• -Deze relatie is over-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ILOVEELENA schreef:
    Die mensen zijn dus echt ziek in hun hoofd(bat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Larten schreef:
    (...)
    Whoa, dat is dan lekker snel dan. Wat zeiden ze op school dan? aangezien je klasgenoten ook lid waren right.


    als je de beginpost goed had gelezen, my dear ^_^...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat gaat er echt los over hé.
    Waarom zou je zoiets doen? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Was ook een keer bij mijn broer hele haat site :s kruis door zijn foto. Jesus


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Díé mensen zijn zwakbegaafd, als ze denken dat dit grappig is. Wtf is wrong with them? o_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is echt ziek D:
    Heb je het aangeklaagd?


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is heel laag en zielig van die mensen om zoiets aan te maken.

    ik vindt zelf als je 14 bent je dan geen relatie hoort te hebben met iemand van 20
    als je 24 was geweest en hij 30 was het anders.


    (Be)lieve in (you)rself

    14 en 20 is dan wel een behoorlijk groot verschil op seksueel vlak enzo, maar dat betekent niet dat mensen zo'n dingen moet aanmaken, want dat vind ik eigenlijk behoorlijk zwak van hun.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ILOVEELENA schreef:
    Die mensen zijn dus echt ziek in hun hoofd(bat)


    Ex astris, sciencia

    What the ^#.,!&^$ is wrong with that people. Get a life...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Oké, wtf zijn dat voor onzekere, verschrikkelijke mensen? Ze gunnen het jou gewoon niet dat jij wél gelukkig kan zijn met jouw vriend, omdat ze zelf verschrikkelijk lelijk van binnen zijn en zó onzeker dat ze iemand anders de grond in moeten boren om niet op te vallen en weg te kwijnen in onzekerheid (en wanhopigheid). Ik vind dit echt niet kunnen, wat een verschrikkelijke mensen zijn dat. Ik ben blij voor je dat die hyve nu leeggehaald gaat worden, want dit kan echt niet. Ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.

    Jij beslist wie je als vriend hebt en hoe oud diegene is, niet een paar wanhopige pubers. Wat laag zeg..

    LaJoie schreef:
    Dat is echt ziek D:
    Heb je het aangeklaagd?


    Ik heb wel printscreens gemaakt ja, mocht ik die later nodighebben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ILOVEELENA schreef:
    Die mensen zijn dus echt ziek in hun hoofd(bat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lieve meid, één ding moet je niet doen, en dat is je wat van dat zielige stelletje mislukkelingen aantrekken. Ik en mijn vriend schelen zelf 12 jaar, dat is geloof ik wel heel wat meer dan jullie doen. Toch zijn wij al lang gelukkig. En ja, in het begin kregen wij ook wat vreemde reacties, maar die waren heel gauw over. Niemand heeft -waar ik heel blij mee ben/was- geoordeeld voordat ze ons samen zagen, en zagen dat we eigenlijk helemaal niet zo ver uit elkaar liggen, eigenlijk zelfs helemaal niet. Leeftijd zou niets uit mogen maken, het gaat om liefde, als jij gelukkig bent, dan moet je je daar aan vast houden. Die anderen kunnen stikken in wat ze vinden, de enige aan wie jij verantwoording hoeft af te leggen, is aan jezelf. (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Assassin schreef:
    Whut. Dat vind ik echt erover gaan. Je bent wel oud genoeg om zelf te bepalen met wie je gaat. Heel zielig van die mensen en inderdaad heel bekrompen. Stelletje kerkgangers.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."