• -Deze relatie is over-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Whut. Dat vind ik echt erover gaan. Je bent wel oud genoeg om zelf te bepalen met wie je gaat. Heel zielig van die mensen en inderdaad heel bekrompen. Stelletje kerkgangers.


    Ja, nou, er stonden ook wel reacties bij van: "mijn ouders schelen (aantal) jaar, dus dit is niet zo erg." maar daar werd dan heeeeeeeeeel heftig op gereageerd zo van: "JA MAAR DIT MEISJE IS ZWAKBEGAAFD, blablabla."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Echt, ik kan er gewoon niet bij als mensen zoiets doen. Als ze er wat op tegen hebben, moeten ze dat tegen jou zelf houden of zich er buiten houden. Dit is zó laag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ken iemand van 15 die met iemand van 28 gaat.. Dus zo raar is 't niet. En wat denk je van alle sterren, die gaan ook met mensen die allemaal veel ouder zijn. Ik zou zeggen, trek je het niet aan en meld de hyves!


    live the life you love

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ja, nou, er stonden ook wel reacties bij van: "mijn ouders schelen (aantal) jaar, dus dit is niet zo erg." maar daar werd dan heeeeeeeeeel heftig op gereageerd zo van: "JA MAAR DIT MEISJE IS ZWAKBEGAAFD, blablabla."


    Volgens mij zijn ze zelf zwakbegaafd als zo dat denken en zo doen haha. Losers.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Whut. Dat vind ik echt erover gaan. Je bent wel oud genoeg om zelf te bepalen met wie je gaat. Heel zielig van die mensen en inderdaad heel bekrompen. Stelletje kerkgangers.

    Kerkgangers?

    Minsa schreef:
    (...)
    Kerkgangers?


    Daarmee bedoel ik dat het in deze moderne tijd heel normaal is, alleen in strenge, kerkelijke gemeentes word er nog zo op gereageerd. Ouderwets dus.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daarmee bedoel ik dat het in deze moderne tijd heel normaal is, alleen in strenge, kerkelijke gemeentes word er nog zo op gereageerd. Ouderwets dus.

    Oh, zo dus. (:

    Welke is het dan? Moeten we ff met z'n allen op dit is niet OK drukken.


    Life is hard and then we die

    Persefoneia schreef:
    Dat is echt walgelijk ziek van ze. Ik kan niet begrijpen waarom iemand zo iets zou doen. En er dan nog om lachen ook. Walgelijk..


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Welke is het dan? Moeten we ff met z'n allen op dit is niet OK drukken.


    Already happened, my dear. De inhoud (foto's etc) wordt nu verwijderd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Whut. Dat vind ik echt erover gaan. Je bent wel oud genoeg om zelf te bepalen met wie je gaat. Heel zielig van die mensen en inderdaad heel bekrompen. Stelletje kerkgangers.


    Dit vind ik te ver gaan.
    Weet je dat je mij hier ziek in de kop noemt?
    Dat zal ik eens onthouden voor een volgende keer.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 18:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Dit vind ik te ver gaan.
    Weet je dat je mij hier ziek in de kop noemt?
    Dat zal ik eens onthouden voor een volgende keer.


    Ontopic, please. I don't care if you go to the church, dat moet je echt zelf weten. Assassin richt het toch niet naar jou? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ontopic, please. I don't care if you go to the church, dat moet je echt zelf weten. Assassin richt het toch niet naar jou? :W


    Nee, maar dan nog, noem het dan anders..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Already happened, my dear. De inhoud (foto's etc) wordt nu verwijderd.
    Dan is het goed ^^


    Life is hard and then we die

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Already happened, my dear. De inhoud (foto's etc) wordt nu verwijderd.

    Whoa, dat is dan lekker snel dan. Wat zeiden ze op school dan? aangezien je klasgenoten ook lid waren right.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”