• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering Ingeleverd
    04. Niallvember Ingeleverd
    05. CarrotNiall Ingeleverd
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda Ingeleverd
    09. Remembrall
    10. Escritura Ingeleverd
    11. Islanzadi Ingeleverd
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Inkheart Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. Circe Ingeleverd
    16. Austen
    17. MissSharp Ingeleverd
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Valentino Ingeleverd
    20. Riverfire Ingeleverd
    21. xlufjoetoexx Ingeleverd
    22. FoxfacesIngeleverd




    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:46 ]


    everything, in time

    Scrooge schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk volgende week pas.


    Okeeee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meeeh. Ik moet en zal dit voor middernacht af krijgen. -.-'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Valcerian schreef:
    Meeeh. Ik moet en zal dit voor middernacht af krijgen. -.-'


    "Komt goed schatje"

    Happy Chanoeka everyone!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het afgeraffeld like hell, maar nu wel af :3
    *gaat het PB'en*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Valcerian schreef:
    Ik heb het afgeraffeld like hell, maar nu wel af :3
    *gaat het PB'en*


    Dat van mij ook. :W Ik zat namelijk aan het woordenlimiet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Dat van mij ook. :W Ik zat namelijk aan het woordenlimiet.


    1680 woorden hier :3
    In mijn hoofd was het nog veel langer, maar ik moet ook nog huiswerk maken, en dit is al de laatste dag van het uitstel... Geen tijd dus om het lang uit te werken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kut, kut, het is de laatste dag. Ik kan maar geen goed plot bedenken.. dus ik denk dat ik maar een plot gebruik uit een vorig verhaal, als dat niet al te erg is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, kom op! Laat ons niet zitten, want dan zul je 't merken ook :Y) Mhih


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pffft, nou hij is af.. ik heb geen tijd meer gehad om het na te kijken. Heb net keihard Natuurkunde zitten leren, en heb met veel moeite nog even kunnen zorgen dat ik 10 minuutjes aan mijn verhaal kon werken om het af te maken omdat mijn vader vindt dat ik naar boven moet. Maar afijn, ik stuur hem nu.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Natuurkunde is stom. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Natuurkunde is helemaal niet stom. Ik vind (het geen wat we tot nu toe hebben gehad) makkelijk(nerd)

    Inkheart schreef:
    Natuurkunde is helemaal niet stom. Ik vind (het geen wat we tot nu toe hebben gehad) makkelijk(nerd)


    Ja, maar jij zit niet op 5VWO en jij hebt geen leraar die slecht is.. Buh, ik wil een betere leraar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ja, maar jij zit niet op 5VWO en jij hebt geen leraar die slecht is.. Buh, ik wil een betere leraar.

    Nee geen 5VWO maar 3VWO, en mijn leraren zijn best goed

    *Kuch* Laat natuurkunde niet 't topic overheersen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Inkheart schreef:
    (...)
    Nee geen 5VWO maar 3VWO, en mijn leraren zijn best goed


    Ja, toen wel. In de vierde kreeg ik echt een rotleraar en die heb ik nog steeds.

    @Scrooge. Sorry!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt