• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering Ingeleverd
    04. Niallvember Ingeleverd
    05. CarrotNiall Ingeleverd
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda Ingeleverd
    09. Remembrall
    10. Escritura Ingeleverd
    11. Islanzadi Ingeleverd
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Inkheart Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. Circe Ingeleverd
    16. Austen
    17. MissSharp Ingeleverd
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Valentino Ingeleverd
    20. Riverfire Ingeleverd
    21. xlufjoetoexx Ingeleverd
    22. FoxfacesIngeleverd




    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:46 ]


    everything, in time

    Kutopdracht (banana)(zip), maar ik vind jullie beide nog wel nog steeds lief hoor (H)!!


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb al wat bedacht, met dank aan onze geschiedenis lessen en alle filmpjes die we keken:)

    Jonsu schreef:
    Kutopdracht (banana)(zip), maar ik vind jullie beide nog wel nog steeds lief hoor (H)!!

    Sorreh, Kirst! Maar, zo bekijk ik 't, misschien kan je juist weer kracht uit jezelf putten, zodat je echt ook 'n krachtig verhaal neerzet. Maar, gewoon 'n idee D: Succes met schrijven!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil graag het intermetamorfosesyndroom, kan/mag dat?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik wil graag het intermetamorfosesyndroom, kan/mag dat?

    Tuurlijk!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar moet je nou een gewone, normale dag beschrijven voor die persoon, of moet er iets gebeuren?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dit is trouwens echt de eerste keer bij een schrijfwedstrijd, waar ik aan mee doe, echt serieus op een iemand na, iedereen zijn opdracht inlevert. Echt tof(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eledhel schreef:
    Maar moet je nou een gewone, normale dag beschrijven voor die persoon, of moet er iets gebeuren?


    Ik ben dan misschien niet een van de juryleden of wat dan ook, maar ik neem aan dat je dat gewoon zelf mag kiezen. Wel is het in een SA de bedoeling dat er een soort onverwacht einde en een bepaalde spanning in zit. Maarja, dat is wat ik zou zeggen; ik ben geen jurylid of wat dan ook.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ik ben dan misschien niet een van de juryleden of wat dan ook, maar ik neem aan dat je dat gewoon zelf mag kiezen. Wel is het in een SA de bedoeling dat er een soort onverwacht einde en een bepaalde spanning in zit. Maarja, dat is wat ik zou zeggen; ik ben geen jurylid of wat dan ook.

    Oki, thanks :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DIS als het nog niet bezet is. *O*


    Your make-up is terrible

    Valcerian --> Islanzadi


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kan ik alsjealsjealsjeblieft switchen naar het subjectieve dubbelgangersyndroom?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    NEE.

    Okeoke, omdat jij het bent.


    everything, in time

    Aangepast!*O*


    everything, in time

    Wanneer komen de beoordelingen? ;s


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein