• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering Ingeleverd
    04. Niallvember Ingeleverd
    05. CarrotNiall Ingeleverd
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda Ingeleverd
    09. Remembrall
    10. Escritura Ingeleverd
    11. Islanzadi Ingeleverd
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Inkheart Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. Circe Ingeleverd
    16. Austen
    17. MissSharp Ingeleverd
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Valentino Ingeleverd
    20. Riverfire Ingeleverd
    21. xlufjoetoexx Ingeleverd
    22. FoxfacesIngeleverd




    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:46 ]


    everything, in time

    ik wil graag al verder met de volgende opdracht. heb erg veel zin om te schrijven.

    Hehe eindelijk klaar. Toch korter geworden als gedacht :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik beloof echt morgen al die verhalen er in te zetten. Ik ben namelijk nu online via mijn iPod, dan lukt dat sowieso niet hehe. (':
    En ik vier vandaag mijn verjaardag, dus dat gaat ook niet echt lukken. Excusez - moi!
    (no_chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik beloof echt morgen al die verhalen er in te zetten. Ik ben namelijk nu online via mijn iPod, dan lukt dat sowieso niet hehe. (':
    En ik vier vandaag mijn verjaardag, dus dat gaat ook niet echt lukken. Excusez - moi!
    (no_chears)


    Gefeliciteerd!
    Hoeveel jaartjes ben jij, hoeveel jaartjes ben jij, hoeveel jaartje, hoeveel jaartje, hoeveel jaartjes ben jij?
    Het staat op je profiel, maar dan nog. :Y)
    Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, dear Marleen, happy birthday to you!

    OT: Oké, is goed. Ik ben benieuwd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Progeny schreef:
    Ik beloof echt morgen al die verhalen er in te zetten. Ik ben namelijk nu online via mijn iPod, dan lukt dat sowieso niet hehe. (':
    En ik vier vandaag mijn verjaardag, dus dat gaat ook niet echt lukken. Excusez - moi!
    (no_chears)


    Gefeliciteerd (flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gefeliciteerd Marleen! ^^

    Mijn verhaal krijgen jullie écht vandaag.
    Het is momenteel 1600 (ongeveer) en ik moet nu het einde er nog aan knopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahahahha dankjullie wel, ik ben stiekem pas dinsdag jarig, maar ik waardeer dit zekers!*O*
    Dus ik ben niet 15 geworden @MisSharp, ik word dinsdag 16, zuipeeeeeen. :W

    En joh, neem de tijd. Deze dag duurt nog lang en anders is er altijd de mogelijkheid tot uitstel!


    everything, in time

    2000 woorden (no_chears) Maar goed, bijna klaar, ik vond dit trouwens echt een leuke en originele odpracht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Progeny schreef:
    Ik beloof echt morgen al die verhalen er in te zetten. Ik ben namelijk nu online via mijn iPod, dan lukt dat sowieso niet hehe. (':
    En ik vier vandaag mijn verjaardag, dus dat gaat ook niet echt lukken. Excusez - moi!
    (no_chears)

    Gefeliciteerd =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Progeny schreef:
    Hahahahha dankjullie wel, ik ben stiekem pas dinsdag jarig, maar ik waardeer dit zekers!*O*
    Dus ik ben niet 15 geworden @MisSharp, ik word dinsdag 16, zuipeeeeeen. :W

    En joh, neem de tijd. Deze dag duurt nog lang en anders is er altijd de mogelijkheid tot uitstel!

    Je moet nog 16 worden jonge dame! (bat)


    Let it come and let it be

    Progeny schreef:
    Ik beloof echt morgen al die verhalen er in te zetten. Ik ben namelijk nu online via mijn iPod, dan lukt dat sowieso niet hehe. (':
    En ik vier vandaag mijn verjaardag, dus dat gaat ook niet echt lukken. Excusez - moi!
    (no_chears)


    Gefeliciteeeerd! ;d
    + Ik heb mijn opdracht al ingeleverd, maar dat staat nog niet in het topic. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    proficiat(hoera)

    Gefeliciteerd Marleen!

    Ik heb mijn opdracht ingezonden.
    Ongeveer 1700 woorden, korter dan ik had verwacht.
    Ik vond het een moeilijke, maar leuke opdracht.
    Een lekkere uitdaging! Hihi.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    men ik ben nieuwsgierig naar de uitslag en naar de volgende opdracht. :X

    Ik hoop dat er veel mensen hebben ingeleverd. [De beginpost lijkt nog niet geupdate, dus ik weet het niet.]

    Over hoeveel dagen komt [ongeveer] de uitslag?
    Neem jullie tijd, ik ben gewoon nieuwschierig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.