• Ik dacht, ik maak ook eens een topic aan. Haha :3
    Ik ben zelf vegetariër en ik vroeg me af wat jullie van vegetariërs vinden, of als je er zelf een bent, waarom ben je er een?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Madge schreef:
    Vleeeeeeees. :9~
    Ik vind sommige vegetariërs erg irritant, omdat ze zich zo opdringen bij mensen en ze dwingen om ook vegetariër te worden. :/
    En dat gaat mij wat te ver, wij dwingen die vegetariërs ook niet om per se vlees te eten?

    Ook daar ben ik het mee eens, veel vegetariërs gebruiken het al een soort van geloofsovertuiging ofzo. Gaat mij ook iets te ver.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Devines schreef:
    Nou, prima dat mensen vegetariër zijn, maar ik ben het niet & word het ook niet. Vlees is mij te lekker :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zelf zou nooit vegetariër worden, want ik lus geen groente .
    En ik hou te veel van vlees:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij zijn er best weinig vegetariërs hier, haha :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik vind vlees veel te lekker. We kopen wel altijd biologisch vlees en scharreleieren [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nee, dat ben ik niet, omdat ik helemaal geen vlees meer eten ergens wel overdreven vind en omdat ik dan meer groenten moet eten en dat kan ik niet aan. Maar in ons gezin proberen we wel minder vlees te eten. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik eet geen vlees, maar wel kip.


    -

    Ik ben zelf ook vegetariër.
    Om de dieren zelf, het milieu en ik vind het gewoon niet lekker, en nog wat andere redenen, die ingewikkeld zijn en veel discussie zullen opleveren. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben een jaar vegetariër geweest, maar ben intussen al weer lang vegetariër af. Ik was vegetariër omdat ik op school schapen-harten, koeien-magen en ratten moest ontleden. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben geen vegetariër, mijn zusje wel. Eigenlijk vind ik heel veel vlees ook niet lekker, maar sommige andere dingen dan wel te lekker om ze nooit meer te eten. Dus ik eet ong 2 a 3 keer per week vlees.
    Verder heb ik geen problemen met vegetariërs, ik vind het juist knap als je dat echt lang kunt volhouden!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Shirogane schreef:
    No way. Vlees:9~


    26 - 02 - '16

    Shirogane schreef:
    No way. Vlees:9~


    Ex astris, sciencia

    Ik ben ook vegetariër, sinds een paar maanden, omdat ik vind dat er niet echt goed meer met vlees wordt omgegaan (kiloknallers, dat soort dingen) En ja, vlees eten is natuurlijk, maar het is niet natuurlijk meer hoe er tegenwoordig mee om wordt gegaan. Maar ja, dat is mijn mening.


    Life's a journey, not a destination

    Ik vind het prima dat mensen vegetariër zijn, dat moet ieder voor zich weten maar ik hou teveel van vlees. En ik hou niet zo van groenten en met vlees erbij gaat het wel.


    Physics is awesome

    Ik ben ook vegetariër. Na zeven jaar eindeloos zeuren heb ik bijna een jaar geleden eindelijk vegetariër mogen worden en het gaat me heel gemakkelijk af. Ik heb nooit van vlees gehouden, haat het zelfs dusjaa. Ik kom alleen uit een gezin van echt grote vleeseters dus die hebben er telkens kritiek op Maar ach, ik trek me er niets van aan :Y)


    Take risks and conquer your fears.