik vind het niet vals hoor?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    RainbowDash schreef:
    Voor "zangers" die niet kunnen zingen verwijs ik u door naar Justin bieber en Rebecca Black (en Amy winehouse en andere mensen die te dronken/high zijn om te zingen)

    Er zijn helaas genoeg vna dat soort mensen :C


    Amy Winehouse vind ik persoonlijk wel goed zingen - of zong, whatever. En het is niet alsof Justin Bieber klinkt als kattengejank, maar oké dan.

    En tja. Zo geweldig is het niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het best goed klinken eigenlijk.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    xDesire schreef:
    Volgens mij is ze aangeschoten ofzo. Nouja, Selena Gomez vind ik erger + Rebecca black enzo.

    Verder vind ik Demi Lovato geweldig live.



    Yeaaah, Demi! I love her. <3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xDesire schreef:
    (...)

    Haha Team Lovatic!
    Nee serieus, er word ook niet zoveel gerommeld met haar stem enzo zodat ze live net zo goed is, en dat vind ik belangrijk in een artiest. *O*


    Inderdaaad. Lovatics forever, hihi. <333


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    eh, ik vind het echt reuze meevallen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    t zal wel aan mij liggen, maar ik vind het opzich wel meevallen. ja oke soms maakt ze hier en daar wel een 'foutje' waardoor het niet zo heel lekker klinkt, maar buiten om dat vind ik het eigenlijk wel goed klinken. maar inieder geval, veel mensen kunnen live gewoon niet zo goed zingen. ik denk dat dit ook komt omdat volgens mij echt bij ieder album van een zanger/zangeres de stem word 'aangepast' en daardoor klinkt t live vaak ook anders waardoor veel mensen dat als 'slecht' gaan beschouwen. ik vind overig ook dat het vaak ligt aan de smaak.. wat voor de ene mooi is, kan voor de andere lelijk zijn (; x