• Ja, hallo, hier ben ik weer eens. Dit keer zoek ik een story. Want ik verveel me nogal. Aangezien er heel veel stories zijn, wil ik er eentje lezen. Maar ik weet niet goed welke ik moet kiezen. Daarom zet ik het maar hier.

    Het liefst lees ik verhalen over beroemde mensen zoals One Direction. Maar het mag ook over onbekende personen gaan: ik vind alles goed. Het liefst een story dat voldoende ABN laat zien en ook geen smiley's tussendoor. Een melige story is vaak ook leuk, maar op dit moment lees ik veel meer van die serieuze stories. Heb je er een (het hoeft niet per sé van jou te zijn) en je vind 'm zelf geweldig? Leg het maar gewoon hier neer. En misschien lees ik het wel :]


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is mijn Story over One Direction. Misschien vind je hem leuk?
    The Stalking Stranger ft. One Direction


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    Dit is mijn Story over One Direction. Misschien vind je hem leuk?
    The Stalking Stranger ft. One Direction


    Haha, oké. Ik zal eens kijken. Na ik gegeten heb.


    Some people are art and do art at the same time

    java5 schreef:
    (...)

    Haha, oké. Ik zal eens kijken. Na ik gegeten heb.


    Is goed hoor!!(H)


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Ik ben nog niet zo heel lang bezig met m'n verhaal, maar heb al veel positieve reacties gekregen erop. Het is een fantasy OP verhaal met - hopelijk - zo correct mogelijk ABN aangezien ik daar echt wel waarde aan hecht.

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    * Link in het plaatje

    Samenvattingen maken is niet mijn sterkste ding, maar om toch wat info te geven erover... . Het speelt zich af in Cidonya, ook wel bekend als Atlantis. Je volgt het verhaal van Kailyn, een meisje dat haar ware lotsbestemming ontdekt en een wereld probeert te redden waarvan ze altijd gedacht had dat het enkel een mythe was. Ze krijgt te kampen met een onmogelijke liefde en komt terecht in een bloedstollend avontuur.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik weet niet of je dit soort stories leest.... I just can try!
    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik weet niet of je het wat vind, maar:
    blue


    We've lived in the shadows for far too long.

    1DL1D schreef:
    Dit is mijn Story over One Direction. Misschien vind je hem leuk?
    The Stalking Stranger ft. One Direction


    Ik ben nu al hoofdstuk 12 bij jouw verhaal en heb gemerkt dat er wat typfouten in zaten. Misschien moet je je hoofdstukken eens opnieuw bekijken en je typfouten te verbeteren? (':

    Oh, en ik heb mijn naam veranderd. Even zodat je weet dat mijn oude naam java5 was.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:35 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb twee verhalen, http://www.quizlet.nl/stories/100209/alice/ & http://www.quizlet.nl/stories/99631/the-great-escape--oxford/ .
    Ze gaan allebei niet over bekende mensen of zo maar misschien vind je het leuk om er eens naar te kijken (: xx


    Hi. This makes no sence.

    Ik heb een paar stories, misschien zit er wat voor je tussen. =]


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje



    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje




    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Hungergames
    *Volledig Nederlands geschreven
    *Link in plaatje
    *Geschreven door Prologue en Boobearlover

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 13:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Home • Harry Styles

    ‘I need you more than I can take, you promise forever and a day’

    Clinging to me, like a last breath you would breathe. You were like home, to me and I know you care.


    Soundtrack
    without 1D
    starring Jeanette C. Seymour and Harry E. Styles


    -



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje









    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.

    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.



    Link in plaatje
    BLOF.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bedankt om je story te leggen allemaal! Ik ga eens kijken met welke story ik kan beginnen :Y)


    Some people are art and do art at the same time



    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.



    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side




    Me hopes you like some of these stories :Y)


    Don't find love, let love find you. <3


    Unexpected Game

    Alides Montez is een jonge man van 17 jaar.
    Onbezorgd gaat hij door het leven, totdat er gruwelijke dingen plaatsvinden....
    Door nieuwsgierigheid getrokken gaat hij op onderzoek uit, en stuit op afschuwlijke dingen, en is zijn leven niet meer zeker.


    I know what you've done with my mother!
    Boy, you're too young to understand why I am doing these things.
    Tell me then?
    No.

    A memory away ft Zayn Malik.
    Hope you like it.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague