• Ik dacht, ik maak ook eens een topic aan. Haha :3
    Ik ben zelf vegetariër en ik vroeg me af wat jullie van vegetariërs vinden, of als je er zelf een bent, waarom ben je er een?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ik eet van kinds af aan al vlees, dus ik zou geen vegetariër kunnen worden
    maar respect voor de mensen die dat wel zijn

    *Kijkt naar haar hamburger, naar dit topic, kijkt weer naar hamburger*
    Neh, ik hou teveel van vlees. :9~

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:47 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Eh, ik eet niet graag rood vlees. Maar ik zou elke dag een kippetje op kunnen :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik eet zelf bijna geen vlees, maar dat is omdat ik het niet lekker vind.

    Clouded schreef:
    (...)
    Ja, meestal eet ik het dan ook gewoon niet de dingen met vlees, er zijn altijd andere dingen. Ik ben niet een iemand die daar dan een heel punt van gaat maken.

    Dat is ook de goeie houding, maar ik was eens op een feest en was daar zo'n wijf zo'n heel drama aan het maken dat ze gezegd had dat ze een vegetariër was maar dat de host niet eens de moeite had genomen om zo'n burger te gaan halen of zo. Dacht ik van ja, kom dan niet he. Jij past je aan aan die levensstijl, niet een ander.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Devines schreef:
    Nou, prima dat mensen vegetariër zijn, maar ik ben het niet & word het ook niet. Vlees is mij te lekker :')


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben geen vegetariër, maar eet wel minimaal 1x in de week vegetarisch omdat ik zelf gewoon liever vegetarisch eet maar de rest in mijn gezin dat niet wil. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Activity schreef:
    *Kijkt naar haar hamburger, naar dit topic, kijkt weer naar hamburger*
    Neh, ik hou teveel van vlees. :9~


    Nomnomnom. :9~:9~


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Dat is ook de goeie houding, maar ik was eens op een feest en was daar zo'n wijf zo'n heel drama aan het maken dat ze gezegd had dat ze een vegetariër was maar dat de host niet eens de moeite had genomen om zo'n burger te gaan halen of zo. Dacht ik van ja, kom dan niet he. Jij past je aan aan die levensstijl, niet een ander.

    Ja, dat vind ik ook echt overdreven. Des noods neem je je eigen burger mee. (Al vind ik dat ook best wel vreemd, maar oke, haha)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Shirogane schreef:
    No way. Vlees:9~


    -

    Headbang schreef:
    Ik vind vlees veel te lekker om vegetarïer te worden :3


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Wiggle schreef:
    Ik ben geen vegetariër, maar eet wel minimaal 1x in de week vegetarisch omdat ik zelf gewoon liever vegetarisch eet maar de rest in mijn gezin dat niet wil. ;P

    dan doe wij ook
    maar dat wil mn moeder haha

    Vleeeeeeees. :9~
    Ik vind sommige vegetariërs erg irritant, omdat ze zich zo opdringen bij mensen en ze dwingen om ook vegetariër te worden. :/
    En dat gaat mij wat te ver, wij dwingen die vegetariërs ook niet om per se vlees te eten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wiggle schreef:
    Ik ben geen vegetariër, maar eet wel minimaal 1x in de week vegetarisch omdat ik zelf gewoon liever vegetarisch eet maar de rest in mijn gezin dat niet wil. ;P

    Mijn ouders zijn geen vegetariers, maar we eten wel gewoon vegetarisch. Soms eten ze wel eens vlees, maar daar heb ik dan ook geen problemen mee. Dus bij ons is het dan andersom, haha


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb net een pakje ham naar binnen gewerkt :$

    Ik ben geen vegetariër, het is zielig voor de dieren, maar als ik ham eet denk ik niet dat het een varkentje is geweest...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.